Kalsarikänniketju

  • 5 245 506
  • 66 703

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Minähän soitin Pasiradioon viime kerralla aamuyöstä, josta raportoinkin tässä ketjussa. Liekö Shermi jo silloin sammunut. Kerroin lähetyksessä Jonkornille ja Sherminaattorille terveisiä ja kuulin itse, että perille menivät, kun tuo lähetys tuli 20-30 sek viiveellä. Tästä on jotain viikko aikaa. Ei muista tarkkaan. Ajantaju on mennyt tällä viikolla.

Perkeles. Oon ollut silloin jossain muualla kuin radion ääressä, todennäköisesti maannut vessanpöntön vieressä sammuneena. Soita toki uudestaan sinne ja avaudu!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Diu dau, täällähän minä ;) Reippaana ja jne.. Jerestä, varsinkaan karalahdesta ei kyllä ole mitään havaintoa..

Valkkaria ja muutama lonkero, näillä mennään taas.

Tota... se yhdyssanaketju on aika alhaalla tuolla jossakin. Kumpi hakee?

Edit: enpä olisi aamulla herätessäni uskonut, että haen itse ja vapaaehtoisesti juutuupista juanesia kuunneltavakseni. Mutta niin se vain nyt on. A dios le pido pauhaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Näin tänään pitkästä aikaa entistä naapurin yh-naista, vuodet oli vaan parantanut hänen ulkoista olemustaan.

Niin, voidaan sanoa, että olet antautunut miäs ja nyt jäähdyttelet.

Diu dau, täällähän minä ;) Reippaana ja jne.. Jerestä, varsinkaan karalahdesta ei kyllä ole mitään havaintoa..

Valkkaria ja muutama lonkero, näillä mennään taas.

Helemi, nää kuvittelee ihan ihmeellisiä.
Mutta otetaan sille.
Ainakin mä otan ja painun kohta bastuun relaan. ajattelin ottaa jonkun bändin taas mukaan. Kylymää lonkeroo, olutta ja jääkylmää Jallua olis tarjolla... Onpas iloinen ilta tiedossa..

Ja tahtis, koitaha relaa. nouhaardfeelings, vaikka tosikoksi tunnustaudutkin täällä. jokainen tavallaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hellou! Hyvin menee, varsinkin tänään on ollut ihan superhyperloistavamahtavapäivä!
Olen iloinen ja hyvällä tuulella.

Kuis teillä Jossun kans etäsuhde ja silleen ja tolleen ;))

Ja musaakin saa laittaa tämmöselle vanhalle kääkälle ;))

No meidän suhde voi hyvin, edelleenkään se ei oo soittanu mistään valittaakseen, itseasiassa kun se ei oo soittanun ollenkaan, alan ehkä kohta huolestua ettei se vaan puuhaile jotain meitin seläntakana. Tiiätkö kuule Helmi kun meikäläistä sorretaan tuolla yhdyssana-ketjussa, itkisin itseni uneen, muttakun siinäkin menis hyvää kaljotteluaikaa hukkaan niin en viitti vaan hyväksyn kohtaloni pienellä kiukuttelulla.

Laitan pian kohta jotain kaunista ja hempiää.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väliraporttia:

Minä kuuntelen Pepe Jürgensia perjantai-iltana. Tuomas on perkele dokaamassa Nite Trainissa. Toivottavasti äijä on huomenna 16.25 skarppina. Mikäs matsi silloin olisi luvassa?
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Väliraporttia:

Tuomas on perkele dokaamassa Nite Trainissa. Toivottavasti äijä on huomenna 16.25 skarppina. Mikäs matsi silloin olisi luvassa?

Hamburger SV- Dortmund olisi vuorossa. Toivotaan että Tuomas tiedostaa tilanteen ja on silloin taas iskussa. Itsellä ei ole selostuksia tiedossa joten voin ottaa olutta vapaammin. iltaa vaan kaikille.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, etpä oo soitellu sinäkään vaikka miten melkein itku silmässä puhelinta päivystän.

Minkälaista musaa saisi olla arvon Helmi?

No olisinhan mä soittanut mutta kyllähän sä tiedät nää mun kiireet projektia ja dedistä pukkaa jatkuvasti. Ei vaan ehdi pitää yhteyksiä ;)

Noo, musa sais olla jotain kohtuu reipasta, nyyhkiminen alkaa vasta parin tunnin päästä.

Siis, laita ihan mitä haluat, kuuntelen jos haluan jne.. :p
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No olisinhan mä soittanut mutta kyllähän sä tiedät nää mun kiireet projektia ja dedistä pukkaa jatkuvasti. Ei vaan ehdi pitää yhteyksiä ;)

Noh, lepyn nopeesti, tiskasin ja leivoin pullaakin..

Don Henley - Boys of summer

Helmi hyvä, muista muuten jos linkkejä laitat niin noi helevetin kuvaukset, etteivät pääse rankomaan lujalla kädellä niinkun ovat uhannu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Linkitin tänne joku aika sitten sen Andrijevski - Killer -ysäribiisin. En näin kännissä löydä nyt sitä sivua, kun täällä porukka hurjastelee sivukaupalla tekstiä. Eli voisko joku jeesiä?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt kyllä vituttaa perkele. Miksi helvetissä en onnistu vaihtamaan internet explorer 8 selainta seiska versioon? Haistakaa vittu. Tää kasi on yks perkeleen floppi, vähän niinkuin Vince B. Noh, asiaan. Kalja maittaa eikä tästä puutu mitään muuta kuin nainen, mieluummin vain yhdeksi yöksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pienet turvalliset kalsaroinnit. Soittimesta CMX:aa ja muuta ja kohta voisi nautiskella Tiamatia DVD:n muodossa. On siitä jo tovi kun on yksikseen ilman häiritsijöitä nautiskellut oluesta omassa kotona. =)

Hyvä fiilis. Toivottavasti teilläkin?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästäkin on tullut joku hiton chattikanava. Wanhaan hyvään aikaan chattaamisesta sai pelikieltoa!

Missä vanha kunnon kalsarikänniketju?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös