Kalsarikänniketju

  • 5 241 015
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hakutoiminto toimii sinullakin? Tähänmennessä olen baarissa tehnyt aivan muita asioita, kuin kirjoitellut nettiin tai edes ajatellut sellaisia asioita.

No sitten se oli eageri tai vastaava vakkari. Ja tiistai-iltana baarissa ei niin kamalasti elämää ole, joten kyllä silloin voi käydä jatkikseen avautuminenkin mielessä, uso pois, jesse.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aivan aluksi haluan toki itsekin toivottaa hyvää iltaa kaikille ihmisille ja miksei muillekin elollisille.

Ilahduttava ajatus, ettei todellakaan tarvitse tänäänkään mennä mihinkään juottolaan. Oulun baarit kun eivät todellakaan viettele puoleensa. 10. joulukuuta viettelevät, kun lappeenrantalaisbändi käy molempia sointujaan heittämässä 45:ssa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hyvää iltaa Käyttäjänimettömälle ja muillle kalsarikänniläisille ja mahdollisille jatkoajan lukijoille!

Tässähän sitä taas ollaan. Alkoholia on nautiskeltu jo hyvän aikaa ja pitäähän sitä tavan mukaan tänne myös mainita! Eihän edellisestä kerrasta ole kuin kaksi päivää, mutta ei se ole niin justiinsa. Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan..

On muuten harvinaisen mukavaa istuskella tölkki kädessä kotosalla, kun ulkona taitaa lämpötila olla jo pakkasen puolella. Illan suunnitelmissa on nauttia hyvästä metallimusiikista ja rentoutua niin hyvin kuin vain voi. Kyllä se tästä lähtee!

Ei muuta kuin hyvää alkoholipitoista perjantai-iltaa kaikille!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Katsos, jokainen tekee virheitä, ja enköhän minä rangaistukseni saanut sinä iltana siellä baarissa? Ainakin se keskiviikko oli totaalisen pilalla.


Etteikö rangaistukseksi riittäisi ns. Clint Eastwood piruilu mitä tässä ketjussa tarjoiltiin TK:n harharetken jäljiltä? Jos tämä ei ankarille tuomareille riitä, niin ehdottaisin alkuperäisen rankomisen lieventämistä, elikkä NKOtB:n kuulemista ja pientä viestiä siitä minkälaisia tuntoja tämä musiikkimaailman übertuotos aiheutti..

Asiasta toiseen pitänee jatkossakin vääntää EHM peliä nousuissa, meinaan sain mestikseen vongattua Toskerin, Nemo Niemisen Mäccärin ja Riku Hahlin, Mä oon kovempi kuin The Pena, kyykytän kaikkia..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väliraporttia:

Ei ole montaa kaljaa kumottu vielä, mutta päässä alkaa olla jo sellainen orastava nousuntapainen päällä. Mestistä taustalla ja juutuupista juha tapiota. Seurana omat kusenpolttamat kalsarit ja jatkiksen kalsarikänniremmi. Siis voisko olla enää hienompi ihmisen perjantai-ilta?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Seurana omat kusenpolttamat kalsarit ja jatkiksen kalsarikänniremmi. Siis voisko olla enää hienompi ihmisen perjantai-ilta?
Olosuhteemme - sijaintina Turku tai Oulu sekä yhdistettynä noihin tolkullisen naisen puute - huomioon ottaen, yksiselitteinen vastaus on: ei voisi.

Karjalan 8 %:lla tässä joutui aloittelemaan, kun oli vastaava Karhu päässyt pitkäripaisesta loppumaan. Ikävä sivumaku tässä Karhuun verrattuna.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
pekka
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Karjalan 8 %:lla tässä joutui aloittelemaan, kun oli vastaava Karhu päässyt pitkäripaisesta loppumaan. Ikävä sivumaku tässä Karhuun verrattuna.

Isäukko dokaili aikoinaan vain ja ainoastaan Kossua ja Karjalaa, mitä sittten nöösinä rullailin omiin taskuihin aina kun ukon silmä vältti.. Sitten kun pystyin valitsemaan niin aina ja iänkaikkisesti Karhua. Onkos muuten muut veijarit harrastaneet tätä luovaa juomanhankinta metodia omilta vanhuksilta tai muilta yms. tyypeiltä?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Isäukko dokaili aikoinaan vain ja ainoastaan Kossua ja Karjalaa, mitä sittten nöösinä rullailin omiin taskuihin aina kun ukon silmä vältti.. Sitten kun pystyin valitsemaan niin aina ja iänkaikkisesti Karhua. Onkos muuten muut veijarit harrastaneet tätä luovaa juomanhankinta metodia omilta vanhuksilta tai muilta yms. tyypeiltä?

Toki. Isäukko toi aina sunnuntaina mökiltä puoliksi juodun kaljakorin (siis silloin oli vielä ne siniset muoviset tietenkin), joissa oli tyhjiä ja täysiä pulloja ja aivan sekaisessa järjestyksessä. Sekä myös tyhjiä paikkoja seassa. Sieltä aina 1-2 pulloa parempaan talteen, ja sama toistui muutaman viikon, kunnes oli riittävä määrä pulloja kasassa hyvän kännin aikaansaamiseksi. Jos se olis pitäny niitä pullojaan järjestyksessä siinä kopassa, niin ei olisi ollut tuota juomanhankintakeinoa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No sitten se oli eageri tai vastaava vakkari. Ja tiistai-iltana baarissa ei niin kamalasti elämää ole, joten kyllä silloin voi käydä jatkikseen avautuminenkin mielessä, uso pois, jesse.

Huomasin vaatimattoman persoonani mainittavan niin mukkaan vaan. Tamia katselen niin ja pyöriihän siinä joku pelikin taustalla, mutta the Aurinkokuningashan on se juttu. Niin ja P. Sihvonen sitten tauolla ylistämässä miestä niin mikäs sen parempaa. Niin ja baareista minä mittään kirjoittele minnekkään ihan muuta ohjelmaa siellä olisi tarjolla. Tosin alkuvikkon illat on kyllä syvältä. Uson pois, mut armahda en. No joo samapa tuo min en välitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onkos muuten muut veijarit harrastaneet tätä luovaa juomanhankinta metodia omilta vanhuksilta tai muilta yms. tyypeiltä?
Olin muistaakseni 13-vuotias, kun isän - tai vastaavaa virkaa tehneen - Koskenkorvapullo oli pakastimessamme. Sen sitten korkkasin, otin ehkä desin itselleni ja laitoin vettä sen verran Kossun tilalle. Kemiaan perehtyneethän arvaavat, että sittenhän se Kossu liian vetisenä jäätyi siellä pakastimessa.

Ihme kyllä, selitykset olivat niin mukauskottavia, että en ole vieläkään tuosta kiinni jäänyt. Pitäisiköhän viikonloppuna tunnustaa ja viedä samalla Kossupullo hänelle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onkos muuten muut veijarit harrastaneet tätä luovaa juomanhankinta metodia omilta vanhuksilta tai muilta yms. tyypeiltä?

Verottelin pieniä määriä väkeviä kerrallaan omaan käyttöön, tietyiltä kioskeilta haettavien mietojen ohessa hörpittäväksi. Lisäksi siinä 15-16-vuotiaana harrastin Naisasiat-ketjussa tuomittua toimintaa eli toisten rahojen juomista - en tosin koskaan pyytänyt, etsin vain sopivan tapauksen, josta näki heti päällepäin, että alle minuutissa tarjoutuu itse tarjoamaan juotavaa. Kohtelias esittäytyminen ja pari sanaa baarin musiikista, säästä tai ihan mistä tahansa, juoma käteen, tack och adjöö.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
kunnes oli riittävä määrä pulloja kasassa hyvän kännin aikaansaamiseksi. Jos se olis pitäny niitä pullojaan järjestyksessä siinä kopassa, niin ei olisi ollut tuota juomanhankintakeinoa.

Heh parhaimmillaan itse sain keikattua yhden illan aikana puolikkaan pullon kossua ja 3-6pulloa kaljaa.. isä kun oli suomalaisen miehen perikuva. Viikot vitusti töitä (5p) vkl vitusti viinaa (vähintään pe&la) silloin kun olin faijan duunimestoilla niin se otti sunnuntainkin ja arvatkaapa kuka ajoi ma-aamuna töihin.. Niin ukko veti jo perjantaina niin kovat pleksit että jos töistä päästiin n.klo16 himaan, niin isä hyyty jo klo21.12 silloin pienempi Rakki hiipi kosanderi pullolle ja puolikas omaan pulloon ja jemmaan, isukin puteliin vettä tilalle.. Toimi aina. Kaljaa veivailin aina sen pullon tai kaksi miten tilanne myöten antoi.

Mites TA tuo biisinkuuntelu toimiko NKOtB?

ps. Enää ei faija dokaa 2vuotta takaperin pumppu prakasi 3v työttymyyden takia, teholle ja 3 uutta suonta pistivät äijän pumppuun.
Pps. Vaikka noviisi olenkin, niin saisinko tunnustaa? Kirjoitin keskiviikkona selvinpäin ketjuun. Ja olen tästä syvästi häpeissäni, joten antaisiko Korkein oikeus tuomion kohdallani? En esitä mitään puolustukseni, olen rikkonut KK-ketjun sääntöjä vastaan ja täten tunnustan syyllisyyteni ja odotan mahdollisuutta sovittaa syntini.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ps. Vaikka noviisi olenkin, niin saisinko tunnustaa? Kirjoitin keskiviikkona selvinpäin ketjuun. Ja olen tästä syvästi häpeissäni, joten antaisiko Korkein oikeus tuomion kohdallani? En esitä mitään puolustukseni, olen rikkonut KK-ketjun sääntöjä vastaan ja täten tunnustan syyllisyyteni ja odotan mahdollisuutta sovittaa syntini.

Minulle suoduin valtuuksin tuomitsen sinut rakki ottamaan hörpyt oluesta ja kuuntelemaan tämän kertaalleen. Dr Bombay - Calcutta

Se pitää myös katsoa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Seuraavaksi saunaan muutaman oluen kanssa. Kassotaan mitä ilta tuo tullessaan vai tuoko mitään.

Sama täällä! Kaverin synttärit ois tänään, mutta tuskin vaivaudun menemään. Tänään on mukava olla vaan ja juoda keppanaa. En jaksa tutkia joten kerkokaapas joku tuleeko yöllä National Hockey Leaguea?

Muutama fosters ja päkki karjalaa löytyy täältä. Viiniä myös kaapissa muutama pullo, miköli oluet eivät nouse päähän. Ehkä jotain pientä vedonlyöntiäkin luvassa tälle illalle.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sauna takana. Osaa se vaan olla vitun rentouttava mesta. Kaljaa tässä maltillisesti olen tissutellut. Jotain ohjelmaa pitäisi keksiä. Kaverit pyyteli dokaamaan...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Dear Dr.Mielikuvitushahmo
Olen katsonut kyseisen videon. Kysymykseni kuuluu onx ok jos menee kax kaljaa 3,20 min tämän videon aikana?

Ehkä toimivampi rangaistus olis sellanen, että se kaks kaljaa tulisi ylös siinä 3.20min. No mutta tuokin oli nyt tälle illalle ihan ok. Tästedes sitten et enää kirjottele kauheen selvinpäin tänne, ellei viesti sisällä vähintään vittuilua.

Näin tänään pitkästä aikaa entistä naapurin yh-naista, vuodet oli vaan parantanut hänen ulkoista olemustaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös