Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Laitoinpa tuossa ruuan uuniin niin johan rupes tapahtumaan. Naapurin äijä lähti mustalla Maijalla säilöön ja itse sain kutsun bileisisiin!! Mitäs tässä nyt tekis? Nussis Suskia fantasiavirtuaalisesti vai lähtis oikeesti kokeilemaan onnea?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä vaan Pink Floyd putoo ja kade olen tietysti että oot livenä päässyt näkemään..

Mä oon niin tylsä että tämä on mulle se number one, kyseisen bändin tuotannosta :) http://www.youtube.com/watch?v=m3aIQyL9Mh0
Kannattaa Pink Loirin tuotannossa välillä pudottautua myös alkuajoille. Syd Barrett oli todella Hullu Timantti joka loisti yllä silmäluomen. Vaikka nyt tämä Baby Lemonade. Effervescing Elephantista teki myös Moog Konttinen hienon suomennoksen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kun ihmisellä on ääni, jota kelpaa esitellä, niin biisi, kuin biis on hyvä.
Miihkali Jaksonin Billy Jeanin heittää aivan loistavasti: http://www.youtube.com/watch?v=0jSrpn8ED74&feature=related
James Bondin tunnarin osaat varmaan löyttä itsekin, jos sitä haluat, mutta tässä; http://www.youtube.com/watch?v=oBhLJ3AFmM4&feature=related , Black hole sun, joka onkin aikaisemman bändinsä biisi, mutta unplugged versio, josta tuota laulutaitoa saa ihailla.

Joo, "Black hole sun" on ihan leganda biisi ja tuttu, tuo Billy Jean versiointi oli kanssa asiaa. Rouhea, persoonallinen ja tummanpuhuva ääni on Chrisillä. Tuo Bond-tunnari on radioiden puolelta lähes raiskaamisen tunnusmerkit täyttävällä tahdilla tungettu meitin korviin, joten sen passaan tällä erää.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoinpa tuossa ruuan uuniin niin johan rupes tapahtumaan. Naapurin äijä lähti mustalla Maijalla säilöön ja itse sain kutsun bileisisiin!! Mitäs tässä nyt tekis? Nussis Suskia fantasiavirtuaalisesti vai lähtis oikeesti kokeilemaan onnea?

No mitäs tota edes kyselemään..

Tietenkin tumputat koneen ääressä, unohdat ruuat uuniin, ja heräät muna kädessä, kun palokunta tulee ovesta läpi kirveellä. Poseeraat vaan nätisti paikallislehden kuvaajille, ja kerrot jatkoaikaan terkkuja.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No mitäs tota edes kyselemään..

Tietenkin tumputat koneen ääressä, unohdat ruuat uuniin, ja heräät muna kädessä, kun palokunta tulee ovesta läpi kirveellä. Poseeraat vaan nätisti paikallislehden kuvaajille, ja kerrot jatkoaikaan terkkuja.

Jumalauta. Tulkaa nyt joku nukuttamaan että saadaan tämä loistava suunnitelma toteutetuksi!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa Pink Loirin tuotannossa välillä pudottautua myös alkuajoille. Syd Barrett oli todella Hullu Timantti joka loisti yllä silmäluomen. Vaikka nyt tämä Baby Lemonade. Effervescing Elephantista teki myös Moog Konttinen hienon suomennoksen.

Mulla on about kaikki saatavilla oleva Pink Floydin tuotanto hyllyssä, mutta oikeasti Sydin aika on ehkä liian psykedeelistä jopa mulle, menee aina joskus, mutta ei tota voi kovin usen kuunnella.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tuo Bond-tunnari...

...Ei ollut linkitysten joukossa, vaan meni lähinnä sanavalinnat ja ajatukset sekaisin... Loistava debyytti soololevy. Ostamisen arvoinen, jos vähääkään arvostaa laulajan ääntä/ äänen käyttöä. Vähän niinkuin Aretha Franklin; aivan loistava lauluääni, vaikkei genre ihan iskekään. Miulla on hyllyssä ja ajoittain kuuntelen, lauluäänen / taidon käyttää omaa ääntään takia.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin MiekkaMiehet oli kuitenkin seura johon kuuluin ja treenit ( 3*vko) oli tietysti kisiksessä.

God Damn. Taas mua on huijattu netissä! Kamerakin lienee keksitty joskus viime vuosituhannen alkupuolella, eli olen joutunut reilusti yli 100 vuotiaan miehen jymäyttämäksi. :(
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Toi Chrisin ääni on kyllä aivan mahtava. Ja sopii just hitaisiin biiseihin, melkein tuli tippa silmään..

Mutta btw myös revittelyihin, siis biiseihin, joissa joutuu käyttämään ääntään täysillä. Useita hyviä mättöbiisejä, joita jaksaa kuunnella vain siksi, että se ääni kantaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
God Damn. Taas mua on huijattu netissä! Kamerakin lienee keksitty joskus viime vuosituhannen alkupuolella, eli olen joutunut reilusti yli 100 vuotiaan miehen jymäyttämäksi. :(

Nytkö sä sen vasta tajusit ;)

Tää ei nyt varmaan ollenkaan sovi tähän ketjuun, mutta onko teistä kukaan kuullut Samuli Edelmanin laulavan virsiä??? Heittää keikan tossa mun "kotikirkossa" ja vähän mietin että pitäiskö mennä kuuntelee...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tää ei nyt varmaan ollenkaan sovi tähän ketjuun, mutta onko teistä kukaan kuullut Samuli Edelmanin laulavan virsiä??? Heittää keikan tossa mun "kotikirkossa" ja vähän mietin että pitäiskö mennä kuuntelee...

Tottakai kannattaa mennä. Hyvä konsertti, jossa pääosassa on laulut ja niiden esittäminen, eikä kaikenmaailman tuulikoneet ( a' Costello Hautamäki) ja ilotulitteet ja paidan myyjät..
Tottakai Helmi menet. Menen, jos kohdalle sattuu. Iliman muuta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Samuli Edelmann on huippujätkä! Tottakai kannattaa mennä katsastamaan, teki kaveri mitä tahansa. Itse olen saanut kunnian ottaa viinaa Samulin kanssa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli siis yksimielisellä kkk:n päätöksellä tapaan Samulin kirkossa.

Siis, sillä on ihan oikeesti keikka Kallion kirkossa ja minä taidan mennä paikalle.

Ja sitäpaitsi broidi oli aikoinaan samassa nyrkkeilyseurassa Samulin kanssa,
'melkein sukua julkkikselle' ;)))))))
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samuli Edelmann on huippujätkä! Tottakai kannattaa mennä katsastamaan, teki kaveri mitä tahansa. Itse olen saanut kunnian ottaa viinaa Samulin kanssa.

Samuli on ihan jees jätkä, mutta ei se laulaa osaa, viinaa osaa juoda jotenkuten.

Mä en menis kuuntelemaan Samulin laulua alle parissa promillessa.


Mites muuten se ruuan polttaminen uuniin ja muna kädessä sammuminen jaksaa? Mihin voi lähettää laskun turhasta konsultaatiosta?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mites muuten se ruuan polttaminen uuniin ja muna kädessä sammuminen jaksaa? Mihin voi lähettää laskun turhasta konsultaatiosta?

En tajunnut ottaa aikaa mutta luulen että vielä ei ole mitään hätää. Muna nyt on kädessä aina. Eihän siinä mitään kummempaa ole. Samulin ja Sanin tuhat yötä toimii aina vaikka muistot saavatkin itkemään. Oon mieheksi liian herkkä mikä vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei kai tää oo taas yks sun tyttöystävistäs ja promoo heität... Joko Saksalaisesta luovuit?

Hah! Jere Jere...luovuin siitä jokunen aika sitten kun Eager oli niin kovin sen perään, en ymmärtänyt sen kieltä niin siirryin Johanna Kurkelaan. Ei tule kommunikaatio-ongelmia ainakaan niin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös