Kalsarikänniketju

• 5 344 130
  • 66 668

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Moi.

Mä olen mukana. Kaljaa on jo nautittu kera yhden siiderin. Nyt aukeaa Karhu A.
Kivoja kalsareita kaikille, jos tarvitsette puolustajaa tai syyttäjää niin, olen valmis.

Olisin tarvinnut kahteen eri kertaan aiemmin. Case nro.1 Tunnustin kirjoittaneniini KK-Ketjuun selvinpäin. (sain sanktion)
Case Nro.2 Erehdyin yrittämään mukahauskuuttelemista "Helmi" nimimerkin kustannuksella, voitko puolustaa minua?

Ps. Ettei syntilista jäisi liian pieneksi, niin kuuntelen: YUP: Daavidin Fuzz kokoelmasta 1990-1992

Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt lähtee Pasille mailia perkele. Saako keiltä kaikilta lähettää terveisiä suoraan lähetykseen?

Kalja maittaa ja olen hylännyt kaikki kutsut.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Iltavuorosta päästy, saunassa käyty ja muutama olut alla. Saas kattoo, koska vaimo tajuaa, että pientä kalsarikänni-meininkiä tässä on päällä. Nyt katsomaan tallennuksesta Salkkarit, Pako ja House. Noiden ja muutaman oluen jälkeen mitä luultavimmin takaisin täällä.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ka Ka Ka Ka Kalsarikännit..

lonkeroa ja olutta.. Mikäs tässä ollessa. My name is Earlin (Kovan onnen kundi) toisen tuotantokauden sain nyt katsottua loppuun asti ja mahtava sarja!!

pitää alkaa ihmettelemään tuota kolmatta tässä pikkusta hilijaa.. Nelonen on menossa tuolla ameriikoissa, eli kirittävää riittää vielä ..

Saapa nähdä kauanko pysyy mies pystyssä kun on 0600 herätty

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
KKK saakin uuden merkityksen näiden muutaman ansiosta - Keskinäisen Kehun Kerho.

Lievät kalsarit tällä kertaa, ei vaan yksinkertaisesti jaksa... Vanhus ei tule yksin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Turhaa kitinää, vanhuksellahan voi olla toinen vanhus mukana..
Sitähän mie vähän ajoin takaa. Paitsi ettei sen toisen tartte olla vanhus. Kato vaikka vanhaa kunnon Hefiä.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, vähän kalsarointia taas välillä. Meinasi mennä pelaamiseksi, kun tuli sitten edellisen NHL98:n jälkeen ostettua taas uusi NHL-peli. Ihan hauskaahan tota on pelailla pitkästä aikaa, vaikka voisi kai toi (ainakin PC-versio) paremminkin toteutettu olla.

Nyt voiskin sitten alkaa välillä keskittymään oluen juomiseen, ja saunassa käyntiin. Huomenna olis kyllä tarkotus hoidella vähän duunihommia, mutta eipä haittaa, nekin voi hoidella himasta kalsareillaan.

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Nyt mennään nousemaan kakkosketjusta ykköseen Washingtonin edustuksessa (NHL09)!

Ei näköjään kestänyt kauan. Nyt Sergei "annan rahasta" Fedorov sysättiin kakkoseen. Ei, en sanonut että sitä sysättiin kakkoseen siinä mielessä kuten kaikki kalsarikännäilijät olettaa.

Siinä olisikin peli jossa ollaan lätkätähti ja sitten sysätään toisia kakkoseen. Lähinnä nyt mietin Sergeitä ja Anna Kournikovaa. Sellainen yhdistetty lätkä/aikuispeli ois nannaa! Löytyiskö tällaiselle tilausta?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Siinä olisikin peli jossa ollaan lätkätähti ja sitten sysätään toisia kakkoseen. Lähinnä nyt mietin Sergeitä ja Anna Kournikovaa. Sellainen yhdistetty lätkä/aikuispeli ois nannaa! Löytyiskö tällaiselle tilausta?

Ilmanmuuta! ..Alkaakin jo tympimään tämä xboksin 07 kiekko.. Jotain tästä puuttuu.. Hyvä että selvisi

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, vähän kalsarointia taas välillä. Meinasi mennä pelaamiseksi, kun tuli sitten edellisen NHL98:n jälkeen ostettua taas uusi NHL-peli. Ihan hauskaahan tota on pelailla pitkästä aikaa, vaikka voisi kai toi (ainakin PC-versio) paremminkin toteutettu olla.

Heips, nice to see you ;)
Täällä alkaakin tämä IFK:oon ja vanhuksienkin edustus olla niinkus kohillaan :)

Viimeviikonloppuna oli hetki jolloin olin aivan yksin IFK:oon "puolustajana"
Onneksi Sir Aulis riensi apuun ja loppu hyvin kaikki hyvin.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Morjesta. Mitäs tänne? Laittakaahan joku kalsarikänniketjun kokoonpano tulemaan..

xxx - xxx - xxx
xxx - xxx

xxx - xxx - xxx
xxx -xxx

xxx - xxx - xxx
xxx - xxx

xxx - xxx - xxx
xxx - xxx

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy