tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Haittaaks jos mulla on verkkarit näiden kalsareiden päällä? Ja ei, en ole mikään kaappi-kerhokannattaja, en!
On se kumma, kun suurinosa viesteistä suuntautuu tähän ketjuun, tai no ehkä ei.
Ei haitta ei, jos ei ne verkkarit ole Addun nappiverkkarit...
Jos on, niin tulit juuri kaapista ulos.
Lisää viunaa ja hyvää ötyä kalsariveljet.
Onko tähän ketjuun muuten kertaakaan JA:n naisosasto ottanut osaa?
Pitäisikö naikkosille perustaa oma stringi/tai/hipster-känniketju?
Piti olla tänään treffit.... No, meen naapuriin, koska siellä on bileet. Vituttaa.
smasa, tuonnepäintuonnepäin. Analysoin joitain kohtia myöhemmin illalla, koska nyt on kauhea kiire olla tekemättä mitään muuta kun oluenjuontia.
Piti olla tänään treffit.... No, meen naapuriin, koska siellä on bileet. Vituttaa.
Tulipa osuva biisi tähän saumaan. Mutta pistä osakokonaisuuksiksi pureskeltu kalsarikänni-ilta pohdintaan ja ilmoittele itsestäsi myöhemmin.
Missä on muuten Freddie Freeloader?
Ja paskat!
Täällä vedellään Jallua ja Led Zeppelinin dvd musaa, urakalla. Bastu suoritettu ja voitanee olla, niinkuin pitänee. KK.Kunnossa.
Meinasi jo käydä vanhanaikaset ja sattu jo pientä hyytymistä. Liian riehakasta menoa jo välillä. Ehkä vodka ja appelsiini tuoremehu olisi hyvä piriste.
Vituttaa tuo virhe postata se linkki missä on ne narrifanit. Sairas paska juttu.
Missäs muuten nimim. moby luuraa? Ollut aika aktiivinen osanottaja tähän ketjuun tällä viikolla? Ja perjantaikin vielä! Olen huolissani...
EI! Oluet loppuu, amatöörimainen virhe oluita ostaessa; aivan liian vähän! Mitä nyt, ei vittu baariinko pitää lähtä? APUA!!!
No shaatana. Pieniä yhteysongelmia. Olen mökillä ja pitää selvitä tän 3G-yhteyden kanssa. Toki tietysti KK päällä. Luonnollisesti.
Polttelen tässä puita takassa, kun alkaa kalsareissa tulla vilu.
On tämä Suomi ihmeellinen maa. Talvella ei ole lunta, mutta annas olla 1. elokuuta vittu valehtelematta 20cm lunta rakeiden muodossa Porvoossa. Ei tsiisus.
Täällä kaljaa kyllä riittää! Juuri avautui iisalmelainen niin, että "poks" vaan kuului ja kiva höyry siitä pullonsuusta ylöspäin...
Taidampa kytistellä tässä Nightwishin keikkaa samalla kun kumoan tölkkien sisältöjä kohti tuntematonta.
Uskomattoman hyvät olosuhteet kk:lle. Muija on Jäälissä rylläämässä työkavereidensa 30-vuotispäiviä ja mä oon koiran kanssa kotona. Aikoopa vaimo olla vielä yötäkin Jäälissä. Väitti meikäläiselle, että on ihan vain pelkästään naistenväliset bileet.
Kuitenkin sinne on tilattu joku ugandan-neekeri 35-senttisen tolhon kanssa vetämässä joka tyttöä viikseen...
No, mitä sillä on väliä? Tärkeintä on kk.
Porvoossa ei muka toimi 3G-yhteys? Seliseli, olit kuitenkin dippaamassa tai jossain kuppilassa koko alkuillan! Sinä senkin!
Tottahitosssa. Ny jo aivan turpatäynnä.
Zeppelinin keikka 5.1-äänillä soseutettuna uppos, ja kolis. Kelepaaa.
No, mielen kuvitelma hahmonen, kerätäänkö ens kesän keikkaa varten kokoelma kauneinta Suomea kasaaan ja Zeppelinin keikalle?
Mita?