Kalsarikänniketju

  • 5 259 558
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eli siis yksimielisellä kkk:n päätöksellä tapaan Samulin kirkossa.

Älä sitten ihmettele kun se alkaa vonkaamaan: "voisitko hommata MKH:n nimmarin, oisko mitenkään mahdollista hä????"

Se voi olla se hetki kun Helmi lähtee lähimpään kuppilaan tilaamaan tuplaviskin tuplaviskillä ilman Edelmannia.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samulin ja Sanin tuhat yötä toimii aina vaikka muistot saavatkin itkemään. Oon mieheksi liian herkkä mikä vituttaa.

Mun on pakko kommentoida tuota sun tuskaa vähäsen, vaikka täällä on sitä jo jonkin verran käsitelty..

mitä jos ihan vaan yrittäisit kestää sen ikävän ja pahan olon? Pakko sun kuitenkin on jossain vaiheessa jatkaa eteenpäin ja selvinpäin.
Tiedän miten kipeetä ero voi tehdä, itsellä meni useampi vuosi sen sotkun kanssa. Sure kunnolla, mutta älä jää siihen.

Älä loukkaannu, mutta tekee jotenkin niin pahaa sun puolesta ja toivon että saat taas elämästä kiinni.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä sitten ihmettele kun se alkaa vonkaamaan: "voisitko hommata MKH:n nimmarin, oisko mitenkään mahdollista hä????"

Se voi olla se hetki kun Helmi lähtee lähimpään kuppilaan tilaamaan tuplaviskin tuplaviskillä ilman Edelmannia.

Höpö, höpö, Helmi ei juo viskiä ollenkaan.
Ja mä voin Samulille sanoa että MKH:lla on nyt hiukka kiireitä ja katotaan tota nimmarijuttua sit vähän syssymmällä.

käykö tämä?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Juu. Kyllähän tää tästä. Ainahan näistä ollaan selvitty voittajana. Veikko Hopea antaa manneille selkään. Loistavaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Höpö, höpö, Helmi ei juo viskiä ollenkaan.
Ja mä voin Samulille sanoa että MKH:lla on nyt hiukka kiireitä ja katotaan tota nimmarijuttua sit vähän syssymmällä.

käykö tämä?

Kyllä se kuule Helmi passaa minun puolelta ihan hyvin, mut milläpä ajattelit ravistella sen itkuisen Edelmannin nilkastas kun se vääntää meikit pitkin nassua siinä ettei irrota ennenku MKH:n nimmari on saatu?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on pakko kommentoida tuota sun tuskaa vähäsen, vaikka täällä on sitä jo jonkin verran käsitelty..

mitä jos ihan vaan yrittäisit kestää sen ikävän ja pahan olon? Pakko sun kuitenkin on jossain vaiheessa jatkaa eteenpäin ja selvinpäin.
Tiedän miten kipeetä ero voi tehdä, itsellä meni useampi vuosi sen sotkun kanssa. Sure kunnolla, mutta älä jää siihen.

Älä loukkaannu, mutta tekee jotenkin niin pahaa sun puolesta ja toivon että saat taas elämästä kiinni.

Helmi puhuu asiaa, en tiedä onko se sallittua kkk:ssa?

Baariin vaan ja uutta kierrokseen. Voi kuulostaa typerältä ja kliseiseltä, mutta se on paras apu. Onhan noita itsellekin sattunut, mutta mä olen aina yrittänyt pitää asenteen, että pohjalta pääsee ainoastaan ylöspäin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää menee nyt sitten ihan vakavaksi keskusteluksi, eikä Helmi oo vieläkään näyttänyt tissejä. :(

Humalatilan takia joutuu jo välillä korjaamaan kirjoituksiaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tämä on se, mitä rakastan... suoraan Karhupuistoa vastapäätä, ladies ja jentlemas SEhv: http://www.youtube.com/watch?v=U-Sxbe5C45s
Monta kuoppaa on tullut kynnettyä tuon ihmeen biisien mukaan ja aina on selvitty... Sir Elwoodin hiljaiset värit!!! Viva!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit on kyllä loistava bändi.

SEHV Viimeisellä rannalla -> http://www.youtube.com/watch?v=F7okh3fAog4

Joskus MKH kyseli tuon biisin historian perään ja siitä selonteon teinkin, mutta sinulle taitaakin olla selvää kauraa..
Perskule, avasin omat tietoni, aivan sattumalta ja seuraava viesti joutaakin sitten romukoppaan. tää oli nro 999... kukin oksentaa tavallaan.
Voimia teille. Sen kunniaksi Jake and Elwood: http://www.youtube.com/watch?v=xP8YAYSxBhY
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on ihan paras! Niin tuttu ja tuo sikana muistoja mieleen. Pakko on nyt ottaa yks konjakki.
Loistavaa, kiitos!

Kuuntelen just tutun bändin myspace-sivuilta biisejä, ja en osaa sanoa pitäiskö haukkua suoraan vai ei. Laulu on toki ihan arsesta, mutta pitäis vissiin kertoa jotain rakentavaa, enkä ole ihan varma miten sen kauniisti ilmaisisin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelen just tutun bändin myspace-sivuilta biisejä, ja en osaa sanoa pitäiskö haukkua suoraan vai ei. Laulu on toki ihan arsesta, mutta pitäis vissiin kertoa jotain rakentavaa, enkä ole ihan varma miten sen kauniisti ilmaisisin.

Tiedäthän fiksuna ihmisenä, että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa niin silloin ollaan hiljaa ;)

Ja Elwoodi on oikeesti ihana!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
I will stay by your side now and forever, I will always only be in love with you. Is it True when you say that you love me and is true that i'll go on?

In the day we walk together, in the night i think of you.

Is it true when you say that you love me and is it true that i'll go on?

I will phone your mother and ask her if i can marry you.

I will stay by your side now and forever, I will always only be in love with you. Is it true when you say that you love me and is it true that I'll go on?

Omistan tämän kaikille kalsarikännäilijöille. Tää on kaunis biisi. Kippis!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
I will stay by your side now and forever, I will always only be in love with you. Is it True when you say that you love me and is true that i'll go on?

In the day we walk together, in the night i think of you.

Is it true when you say that you love me and is it true that i'll go on?

I will phone your mother and ask her if i can marry you.

I will stay by your side now and forever, I will always only be in love with you. Is it true when you say that you love me and is it true that I'll go on?

Omistan tämän kaikille kalsarikännäilijöille. Tää on kaunis biisi. Kippis!

Kisse laulaa hyvin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Omistan tämän kaikille kalsarikännäilijöille. Tää on kaunis biisi. Kippis!

Erittäin. Olen henk koht kokenut tämän alkuperäisessä kokoonpanossa livenä ja voin sanoa, että yksi niistä hetkistä elämässäni, kun olin onnellinen. Toinen biisi silloin oli se only one... kolisi kovaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös