tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Olen Kotkassa, tai ainakin 7 km merellä. Täällä ei saatana meinaa toimia mikään. Ei digiboksi, eikä 3G. Kaikki pätkii, kuin myös mies itse.
En enää pysy kärryillä, missä sijaitset, kun äsken katselit raekuuroa Porvoossa, ja nyt olet jo 7km:n päässä rannasta Kotkan edustalla, pyrkien edelleen veneeseen...ehkä olit läpikulkumatkalla Porvoossa ja näit silloin tuon raekuuron, tai mistä vitusta minä tiedä... Mutta tuo digiboksin toimiminen ei ole itsestäänselvyys täällä Turun lähistölläkään, perkele. Kaksi päivää ollut jo erilaisia signaalikatkoksia, vaikka niillä oli jo vittu vuodesta 2002 asti aikaa hoitaa asiat kuntoon, ettei tällaista tule. Mitä se TV-lupakin nykyään maksaa?
Lähimpään baariin on yli 10km.
Kalsareissahan tässä ollaan ja takkaan lisätään puita, ettei tule vilu! Eli ei kiinnosta baarit meitä, eihän?
Kuselle mennessäkin pitää kattoo, ettei lepakot hyökkää päälle, tai kiivastuneet joutsenet. Saatana meinas kakka livahtaa housuun, kun menin kuselle. Kaksi metriä iso joutsen haastoi nyrkkihippasille. Skippasin. Harmi ettei ollut Saunalahtipullo mukana, olisi voinut tarjota herra joutsenelle pienet.
Jatkoajassa on enemmän tai vähemmän urheilusta kiinnostuneita tai sitä harrastavia keskustelijoita. Ei yksi kyhmyjoutsen pitäisi olla ylitsepääsemätön vastus, tosin tuo ratkaisu "ota kaveri ryyppy" on kyllä ihan fiksu ratkaisu toisaalta...