Kalsarikänniketju

  • 5 246 545
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!

Loistavaa tsettiä!
Yhtäään yyveetä ei ole vielä(kään) tullu, joten rauha nynjo miäs!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!

Hehee, se on vähän sama tän IFK:n kannattamisen kanssa kun se että Kallio (H:gissä) ei ole kaupunginosa vaan elämäntapa, aina sattuu ja tapahtuu :)

Mulle on vaan kolahtanut nää molemmat!
ps oliko se niin ettei typoja korjattu tässä ketjussa? korjasin kumminkin..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Loistavaa tsettiä!
Yhtäään yyveetä ei ole vielä(kään) tullu, joten rauha nynjo miäs!

Juujuu, ai kam in piis. Otan ehkä oluen vittuillakseni.

Hehee, se on vähän sama tän IFK:n kannattamisen kanssa kun se että Kallio (H:gissä) ei ole kaupunginosa vaan elämäntapa, aina sattuu ja tapahtuu :)

Mulle on vaan kolahtanut nää molemmat!
ps oliko se niin ettei typoja korjattu tässä ketjussa? korjasin kumminkin..

Alan kyllä epäillä että jotain peliä täällä pelataan. Oon kannattanu hei IFK:ta nyt jo ainakin hetken, että mikään ei riitä näköjään..

No mutta, kaikesta huolimatta olen valmis sitoutumaan..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juujuu, ai kam in piis. Otan ehkä oluen vittuillakseni.
Alan kyllä epäillä että jotain peliä täällä pelataan. Oon kannattanu hei IFK:ta nyt jo ainakin hetken, että mikään ei riitä näköjään..


Jätkä niinkuin palas kuolleista, taas täällä. No, jatketaan taas... ptk nähtävästi luovutti ja pikkukatti ei saanu turkkiaan märäksi joten .. niin ja ...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jätkä niinkuin palas kuolleista, taas täällä. No, jatketaan taas... ptk nähtävästi luovutti ja pikkukatti ei saanu turkkiaan märäksi joten .. niin ja ...

Noh, sanotaan näin että sain tossa yhessä vaiheessa puhelun, johon jälkiviisaana ei olis pitänyt vastata. Mutta kuten sanoit, nyt täällä hyvissä voimissa. Tekevillehän noita sattuu. Pikkukatti sais huomenna kertoo kyllä miten ilta meni.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs hemmetin mammareita täällä sitäpaitsi pyörii? Hädin tuskin aamuneljään jaksetaan kalsaroida? Itsehän nyt tässä vasta keksin paikalle tulla, mutta onhan tässä ohrasta vedetty jo useampi vuorokausi. Jään tarkkailemaan tilannetta enkä lupaa mitään.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Mitäs hemmetin mammareita täällä sitäpaitsi pyörii? Hädin tuskin aamuneljään jaksetaan kalsaroida? Itsehän nyt tässä vasta keksin paikalle tulla, mutta onhan tässä ohrasta vedetty jo useampi vuorokausi. Jään tarkkailemaan tilannetta enkä lupaa mitään.
Kalsareita säätäen pelaan pokeria ja muutamia muita pelejä. Ja vastahan mä (täällä) kahden pintaan aloitin, joten pitkälle päiväänhän tämä jatkuu. Aina ei vain ehdi kirjoittamaan kun on intensiivinen pelisessio kesken. Muutama viesti per yö riittänee tähän ketjuun kuitenkin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kalsareita säätäen pelaan pokeria ja muutamia muita pelejä.
- - -
Yritin tänä iltana olla kirjoittelematta, mutta nyt on pakko.

Kaverit eivät lupailuista huolimatta lähteneetkään radalle, joten jäin yksin kotiin tissuttelemaan. Pokeriakin tuli pelattua ja nyt se joku aika sitten mainostamani BMW Z4 kovakattoisena versiona on taas askeleen lähempänä. Turnauksen voitto toi 3.062,25d tilille. Yhteisvaluutassahan se taitaa tehdä suunnilleen 2.200e tuhlattavaksi pelkkiin leluihin. Antero Mertarantaa lainatakseni: "Vielä on matkaa, mutta vielä on aikaa!".

Tosin kavereille tarvinnee tarjota juoma jos toinenkin kiitokseksi, että tänään ei lähdetty minnekään...
 
Jaksanu kaikkia noita kännihorinoita lukea, mutta jostain bongasin nimeni. Iltahan meni hyvin, ukko ei sammunut ennen minua. En tosin sammunut minäkään vaan nukahdin. (tottakai!) Aamu meni hyvin myös, siitä kertonee se, että tulin just suihkusta ja ukko on parhaillaan siellä. Ja olotilakaan ei ole karmea. Jotenkin outoa ettei silloin tule kankkusta kun ottaa kuppia ukon kanssa. Yksin kun vetää pari lonkeroa niin seuraavana päivänä taatusti pää kipeä.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Jaksanu kaikkia noita kännihorinoita lukea, mutta jostain bongasin nimeni. Iltahan meni hyvin, ukko ei sammunut ennen minua. En tosin sammunut minäkään vaan nukahdin. (tottakai!) Aamu meni hyvin myös, siitä kertonee se, että tulin just suihkusta ja ukko on parhaillaan siellä. Ja olotilakaan ei ole karmea. Jotenkin outoa ettei silloin tule kankkusta kun ottaa kuppia ukon kanssa. Yksin kun vetää pari lonkeroa niin seuraavana päivänä taatusti pää kipeä.

Heh, joskus on tullu sammuttua kesken "kaiken". Onneks oli vuodesohva kyseessä, eli ei pudotus ollu kova kun "nukahdin", sieltä jalkopäästä aamulla heräsin silakan maku suussa. Onneks ei nainen tainnu olla kovin pahoillaan meikäläisen nukahtamisesta, koska jakso mua katella seuraavat 7 vuotta.

Ja oluen merkeissä mennään. Pari halpaa mäyräkoiraa tarttu lidlistä käteen, kun vein lapseni tuolle edellä mainitulle naiselle.

Varoituksen sana... älkää hyvät ihmiset ostako lidlistä juustoja, tai jos ostatte, niin älkää ainakaan niitä niiden halpoja saksassa valmistettuja tuotoksia. prkl.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tjaa-a, täällä jälleen!

Viikonloppu meni palkallisena juopotellessa ja metsästyskautta avatessa muiden mailla muiden laskuun. Nyt kun kotiutui, vaimoke oli sitä mieltä, ettei lärvi innosta. Noh, mikäs meillä, A-marketin kautta kotiin ja molemmat saman pöydän ääreen istumaan. Pari rentouttavaa ja johan alkaa juttu luistaa. Jo alkaa löytyä taas se yhteinen sävel tähän kakofoniaan, mutta näin sovinnon elkeiden ilmaantuessa tässähän alkaa päihtyä, molemmat.

Norjalaista HaandBryggerietin "dark force" -olutta kaadellut muutaman minuutin tuoppiin. Aika paksua tavaraa... hyi helevetti, kaikkeen sitä rahansa hassaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tulipa tänään vietettyä laatuaikaa lasten kanssa Serenan vesipuistossa. Hyvin viihtyivät tyttöset veden ääressä ja nukahtivat illalla ajoissa, jotta huomenna jaksavat kouluun herätä. Korkkailen tässä sen kunniaksi KOFFIA, mutta miksi tässä ketjussa on niin hiljaista. Työt kutsuvat perjantaina, joten rentona vaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vieläkös Serenan ulkoaltailla oli ampiasten invaasio haittana näin myöhäiskesän päivinä? Muistelin näin olleen vuosina putkeen silloin viime vuosituhannella.

Täällä ollaan vahvasti mukana, mutta nykyiseltään munasillaan jaegerilla...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ampiaisia ei näkynyt Serenassa, mutta sisä-altaasta juniorit kantoivat pienen sammakonpoikasen takaisin ulkolammikkoon uimaan. Venäläiset viihtyivät hyvin Serenassa, mutta se ei mua haitannu. Yhä KOFF maistuu ja hyvä niin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kiva kun ei tarvitse yksin dokata. Tälläisina hetkinä kiitän herra internettiä ja jatkoajan känniketjua olemassaolostaan.

Niiin: alla lonkeroa ja salmaria.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos taskumatissa on reilu lasillinen noin 65% viinaa ja tilkka mehua ja se on ollu siellä maaliskuusta, niin uskaltaako juoda vielä??
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tulin päivällä kotiin ja olin hetken sillätavalla vailla ideaakaan mitähän sitä tekisi vai tekisikö mitään, avasin jääkaapin ja kattelin hetken "kas, olut!" joten otin sitten ajankuluksi oluen ja siitähän se sitten lähti.

Nightwishin The Escapist -biisiä kuuntelen, aika vitun hyvä biisi.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Olvia tullut vedettyä 11 kpl, hehkutettua KalPaa ja kuunneltua Gabriella Cimlia ja Royal Huntia! Eli kaikin puolin mahtava meinkin - näin kun lomalla ollaan! Tosin nyt alkaa tuntua silti, että maailma keinuu vasemmalta oikealla - aivan, kuin laivassa olisi ... :)
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
No niin, pitkästä aikaa taas tännekin. Tänään eka päivä puolentoista viikon lomasta ja kaljan lipittelyksihän se meni. Musiikki soi ja pokeria siinä sivussa.
Kohta saunaan ja kiukaalla vois HK:n Sinistä paistella..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös