tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Kertokaa jo mulle, miten alle 35 v ihminen voi edes kuvitella elävänsä parisuhteessa?
Kertokaa jo perkele mulle miten tuo hyperlinkittäminen onnistuu?
Helmillä on hienot katseltavat. :)
Kohta saahaan varmaa pelikieltoa kun kysellään. Tai lähinnä allekirjoittanut. Voin kantaa vastuun meidän kaikkien puolesta ja uhrautua. Jotkut on vaan tosi urpoja näissä asioissa.
"Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarviin ne.." :)
Mutta kukas on parkunu viime päivät ja kuka ei?
Vittu, ittepä kerjäsit ensimmäisellä vittuiluviestilläsi, en minä mitään pahaa olisi tahtonu.. olis vaan tahtonu kirjottaa...
Kertaakaan ei viime kaudella ollut Nordiksella niin hyvää fiilistä meikäläisellä kun mitä eilen oli.
Kundit pelas loistavalla asenteella :)
Kun oli muutama olut vaan jäljellä alkoi mietintä minkä pullon seuraavaksi aukaisisi....Kunnes viimein löin kuoharipullin pakkaseen ja avot nyt nautitaan espanjalaista kuohujuomaa sopivasti viilennettynä.
Nimim. 90-luvun paras musiikkikokemus oli ko. bändi -94.
Siis kunnon Cava jos joku on aitoa Macho -kamaa. Epsanjassa sitä kittaa myös kunnon karjut. Ja laadullisesti osa Cavasta menee muuten kirkkaasti ohi AOC Champagnen tuotoksista.
Joten veljet siskot! Juokaa Hispaanian Skumppaa!!!
Joo iltaa vaan teillekkin.
Mutta Helmi; oli kusta alleni, kun avasin linkkisi! Those whese the days... Glory days.... Viimeisessä matsissa muuten oli vähän samaa asennetta...
Viddu, kun kyllästyin ja menin saunaan kuuntelemaan herra Cornelin keikan ja jäi sun linkitykset kesken. Siis tai no enhän edes tiennyt, että illan deejii oli paikalla. No, mutta Herra C. C oli hyvä...
Kyllä vaan Pink Floyd putoo ja kade olen tietysti että oot livenä päässyt näkemään..
Mä oon niin tylsä että tämä on mulle se number one, kyseisen bändin tuotannosta :) http://www.youtube.com/watch?v=m3aIQyL9Mh0
Loistava matsi oli eilen, ensin mietin että mitä sinne tyhjään halliin lähtee kattelee kun turpaan tulee kuitenkin, mutta hyvä kun menin!
Joo, tulee aina nousussa kateltua tota -98 linkkiä..
Kiva kun Helmi on kans paikalla, ilo irti elämästä!
Ei o tullut C.Cornelin matskuun tutustuttua, että voisit heittää jonkun suosituksen tähän väliin vai mitä?
Mä olen kade itselleni. Kai olet edes Pulse-DVD:n ostanut?
Kosketelkaa toisianne, naiset ja miekkailijat.
Eikö kaikilla ole tuota? Perskule... ihmettelen..
Hahaa, mä olen harrastanut jonkun vuoden miekkailua, hurjassa nuoruudessani.
Floretti on aseeni :)