tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
...Rubettes ja kasari kicks ass btw...
...kunnes soittimeeni löytää Yön tai Hausmyllyn levy. Mutta ei vielä, nyt pyhitetään kasarille ainakin seuraava tunti.
...Rubettes ja kasari kicks ass btw...
Ja kun tässä ollaan avomileikseksi heittäydytty, niin kyllä. Tykkään Karjalasta.
Tosin taidan olla melko railaakkaasti vähemmistön edustaja...
...kunnes soittimeeni löytää Yön tai Hausmyllyn levy. Mutta ei vielä, nyt pyhitetään kasarille ainakin seuraava tunti.
Ei muuten väliä, mutta tuli nälkä kun menitte muistuttamaan..
Kyllä nukkumattikin menee loppuillasta.Enter Sandman taustalla. Ei teistä ole mihinkään.
Mutta hyvä vasikka elää juomallakin. Ja siinä syöres voi unohtua itse pääasia. Ei kannata leikkiä hyvällä kalsarikännillä.
Jotkut tykkää Lapinkullasta, sitä minä ihmettelen.
Ompas linkittely hiljaista, kun Häm.. eikun moderaattorit alkoi jakamaan penaltteja.. Ja missäs on palstan deejiit? MKH?
Aika hyvi vetää kyl ruotsin likka
Idols-ketjusta bongattua ja vast 16-vee.
Ättänä. Kello on vähä. Ehtsi baariin vielä, jos sellainen olo on. Nyt pyydän mielipiteitä asiantuntioilta. jere£987654321 tai mikä lie, kerro!!!
Luulen että tämän hetken humalatila on aika lähellä legendaarisen Iku Viitasen vastaavaa. Jos joku ei tiedä kuka on Iku Viitanen tai mistä mies on tullut tunnetuksi niin alla olevassa clipissä tämäkin selvinnee.
tahtookirjoittaa;2431906lappeen Rannan[/quote kirjoitti:Haa-haa. jätkä typotti. lappeen Ranta kirjoitetaan kahdella välilyönnillä. Nii jumalauta.
Helmillä on hienot katseltavat. :)
Kuules lappeen Rannan poika. Iku on mun tuttu. Siis ainaki mun asiakas. Eli oliks jotain kerrottavaa hänel, voin viedä terveisii. Vaikka kyrillisillä aakkosilla, jos tarve vaatii, ymmärrän teitä kaikkia, jos tarve vaatii.
Aika hyvi vetää kyl ruotsin likka
Idols-ketjusta bongattua ja vast 16-vee.
No jos voisit nimmarin pyytää?
Sherminator kirjoitti:Kertokaa jo perkele mulle miten tuo hyperlinkittäminen onnistuu?