Kalsarikänniketju

  • 5 247 578
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vihjeet on aikas hienovaraiset, mutta eiköhän jotain keksitä, kun mieleesi palailee jotain, kunhan jokunen mieltä avaava olunen on takana.

Homma selvitetty! Ainoo vaan ettei tästä vitun maasta näköjään löydy yhtään dl-kauppaa mistä sen voisi hankkia. Mutta koska homma on siis voitonpuolella niin puolimatkan olut kuuluu asiaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Homma selvitetty! Ainoo vaan ettei tästä vitun maasta näköjään löydy yhtään dl-kauppaa mistä sen voisi hankkia. Mutta koska homma on siis voitonpuolella niin puolimatkan olut kuuluu asiaan.

Perskutarallaa, laitahan yyveellä, että mikä se oli, kun olen tänkin päivän koittanu kuunnella sanoja..Tyhmä pää, kun jokin pieni asia jää noinkin kaivelemaan.
Koitahan ný sitten olla ilman kaljoo, kun nainen roudaa Ikea-helvetistä jonkun koottavan lipaston... Jotta asennuskaljaa vedetään. Oikeastaan jo asennus on ohi, mutta nyt siirrytään saunakaljaan... Eihä remontista tuu mitään, jos ei oo bastu kuumana? retorinen kymysys kaiketi.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Iltaa kaikille taas. Eilen meni ihan höpöksi ja tuli torilla napsittua sitä ja tätä. Loppu laasti kesken, niin oli pakko kävästä. No joo. Muuraus jatkuu edelleen, mutta nyt on aika olusten ja tottakai ystäväni Tapion. Kippis vaan kaikille.

Huomisesta lukien ollaan kalpeana hiljaa viikonloppuun saakka, sitten sairaus- ja kesäloman huipennus Posion alueella mökkeillen. Maanantaina koittaa karu arki ja Tkröhmmm ryöt.
 

scholl

Jäsen
Eikös kesällä ketju pitäisi olla shortsikänni niminen.
Ei pysty kurkkukivun takia treenaamaan, joten pakko kiskoa pikkaisen. Beck'siä ja kuivaa omenasiideriä.

Harmittaa, että Nelosella on joku toinenkin äijä kopissa niin ei pääse kuulemaan koko ajan Maurin hehkutusta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eikös kesällä ketju pitäisi olla shortsikänni niminen.
Ei pysty kurkkukivun takia treenaamaan, joten pakko kiskoa pikkaisen. Beck'siä ja kuivaa omenasiideriä.

Amatöörit pitää shortseja. Shortsit ovat off-topic.

"Homot juo siideriä" - Eräs JYPin kannattaja kesällä 2008
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei sitten tarvinnutkaan ihastella niitä Yelenan loppuja yrityksiä ME-korkeudesta. No ei vittu olis kiinnostanutkaan.

Onneks on sentään vielä jokunen olut jääkaapissa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei sitten tarvinnutkaan ihastella niitä Yelenan loppuja yrityksiä ME-korkeudesta. No ei vittu olis kiinnostanutkaan.

Onneks on sentään vielä jokunen olut jääkaapissa.

No mikä ongelma. Hyvinhän nuo näkyivät ja onnistui. Kiva katsella Jelenankin pyllyä. Poks. Tölkki auki.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No mikä ongelma. Hyvinhän nuo näkyivät ja onnistui. Kiva katsella Jelenankin pyllyä. Poks. Tölkki auki.

No kiva oli varmaan katsella. Kerro nyt edes, mistä tuon olisi nähnyt, niin tietää varautua vastaisen varalle. Tai kerro edes, montako lentopusua lensi onnistuneen ylityksen jälkeen yleisöön?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No kiva oli varmaan katsella. Kerro nyt edes, mistä tuon olisi nähnyt, niin tietää varautua vastaisen varalle. Tai kerro edes, montako lentopusua lensi onnistuneen ylityksen jälkeen yleisöön?

Jyyröspoot. Olihan noita pusuja ja haleja sekä vielä parit voltit päälle. Aikataulu tietysti venyi tuon ME:n ansiosta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tuli tässä mieleen vielä yksi juttu tuosta Jelenasta. Nyt tajuan miksi seiväshyppääjällä ei voi olla megaboobseja. Tämäkin ME olisi jäänyt tekemättä, jos rinnanympärys olisi ollut sentin suurempi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tämäkin ME olisi jäänyt tekemättä, jos rinnanympärys olisi ollut sentin suurempi.

Ja moni rakkaustarina olis jääny syntymättä. Meitsi ainakin on selkeesti tissien puolella, kun pinnoja jaetaan.
Tosin, jos tähdet osuu kohdalleen ja nainen on kuin kymppi (Bo Derek), niin saatampa laistaa tuota (kin ) typerästä säännöstä, mutta siihen asti..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja moni rakkaustarina olis jääny syntymättä. Meitsi ainakin on selkeesti tissien puolella, kun pinnoja jaetaan.
Tosin, jos tähdet osuu kohdalleen ja nainen on kuin kymppi (Bo Derek), niin saatampa laistaa tuota (kin ) typerästä säännöstä, mutta siihen asti..

Itselläni kun ei ole koskaan ollut niin hirveästi varaa itse valita, niin olen ollut "isot tissit ovat vain lisävaruste" -koulukunnan kasvatti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itselläni kun ei ole koskaan ollut niin hirveästi varaa itse valita, niin olen ollut "isot tissit ovat vain lisävaruste" -koulukunnan kasvatti.

Loppujen lopuksi kyse on siitä, että miten noita "lisävarusteite" osaa käyttää? Moni melallinenkin puree kai tuppea, kun ne aktiiviset karvaajat hoitaa homman himaan? Taidan olla kovastikin väärässä...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itselläni kun ei ole koskaan ollut niin hirveästi varaa itse valita, niin olen ollut "isot tissit ovat vain lisävaruste" -koulukunnan kasvatti.

Jos nainen olisi auto, jättäisin tämän option ruksaamatta. Tykkään enemmän pienemmistä ja terhakkaista. Megaboobsit ovat melkoinen turn-off.

Tapailin n. vuosi sitten eukkoa, jolla oli ihan mielettömät tissit. Isot kuin mitkä, mutta eivät roikkuneet jne. Kuitenkin ei tehnyt edes mieli puristella, kun ne olivat kuin jotain saatanan hyytelöä. Pthui.

Tästä tuli mieleen, että kovin miehinen harrastus tämä KK. Onkohan ketjussa yhtään naisen kirjoittamaa viestiä.

Kai tässä on mentävä nukkumaan, kun ei tuo kalja käy päähän.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli hankaluuksia kirjautua sisään, koska väitin Jatkoajan softalle olevani Glue J.

No mitäpä tuosta, milloinkas nuo olympialaiset alkavat?

Ja onko siellä kiinteitä tissejä? Huomasin että kokoamani jengin ykkösketjun snaipperikin on jo käynyt täällä.

Ei mitään asiaa, mutta eipä sen enempääkään. Penan kanssa kaljalla käytiin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oli hankaluuksia kirjautua sisään, koska väitin Jatkoajan softalle olevani Glue J.

No mitäpä tuosta, milloinkas nuo olympialaiset alkavat?

Ja onko siellä kiinteitä tissejä? Huomasin että kokoamani jengin ykkösketjun snaipperikin on jo käynyt täällä.

Ei mitään asiaa, mutta eipä sen enempääkään. Penan kanssa kaljalla käytiin.

Noista kysymyksistä en osaa vastata muihin kuin tuohon, että Pekingin kisat alkavat 8.8. Jos muistan väärin, annettakoon se ketjun luonteen tuntien anteeksi. Eli tarkista jostain vielä varmuuden vuoksi, ettei mene suuret avajaiset ohi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse kans tässä aloin tempomaan. Ei vielä ihan tuntiakaan ole kulunut ja jo viidennen kaljan äsken aukaisin. Ämmän kans piti nähdä tossa aiemmin, mutta se meni nopeasti. Aiemmin en ollut miettinyt että tänään tinttaisin, mutta oli jotenkin niin outo olo mennä yksin ja selvinpäin nukkumaan niin ajattelin vetästä. Viime aikoina kun oon noin joka kolmannen yön nukkunut sen ämmän luona, jolloin oon ollut ihan kuivin suin, mutta taas ne kotona vietetyt illat oon ottanut. Jos on töitä ollut seuraavana päivänä, niin melko usein vaan viis lidlin puolen litran grafua ja jos taas viikonloppu, niin monestikin aivan surutta sen mitä ihmiskeho nyt antaa periksi. Yleensä en viikonloppuja viitsi tuhlata ämmän kanssa, koska silloinhan on parempi mahdollisuus vetästä kunnon kännit, mutta aina välillä sitä kuitenkin tulee silloinkin siellä ämmän luona nukuttua, pari kertaa jopa sen takia kun telkusta on tullut illalla joku leffa. Siis oikeasti aivan totta puhuen, vaikkakin tuntuu hassulta. Itse kun en ole vielä kehdannut tai ehkäpä enemmänkin viitsinyt sitä digiboksia hommata. Noista leffoista tuli mieleen yks huvittava tapaus. Olikohan se toissaviikonloppu kun tuli telkusta se hyvät, pahat ja rumat. Ämmäkin kun kuitenkin sivusilmällä seurasi sitä leffaa ja jossain vaiheessa totesi, että nyt keksikin miksi mä tykkään siitä leffasta. "Siksi kun siinä ei ole tunteilua", ja lähes heti perään siinä leffassa Clint tarjosi sikariaan kuolevalle miehelle. Jotenkin aivan uskomattomasti sattui seuraavaksi just sellainen kohtaus. Noh. Hitto mä kirjoitan hitaasti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole kiinnostunut avajaisista. Pohdin vain tässä ryypätessäni, että ovatkohan nuo jo ehtineet alkaa, mutta kaipa tässä on siis vähän aikaa vielä täysin rauhassa kalsarikännäillä ilman että tarvitsee pohtia keihäänheittoa saati naisten kuulantyöntöä.

Mutta onko olympialaisissa kiinteitä tissejä? Tietysti on.

Muistaakseni tein jengiini ykkösketjun hyökkääjät petestä, schollista ja mielikuvitushahmosta ja kaikki ovat olleet jo tänään täällä. Tästä tulee hyvä kausi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En ole kiinnostunut avajaisista. Pohdin vain tässä ryypätessäni, että ovatkohan nuo jo ehtineet alkaa, mutta kaipa tässä on siis vähän aikaa vielä täysin rauhassa kalsarikännäillä ilman että tarvitsee pohtia keihäänheittoa saati naisten kuulantyöntöä.

Vai eivät taivaallisen rauhan avajaiset kiinnosta? No jo on kumma!

Mutta joo, onhan tässä vajaa pari viikkoa aikaa vedellä KK:ta, ennen kuin olympialaiset alkavat. Saati olympialaisten yleisurheilua, joka muistaakseni alkaa vasta 15.8. tai jotain sitä luokkaa. Tarkista nyt sekin vielä jostakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös