Helemi, nää kuvittelee ihan ihmeellisiä.
Mutta otetaan sille.
Otetaan , otetaan sikshän täällä notkutaan ;)
Helemi, nää kuvittelee ihan ihmeellisiä.
Mutta otetaan sille.
No meidän suhde voi hyvin, edelleenkään se ei oo soittanu mistään valittaakseen, itseasiassa kun se ei oo soittanun ollenkaan
Niin, voidaan sanoa, että olet antautunut miäs ja nyt jäähdyttelet.
Vaude, toi kuullostaa tosi kivalta suhteelta. Mäkin oon just tommonen, soittamaton ;)
Musaa ootellessa!
Väliraporttia:
Tuomas on perkele dokaamassa Nite Trainissa. Toivottavasti äijä on huomenna 16.25 skarppina. Mikäs matsi silloin olisi luvassa?
Niin, etpä oo soitellu sinäkään vaikka miten melkein itku silmässä puhelinta päivystän.
Minkälaista musaa saisi olla arvon Helmi?
Iltaa ja yötä kaikille!
Ilmottaudun mukaan joukkoon kirjavaan.
Tässä on rentoa meininkiä, nyt kun kiireinen ja raskas viikko on ohi ja olut kädessä: Steppenwolf - The Pusher
Enjoy.
Niin, etpä oo soitellu sinäkään vaikka miten melkein itku silmässä puhelinta päivystän.
Minkälaista musaa saisi olla arvon Helmi?
No olisinhan mä soittanut mutta kyllähän sä tiedät nää mun kiireet projektia ja dedistä pukkaa jatkuvasti. Ei vaan ehdi pitää yhteyksiä ;)
(Feikkihelmi) to MKH "Sellaista joka saa viban bunttiin...."
(Feikkihelmi) to MKH "Sellaista joka saa viban bunttiin...."
Noh, lepyn nopeesti, tiskasin ja leivoin pullaakin..
Don Henley - Boys of summer
Helmi hyvä, muista muuten jos linkkejä laitat niin noi helevetin kuvaukset, etteivät pääse rankomaan lujalla kädellä niinkun ovat uhannu.
Hah..Emäntä lähti Siniseen Laguuniin ja sain rauhan jalkapallolle ja kalsongeille ihan keskenään. Kyllä tämä taas tästä etenee..
Hah..Emäntä lähti Siniseen Laguuniin ja sain rauhan jalkapallolle ja kalsongeille ihan keskenään. Kyllä tämä taas tästä etenee..
Mitähä siellä yleensä tehdään?Ei vitussa. Mitä se siellä tekee? Pitäisköhän munkin..
älä edes kuvittele onnistuvas ;> "feikkiHelmi" pöh!