Kyllä se tästä vilkastuu. Meillehän joka päivä on pikkulauantai...
E: Mitä ihmeen ketjuja täällä rakennellaan? Ensinnäkin tarvisi määritellä kalsarikännit. Minun näkökulmasta kalsonki kännit tarkoittaa todellakin kännejä eikä mitään kilpailuluontoisia juttuja (viestien määrää). Kalsarikännien täytyy olla vapauksia sosiaalisista suhteista. Kalsarikännit tarkoittaa kotona yksin juopottelua. Kalsarikänneihin ei kuulu kilpailu jota kalsareissa vahvasti vältellään. Olisiko paha jos lopettaisitte noiden ketjujen rakentamisen? Eihän tänne kohta uskalla ilmoittautua jos täällä on joku kisa meneillään.
Kuten aikasemmin sanoin, pikkulauantai alkoi huonosti huomattuani tippuneeni 3. kentän laidasta katsomon puolelle. (!) Vaadin selitystä.. Tämä heppu Eastonin mailoineen haluaa takaisin pelaavaan kokoonpanoon.
Niin ja todetaan Padikselle, että eipä tässä leikkimielisessä toiminnassa voittajia ole, koska ykkösketjun miehet ovat kuitenkin vähän ajan päästä AA-klinikalla.
Perskules. Tulihan tänne toimintaa. Yksi muija tuossa mesessä vonkaa. Jotain prioriteettia sentään täytyy pitää ja hoidella nyt tuo kaljasalkku tyhjäksi.
Huomenna tarkastetaan uudelleen tuo naisasia.
Hei, fewe, nyt paha mieli pois. Kyllä sä mun jengissä edelleen olet kolmosketjussa. Minä kun annan tulokkaille tilaa
Hitto, meinasin jo tulla kateelliseksi, kun ensin luin väärin, että "...yksi muija tuossa vieressä vonkaa...".
No valitettavasti tämä KK-toiminta ei jostain syystä naisia kiinnosta. Vaikea löytää naista, joka ensin ryyppää ja sitten vielä jaksaa katsella KKK:un kirjoittavaa kännistä ääliötä.
Tämä on minullakin yksi syy siihen, miksi parisuhdeviritelmät eivät oikein koskaan ole olleet meikäläisen heiniä...
Otan tähän väliin kenraaliharjoitukset huomiseen.