Kalsarikänniketju

  • 5 246 496
  • 66 704

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Hah..Emäntä lähti Siniseen Laguuniin ja sain rauhan jalkapallolle ja kalsongeille ihan keskenään. Kyllä tämä taas tästä etenee..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hah..Emäntä lähti Siniseen Laguuniin ja sain rauhan jalkapallolle ja kalsongeille ihan keskenään. Kyllä tämä taas tästä etenee..

Ei vitussa. Mitä se siellä tekee? Pitäisköhän munkin..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Moi.

Mä olen mukana. Kaljaa on jo nautittu kera yhden siiderin. Nyt aukeaa Karhu A.
Kivoja kalsareita kaikille, jos tarvitsette puolustajaa tai syyttäjää niin, olen valmis.

PS. Azulia en syytä, kun se on niin söpö.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Aattelin laittaa Viheraholle mailia. Kenelläkään Huolia, murheita, turhia toiveita?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Moi.

Mä olen mukana. Kaljaa on jo nautittu kera yhden siiderin. Nyt aukeaa Karhu A.
Kivoja kalsareita kaikille, jos tarvitsette puolustajaa tai syyttäjää niin, olen valmis.

Olisin tarvinnut kahteen eri kertaan aiemmin. Case nro.1 Tunnustin kirjoittaneniini KK-Ketjuun selvinpäin. (sain sanktion)
Case Nro.2 Erehdyin yrittämään mukahauskuuttelemista "Helmi" nimimerkin kustannuksella, voitko puolustaa minua?

Ps. Ettei syntilista jäisi liian pieneksi, niin kuuntelen: YUP: Daavidin Fuzz kokoelmasta 1990-1992
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt lähtee Pasille mailia perkele. Saako keiltä kaikilta lähettää terveisiä suoraan lähetykseen?

Kalja maittaa ja olen hylännyt kaikki kutsut.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Iltavuorosta päästy, saunassa käyty ja muutama olut alla. Saas kattoo, koska vaimo tajuaa, että pientä kalsarikänni-meininkiä tässä on päällä. Nyt katsomaan tallennuksesta Salkkarit, Pako ja House. Noiden ja muutaman oluen jälkeen mitä luultavimmin takaisin täällä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ka Ka Ka Ka Kalsarikännit..

lonkeroa ja olutta.. Mikäs tässä ollessa. My name is Earlin (Kovan onnen kundi) toisen tuotantokauden sain nyt katsottua loppuun asti ja mahtava sarja!!

pitää alkaa ihmettelemään tuota kolmatta tässä pikkusta hilijaa.. Nelonen on menossa tuolla ameriikoissa, eli kirittävää riittää vielä ..

Saapa nähdä kauanko pysyy mies pystyssä kun on 0600 herätty
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
KKK saakin uuden merkityksen näiden muutaman ansiosta - Keskinäisen Kehun Kerho.

Lievät kalsarit tällä kertaa, ei vaan yksinkertaisesti jaksa... Vanhus ei tule yksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös