Kalsarikänniketju

  • 5 259 558
  • 66 714

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Erittäin. Olen henk koht kokenut tämän alkuperäisessä kokoonpanossa livenä ja voin sanoa, että yksi niistä hetkistä elämässäni, kun olin onnellinen. Toinen biisi silloin oli se only one... kolisi kovaa...

Onneksi olkoon! Varmasti unohtumaton kokemus! Kyllähän Cissen ja Albertin näkeminen samalla lavalla on jotain uskomatonta. Otetaan sille!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi olkoon! Varmasti unohtumaton kokemus! Kyllähän Cissen ja Albertin näkeminen samalla lavalla on jotain uskomatonta. Otetaan sille!

Mä kuulin juuri tällä viikolla Kissen + Rauli-Baddingin naisjutuista ns suoraan hevosen suusta. Baddingin jutuissa ei ollut toki hirviästi kertomista, kun kaveri oli niin ujo..
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi olkoon! Varmasti unohtumaton kokemus! Kyllähän Cissen ja Albertin näkeminen samalla lavalla on jotain uskomatonta. Otetaan sille!

Haa. Olen livenä nähnyt Hurriganesin sekä Albertin että Ilen kanssa ja varmaan jotain kymmenen kertaa.

Cissen kanssa olen ottanut kuppia (istunut samassa pöydässä) pari kertaa.
Cisse oli jo aika 'huonossa hapessa' silloin joten eipä siitä sen enempää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Haa. Olen livenä nähnyt Hurriganesin sekä Albertin että Ilen kanssa ja varmaan jotain kymmenen kertaa.

Cissen kanssa olen ottanut kuppia (istunut samassa pöydässä) pari kertaa.
Cisse oli jo aika 'huonossa hapessa' silloin joten eipä siitä sen enempää.

Mä oon kateellinen. Oon niin nuori. :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onneksi olkoon! Varmasti unohtumaton kokemus! Kyllähän Cissen ja Albertin näkeminen samalla lavalla on jotain uskomatonta. Otetaan sille!

Ne marlboro lasit...
aika monta päntiä on tullu nähtyä tähän ikään( mikä on aikas nuori, Helmelle tieroksi), mutta tuon alkuperäisen kokoonpanon näkeminen ja kokeminen oli _jotain_. Ainoa, mitä kadun, on etten koskaan ole hakeutunut Pink Floydin keikalle. Sen haluan kokea vielä ja tietysti Led Zeppelinin... toteutettavissa kuitenkin.. kaikilla on perversionsa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahaha. No, onneksi Helmillä on virustentorjunnat sun muut käytössä. Ismo Alangon mielestä rakkaus on ruma sana enkä voi väittää vastaakaan.

Rakkaus on ruma sana Live -> http://www.youtube.com/watch?v=4fUNEqvJ9tk

Niin ja kaikki tämä on merkityksetöntä, jos sattuu omistamaan Tommi Taurulan nimmarin. Sivistymättömänä junttina mun on silti pakko kysyä, että kuka on Tommi Taurula..

edit. saako taurulan nimmarilla pimpsaa itä-suomessa, ja onko väärennettyjä liikkeellä paljonkin?

Ismolla on muutamia hienoja biisejä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Niin ja kaikki tämä on merkityksetöntä, jos sattuu omistamaan Tommi Taurulan nimmarin. Sivistymättömänä junttina mun on silti pakko kysyä, että kuka on Tommi Taurula..

Kari Taalasmaa. Kalja maittaa siviilissäkin ja tahti on melkoinen.

Ilmoittele Helmi sitten minne tulen ja monelta ;) Raidilla tai ilman.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jep. Jokainen tulee tavallansa ja silloin kun tulee. Osteri-Ossi. Kaljaa menee mutta vielä vois vähän aikaa taistella. Vähän kuin alivoimapeli. Väsyttää mutta silti tsemppaa loppuun asti.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tajusin just, että mun winampin playlist on jotenkin rajoittunut, kun Sonata Arctican - The Gun soi n. viidettä kertaa putkeen. Pitää varmaankin mennä tonne "asia joka avautui minulle" -ketjuun kertomaan miten winampin palylistiin saa useamman biisin kerrallaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös