Kalsarikänniketju

  • 5 248 816
  • 66 705

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huomenna myös vapaata. Kaljalava vieressä. MMMMM. Parasta viihdetta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Otan tähän väliin kenraaliharjoitukset huomiseen.

Nooh, eihän nyt ihan kenraaleja vedetä, kun silloin yritetään kuitenkin vetää täysillä. Ehkäpä oikea sanoa olisi totuttelu. Totutan siis kroppaani tulevaa olut-tulvaa varten. Ja toisaalta, kuuluisat viimeiset sanat...aamulla pitää olla sitten ajokunnossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Laatikko vajenee, tunnelmat paranee. Facebookista löytyy aika potentiaalista pirkkoa. Pitää vaan selvittää mitä mieltä ne on tästä KKK-toiminnasta. Heti bannia jos ei kiinnosta. Perkele.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Juhlistan töiden loppumista. Pestään pyykkiä, kuunnellaan Sabatonia ja tyhjennetään baarikaappia pullojen lopuista. Nyt menossa lakkalikööri jäillä. Ei hassumpaa.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Tunnustan. Huomenna duuniin.

Vielä pitäisi yksi pokeriturnaus vääntää. Äsken olin rahasijoista 3 sijan päässä, vituttaa kun piti mennä töpeksimään itse toi homma.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kai tänään vois pikku pöhnän vetää päälle. Huomenna sitten enemmän kun tulee lähdettyä kaupunkiin ryyppäämään ja katselemaan rallitunnelmaa. Jos vaikka irtois joku kivan näköinen subaru-tyttö mukaan ;)
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Kai sitä "muutaman" vois ottaa, kun jääkaapissa huutelee pari Suomiviina pulloa ja kasa oluita. Jotkut kekkeritkin ois tuol keskustassa, mut ei kai vanha jaksa enää. Vituttaa vaan se että jäi näemmä Dr. Albanin tiistainen keikka keskustorin teltassa väliin! (tähän kasa kaikenlaisia hymiöitä jokaisen omn maun mukaan)
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Kai sitä "muutaman" vois ottaa, kun jääkaapissa huutelee pari Suomiviina pulloa ja kasa oluita. Jotkut kekkeritkin ois tuol keskustassa, mut ei kai vanha jaksa enää. Vituttaa vaan se että jäi näemmä Dr. Albanin tiistainen keikka keskustorin teltassa väliin! (tähän kasa kaikenlaisia hymiöitä jokaisen omn maun mukaan)

Jumalauta! Nyt se sama immeinen joka kanto noi alkomahoolit tänne haki vielä laatikollisen Koffia lähikaupasta! Ei perkele kyl hyvin mee kun mulle täytyy juomat kantaa, kummasti kuitenkin maanantaina taas huomaan saldoa katsoessa et viel kaikenlisäks mun tililtä otti rahat ostoksiin. prkl

On tää kamalaa!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Äyeh! Laatikko Karhunpoikaa haettu. Viikonloppuna en vittu tee mitää hyödyllistä. Juon olutta kämpillä, katson rallit, formulat ja emirates cupit ja nukun. Heleppoo ja kippis!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uskomattoman hyvät olosuhteet kk:lle. Muija on Jäälissä rylläämässä työkavereidensa 30-vuotispäiviä ja mä oon koiran kanssa kotona. Aikoopa vaimo olla vielä yötäkin Jäälissä. Väitti meikäläiselle, että on ihan vain pelkästään naistenväliset bileet.

Kuitenkin sinne on tilattu joku ugandan-neekeri 35-senttisen tolhon kanssa vetämässä joka tyttöä viikseen...

No, mitä sillä on väliä? Tärkeintä on kk.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
heh...Mistä muuten tietää et mies on puutteessa? Just pistin olutpäissäni viestin naiselle jonka kanssa oltiin ystäviä, siis ystäviä tuos pari vuotta sitten. Toki tähän ystävyyteen liitty läheisempääkin kontaktia, mut niistä ei kerrota teille. Kumma juttu kuinka viunapäissä tekee pillua vähintään jokatoinen sekunti mieli. Selvinpäin haluaa tuhveroo vaan kokoajan.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dodiin. Nyt voitaisiin aloitella, otetaanpa vaikkapa lasillinen portviiniä ja katsellaan jos kaupasta tarttuisi myöhemmin mukaan vaikkapa laadukasta olutta.

Eiköhän tämä tästä.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
On se kumma, kun suurinosa viesteistä suuntautuu tähän ketjuun, tai no ehkä ei. Täällä taas viiniä sisuksiin ja ehkä myöhemmin kaupasta olutta hakemaan. NHL 08 pelaillen ja Maidenia kuunnellen, niin sekä hikoillen, kun on tuo painostava ukkonen tuossa... Jatketaan
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...kun on tuo painostava ukkonen tuossa... Jatketaan

Täällä Varsinaisessa Suomessa on myös jyrissyt pitkin iltapäivää. Josko se virkistävä sade sieltä viimein saapuisi. Ei kyllä hyvää lupaa, aurinko helottaa edelleen niiden vähäisten ukkospilvien takaa aika painostavasti.

Joten pakko se on itsensä jollakin viileänä pitää. Ja millä se paremmin luontuisi kuin oluttölkillä/pullolla, joka on huurtunut jääkaapissa jo aamupäivästä asti?

Alkoi huolettamaan tuo oluen määrä tossa jääkaapissa. Pitäisköhän sitä hakea lähihuoltikselta pari vielä varmuuden vuoksi?
 
Viimeksi muokattu:

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
On se kumma, kun suurinosa viesteistä suuntautuu tähän ketjuun, tai no ehkä ei. Täällä taas viiniä sisuksiin ja ehkä myöhemmin kaupasta olutta hakemaan. NHL 08 pelaillen ja Maidenia kuunnellen, niin sekä hikoillen, kun on tuo painostava ukkonen tuossa... Jatketaan


täälläpäin (treella) alkuiltapäivästä oli aikas synkkää, ja kun ite olin keskustassa, poissa täältä mun rakkaasta lähiöstä, niin kirosin todella lujaa ettei se ukonen tulis tännepäin. Ja kah prkl ukonen usko mua, ei muuten mut tais olla eka kertaa bout puoleen vuoteen tms kun jätin tietokoneen yksin huriseen kotiin. Ei toi kissa sitä osaa sammuttaa kuitenkaan jos alkaa ukkonen pyyteleen velkojaan. prkl...lisää kaljaa, tää kirjottaminen tekee janoseks
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No, mitä sillä on väliä? Tärkeintä on kk.

Jeah baby, jeah...
Pukkaa puujalkavitsiäkin...
Eläimiinsekaantuja oli hirveen väsynyt.
Vitsi, että naurattaa. Noup.
Päivän askareet suoritettu, olutta, lonkeroa ja Jallua kylmänä tarjolla, mikäs tässä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös