No itse kans tässä aloin tempomaan. Ei vielä ihan tuntiakaan ole kulunut ja jo viidennen kaljan äsken aukaisin. Ämmän kans piti nähdä tossa aiemmin, mutta se meni nopeasti. Aiemmin en ollut miettinyt että tänään tinttaisin, mutta oli jotenkin niin outo olo mennä yksin ja selvinpäin nukkumaan niin ajattelin vetästä. Viime aikoina kun oon noin joka kolmannen yön nukkunut sen ämmän luona, jolloin oon ollut ihan kuivin suin, mutta taas ne kotona vietetyt illat oon ottanut. Jos on töitä ollut seuraavana päivänä, niin melko usein vaan viis lidlin puolen litran grafua ja jos taas viikonloppu, niin monestikin aivan surutta sen mitä ihmiskeho nyt antaa periksi. Yleensä en viikonloppuja viitsi tuhlata ämmän kanssa, koska silloinhan on parempi mahdollisuus vetästä kunnon kännit, mutta aina välillä sitä kuitenkin tulee silloinkin siellä ämmän luona nukuttua, pari kertaa jopa sen takia kun telkusta on tullut illalla joku leffa. Siis oikeasti aivan totta puhuen, vaikkakin tuntuu hassulta. Itse kun en ole vielä kehdannut tai ehkäpä enemmänkin viitsinyt sitä digiboksia hommata. Noista leffoista tuli mieleen yks huvittava tapaus. Olikohan se toissaviikonloppu kun tuli telkusta se hyvät, pahat ja rumat. Ämmäkin kun kuitenkin sivusilmällä seurasi sitä leffaa ja jossain vaiheessa totesi, että nyt keksikin miksi mä tykkään siitä leffasta. "Siksi kun siinä ei ole tunteilua", ja lähes heti perään siinä leffassa Clint tarjosi sikariaan kuolevalle miehelle. Jotenkin aivan uskomattomasti sattui seuraavaksi just sellainen kohtaus. Noh. Hitto mä kirjoitan hitaasti.