Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helmillä on hienot katseltavat. :)

Juurikin näin ;)

Kertaakaan ei viime kaudella ollut Nordiksella niin hyvää fiilistä meikäläisellä kun mitä eilen oli.
Kundit pelas loistavalla asenteella :)

Noh, nyt kuitenkin vapaapäivän kunniaksi vähän vielä valkkaria.

Hyviä biisejä odotellen ;)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kohta saahaan varmaa pelikieltoa kun kysellään. Tai lähinnä allekirjoittanut. Voin kantaa vastuun meidän kaikkien puolesta ja uhrautua. Jotkut on vaan tosi urpoja näissä asioissa.

"Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarviin ne.." :)
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kappas. Kalsarikänniketju lähtee lapasesta.

Onneksi ei ole ensimmäinen kerta, ettei tule kellekään yllätyksenä!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kohta saahaan varmaa pelikieltoa kun kysellään. Tai lähinnä allekirjoittanut. Voin kantaa vastuun meidän kaikkien puolesta ja uhrautua. Jotkut on vaan tosi urpoja näissä asioissa.

"Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarviin ne.." :)

Mutta kukas on parkunu viime päivät ja kuka ei?

Vittu, ittepä kerjäsit ensimmäisellä vittuiluviestilläsi, en minä mitään pahaa olisi tahtonu.. olis vaan tahtonu kirjottaa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mutta kukas on parkunu viime päivät ja kuka ei?

Vittu, ittepä kerjäsit ensimmäisellä vittuiluviestilläsi, en minä mitään pahaa olisi tahtonu.. olis vaan tahtonu kirjottaa...

Hahaha. Näinhän se menee. Jormalla on hienommat sukat kuin Keijolla.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertaakaan ei viime kaudella ollut Nordiksella niin hyvää fiilistä meikäläisellä kun mitä eilen oli.
Kundit pelas loistavalla asenteella :)

Ollaan aika samoilla linjoilla.

Yleensäkin viimevuosina HIFK-Kärpät matsit ovat olleet aika loistavaa kiekkoa, vaikka esim. viime kauden juhlapeli aiheuttikin allekirjoittaneelle lähes hermoromahduksen.

En tiedä loistavista biiseistä, mutta Pink Floydin esiintyminen live8:ssa saa meikäläisen aina nostalgiseksi.

Nimim. 90-luvun paras musiikkikokemus oli ko. bändi -94.
 

Rekordmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Bayern München, Lukko
kun kaljat loppui...

Kun oli muutama olut vaan jäljellä alkoi mietintä minkä pullon seuraavaksi aukaisisi.

Konjakki-pullo oli jo kädessä, mutta sitten tuli jotenkin sellainen olo ettei sitä yksin viitsi, sekun on mulle selainen seurustelu ja fiilistely juoma. Sitten rommipullo, ei miellyttänyt. Valko- ja punaviini, ei napannu. viinapullon melkein korkkasin, mutta ei sekään tuntunut hyvältä idealta. Kunnes viimein löin kuoharipullin pakkaseen ja avot nyt nautitaan espanjalaista kuohujuomaa sopivasti viilennettynä. Aika neiteilyä, mutta jotenkin nyt se vaan uppoo. Nää on näitä hetkiä.


Ai niin ja Dingo soi taustalla...
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Kun oli muutama olut vaan jäljellä alkoi mietintä minkä pullon seuraavaksi aukaisisi....Kunnes viimein löin kuoharipullin pakkaseen ja avot nyt nautitaan espanjalaista kuohujuomaa sopivasti viilennettynä.

Siis kunnon Cava jos joku on aitoa Macho -kamaa. Epsanjassa sitä kittaa myös kunnon karjut. Ja laadullisesti osa Cavasta menee muuten kirkkaasti ohi AOC Champagnen tuotoksista.

Joten veljet siskot! Juokaa Hispaanian Skumppaa!!!
 

Rekordmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Bayern München, Lukko
Siis kunnon Cava jos joku on aitoa Macho -kamaa. Epsanjassa sitä kittaa myös kunnon karjut. Ja laadullisesti osa Cavasta menee muuten kirkkaasti ohi AOC Champagnen tuotoksista.

Joten veljet siskot! Juokaa Hispaanian Skumppaa!!!

KIITOS, siinäs kuulitte olen todellinen mies. Heti tuli miehinen fiilis. Freixenet, Carta Nevada (CAVA) ei ehkä ole ihan laadukkaimmasta päästä, mutta kyllä pojat tämä hyvää on! Ja Hinta/laatu kohdallaan.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joo iltaa vaan teillekkin.

Viddu, kun kyllästyin ja menin saunaan kuuntelemaan herra Cornelin keikan ja jäi sun linkitykset kesken. Siis tai no enhän edes tiennyt, että illan deejii oli paikalla. No, mutta Herra C. C oli hyvä, voinen sanoa, ilman Audioslaveakin ja kylmä lonkeo kitusissa, Saksan siwan olut kiukaalla.. niin, ja * Jallupullo pakastimessa odottamassa...
Mutta Helmi; oli kusta alleni, kun avasin linkkisi! Those whese the days... Glory days.... Viimeisessä matsissa muuten oli vähän samaa asennetta...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta Helmi; oli kusta alleni, kun avasin linkkisi! Those whese the days... Glory days.... Viimeisessä matsissa muuten oli vähän samaa asennetta...

Loistava matsi oli eilen, ensin mietin että mitä sinne tyhjään halliin lähtee kattelee kun turpaan tulee kuitenkin, mutta hyvä kun menin!

Joo, tulee aina nousussa kateltua tota -98 linkkiä..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viddu, kun kyllästyin ja menin saunaan kuuntelemaan herra Cornelin keikan ja jäi sun linkitykset kesken. Siis tai no enhän edes tiennyt, että illan deejii oli paikalla. No, mutta Herra C. C oli hyvä...

Älä oo milläskään, linkitän mitä sattuu mihin väliin sattuu. Ei o tullut C.Cornelin matskuun tutustuttua, että voisit heittää jonkun suosituksen tähän väliin vai mitä? Otan ehkä kaljan ootellessaa.

Kiva kun Helmi on kans paikalla, ilo irti elämästä!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vaan Pink Floyd putoo ja kade olen tietysti että oot livenä päässyt näkemään..

Mä olen kade itselleni. Kai olet edes Pulse-DVD:n ostanut?

Mä oon niin tylsä että tämä on mulle se number one, kyseisen bändin tuotannosta :) http://www.youtube.com/watch?v=m3aIQyL9Mh0

Siis.. aivan loistava biisi, jonka kautta aika moni on tutustunut Pink Floydiin. Kärsinyt vaan hieman infaatiota, liiasta soitosta. Vähän samaa Purplen kanssa, Perfect Stangers on mielestäni yksi hienoinpia rock-biisejä mitä on tehty, mutta sitä kuulee aina (paska nauhoitus).
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava matsi oli eilen, ensin mietin että mitä sinne tyhjään halliin lähtee kattelee kun turpaan tulee kuitenkin, mutta hyvä kun menin!

Joo, tulee aina nousussa kateltua tota -98 linkkiä..

No kuten mainittu, Helmillä on hyvät hinkit, eiku siis linkit, niin siis mikä se h-alkuinen sana oli joka tarkotti niitä internet-osotteita, vai millä se nyt alko?

Puhuttiinko täällä jotain tisseistä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei o tullut C.Cornelin matskuun tutustuttua, että voisit heittää jonkun suosituksen tähän väliin vai mitä?

Kun ihmisellä on ääni, jota kelpaa esitellä, niin biisi, kuin biis on hyvä.
Miihkali Jaksonin Billy Jeanin heittää aivan loistavasti: http://www.youtube.com/watch?v=0jSrpn8ED74&feature=related
James Bondin tunnarin osaat varmaan löyttä itsekin, jos sitä haluat, mutta tässä; http://www.youtube.com/watch?v=oBhLJ3AFmM4&feature=related , Black hole sun, joka onkin aikaisemman bändinsä biisi, mutta unplugged versio, josta tuota laulutaitoa saa ihailla.
Mutta tässä vähän menevämpi biisi, ettei mene ihan tyttömäiseksi.. http://www.youtube.com/watch?v=O90wWp2BgrQ&feature=related
Meitsi tykkää...


Mä olen kade itselleni. Kai olet edes Pulse-DVD:n ostanut?

Eikö kaikilla ole tuota? Perskule... ihmettelen..


Edit: Jessus, miten sitä humalassa kirjoittaa. KOittakaa kestää sanavalinnat ja kirjoitusvirheet.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ajetaan me trimmerillä, ei tarvi enääää syljeskellä. Nami. Kun ei enää niin siksi täytyy. Kosketelkaa toisianne, naiset ja miekkailijat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös