Kalsarikänniketju

  • 5 246 815
  • 66 704

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kai sitä itsekin voisi vaihteeksi ilmottautua.

Tänään tuli töitten jälkeen innostuttua ja siivosin(!) miltei pari tuntia, tuli putsattua viemärit ja pestyä lattiat! No nyt voi sitten hyvällä omalla tunnolla mallasta hörppiä. Huomenna olisi vapaapäivä ja sitten taas viikonlopuksi töihin, jippii... Pitää tosin olla huomenna puolilta päivin ajokunnossa, kun pikkuveli tulee käymään kylässä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
En edes kunnolla vielä havaitse juopumustilaani vaikka olen jo ylittänyt päivittäisen riskikäytön rajat(7 annosta, mitä vitun mammaritouhua?)
Nämä "riskirajat" ovat muutenkin vähän jännästi laskettu..

Itselläni oli alkuviikosta työterveyslääkärin tarkastus, siinä oli tietenkin kaikki mahdolliset kysymykset ja testi. Testattiin stressikäyrät, katsottiin verenpaineet, kolesterolit, maksa-arvot jne.

Sitten oli tietenkin alkoholiriskitesti tai jotain sinnepäin.. Kyllä minä ymmärrän että jos joku Pentti 50v. vetää pään täyteen 2-3 kertaa/viikossa, niin se saattaa olla huolestuttavaa.. Täytin tuon testin ihan rehellisesti, eli pistin paljonko kuluu ravintola-annoksia viikossa. Olen 23v. ja tällä hetkellä olen tuon testin mukaan rappiolla. Ryyppään n.2krt/kk kunnolla pään täyteen, tietenkin kesäisin tulee tissuteltua vähän. Silti olen "vaaravyöhykkellä" jos juon n.15 ravintola-annosta/viikko.

Muutenkin vituttaa nuo testit, kai se nyt on vähän eriasia jos Pena 50v. on tömistellyt 25 vuotta ahkeraan tahtiin, jos sitä vertaa normaaliin nuoreen?!? Nyt ollaan sitten vaarallisilla vesillä, terve..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitää tosin olla huomenna puolilta päivin ajokunnossa, kun pikkuveli tulee käymään kylässä.

No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä). Sydän hakkasi ainakin viittämiljoonaa, eikä pakoreittiä ollut. Ei auttanut, kuin tyytyä kohtaloon ja suorittaa se puhallus koe. Olin ihan varma, että ainakin 0,5 puhallan, sen verran hutera olo oli. Paskan marjat. Poliisi-täti sanoin minulle, että nollat. Hyvä, kun sain auton edes käynnissä pidettyä, kun pitää jatkaa matkaa.
Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä). Sydän hakkasi ainakin viittämiljoonaa, eikä pakoreittiä ollut. Ei auttanut, kuin tyytyä kohtaloon ja suorittaa se puhallus koe. Olin ihan varma, että ainakin 0,5 puhallan, sen verran hutera olo oli. Paskan marjat. Poliisi-täti sanoin minulle, että nollat. Hyvä, kun sain auton edes käynnissä pidettyä, kun pitää jatkaa matkaa.
Aivan, krapula kun ei lopu siihen viinan määrään elimistössä.
Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)
Rohkeasti vaan? Vitut, jätä se auto suosiolla pihaan tai pidä maltti mukana mukin kallistelussa. Omat rajat pitää tietää, eikä oikea paikka niiden testaamiseen ole krapulaisena liikenteessä.

Hmmm, ilmeisen selvillä päissään tässä vielä ollaan, sillä tässähän moralisoi kuten kukkahatun kuuluukin.

Rauhaa hipit. Punaviiniä ja hyvää seksiä. Taustalla soi Tabula Rasaa.

edit: muistappa nyt, olikos se vapaata vai hyvää...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä)...

...Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)
Niin, kyllähän tässä saa kaljaa tissutella pitkään jos meinasi huomenna saada vielä puolen päivän aikaan saada mittarin liikahtamaan.. Itsellä on tuota vartta vähemmän ja painoa enemmän, joten sehän on selvä etulyöntiasema, vielä pari.

On tuossa vielä noita ruotsin tuliaisia yksi lava, pitäisi varmaan muutama pistää kylmään.. Tällä hetkellä on menossa viimeinen Sandels (josta onkin tullut itselleni se mieliolut tässä tämän vuoden aikana, ylivoimaisesti paras kotimainen!!), sitten pitäisi siihen keskivahvaan Karhuun tarttua..

Kuin pirun nuoresta asti sä oot tänne kirjoitellut?
21 vuotta nuoresta asti, eli kokonaiset kaksi vuotta ja rapiat. Täytyy myöntää että en olisi uskonut joskus aikoinani että tänne tulee näinkin paljon kirjoiteltua.. Itse pidin keskustelupalstoja vähän nörttitouhuna, mutta Jatkis yllätti kyllä täysin!! Täältähän tulee vastaukset kysymykseen kuin kysymykseen kuin apteekin hyllyltä ja varsinkin NHL-keskustelu on aivan loistavaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei helvetti huomasin vasta äsken että ilopillerimme Hannibal 007 on saanut monon kuvaa takalistoonsa. Lyhyeksi jäi visiitti valitettavasti, mutta hänet muistetaan. Hieno mies. (mikäli siis mies oli kyseessä)

Itsekkin olen tota riskikäytön rajaa kummastellut. Vain 7! Pyh! Kuussakin tais olla lukema jotain 40 annosta eli jospa sitä sitten...

Kerran kun täällä hygieniatason ylläpidosta tuli puhe niin liityn kerhoon sillä pesin koneellisen pyykkiä. Tai no kone pesi, mut suuria ponnisteluja vaadittiin kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taitaapi olla meikäläisellä myöhäisin kellonaika KKK:hon liittymisen suhteen. Vasta nyt eka Karjala sihahti auki.

Mutta tästä nyt tulee vain tällaset pikkukalsarit, kun mäyriksen kanssa on lähdetty liikkeelle.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei helvetti huomasin vasta äsken että ilopillerimme Hannibal 007 on saanut monon kuvaa takalistoonsa.

No voihan saatana. Siinä meni sekin lysti. Porilaisia lätkäfaneja ei ole koskaan liikaa. Ainakaan huumoriarvolla mitattuna.

Mutta tässähän on riskikäytön rajat jo varmaan tuplattu, eikä olo vielä kummoinenkaan. Johtuneeko eilisestä tinttaamisesta, kenties.

Itse aion lopettaa tänne kirjoittamisen vasta kun 30 vuotta tärähtää mittariin. Sitten siirryn rehelliseen puistokemismiin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitää tänne kirjoitella (vaikken kännissä olekaan), kun on sen verran mielenkiintoista vääntöä. 7 annosta on päivittäinen riskiraja ja 24 viikottainen. Itsellänikin kyllä paukkuu käytännössä melkein aina juodessa 7 annosta ja viikkorajakin joskus. Alkoholin palamisen olen laskenut, että 1 annos alkoholia palaa 1,5 tunnissa ja palaminenhan alkaa heti siitä, kun juo 1. annoksen (kunhan koko juomisen ajan on alkoholia veressä), joten ei kai se ptk:n nollapuhallus ole mikään ihme. Palaminen on kyllä toisilla nopeampaa kuin toisilla. Jatkakaa mielenkiintoista illanviettoanne, tavataan huomenna, kun on pitkästä aikaa viikonloppu vapaana. Kohta töihin...

edit. Pientä viilausta
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Pitää tänne kirjoitella (vaikken kännissä olekaan), kun on sen verran mielenkiintoista vääntöä. 7 annosta on päivittäinen riskiraja ja 24 viikottainen. Itsellänikin kyllä paukkuu käytännössä melkein aina 7 annosta ja viikkorajakin joskus.
Eikös tuo viikoraja pauku aina, jos tuo 7 annosta/päivä ylittyy melkein aina?!?

Vähän jännästi nuo on kyllä ilmoitettu, mutta kai tuolla jonkun kontrastin saa kokonaiskuvaan.. Jos juot monta vuotta sillä tahdilla että päiväannoksen riskiraja täyttyy, niin kyllä siinä kieltämättä jossain vaiheessa tulee ongelmia se on selvä.

Itselläni ei kuitenkaan tällainen ongelma ole, kännit 1 (ehkä 2) krt/kuussa, mutta ärsyttää liiallinen alkoholinkäytön parjaaminen. Ensi viikon alkupuolella tulee tulokset, villi veikkaus että siellä ei se rasvamaksa ole.. Kai sitä pitäisi ruveta jo tässä vaiheessa elämää alkamaan vahtia syömisiään ja juomisiaan.. Itse olen sitä mieltä että kun on vielä nuoruutta jäljellä niin silloin siitä voi nauttia! Tämä ei tarkoita sitä että pitäisi olla joka ilta tässä ketjussa ilmoittautumassa, mutta kai elämässä saa jotain nautintoja joskus olla?!? Tuntuu että tämä nykyinen meininki on jo vähän yliampuvaa..

On kesä, kaunis keli ja käyt ehkä kerran viikolla ottamassa muutaman terassilla ja yhtenä viikonloppuna kuussa vähän reippaammin. Sitten ollaan hunningolla terveydenhoitajien mukaan.. Talvella ainakin omalla kohdalla oluen juonti vähentyy huomattavasti verrattuna kesään, silloin ei tule otettua sitä yhtä olutta silloin tällöin kun muutenkin on kylmä, kesä on sitten juttu erikseen..

PS. Onneksi tämä pentin ei tarvitse viikottain riskirajaa ylittää.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juuri tällä hetkellä itseäni harmittaa, että tajusin vasta nyt tänään tapahtuvan Tavastialla niinkin hienon asian kuin bassosoolon SM-kilpailu. Olen sellaista pariin ellen kolmeen neljäänkin otteeseen todistanut ja aina on ilo ollut katossa. Jos joku on siellä, niin hyvä.

Suosikkini koko hommassa on edelleen kuopiolainen jannu, joka tuli pari kolme vuotta takaperin lavalle, ilmoitti juuri heränneensä takahuoneesta ja pisti sen jälkeen aivan käsittämättömän kovaa senttiä kontrabassolla. Siis bassosooloa. Läskibassolla.

Basistit ovat mahdollisesti todiste jumalan olemassaolosta, sillä mikään sattuma ei voisi sen kaltaista olomuotoa mielestäni tuottaa. Tosin en tiedä miksi sellaisia olisi pitänyt luoda.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Itse aion lopettaa tänne kirjoittamisen vasta kun 30 vuotta tärähtää mittariin. Sitten siirryn rehelliseen puistokemismiin.

Niin täytyyhän sitä pitää ura nousujohteisena. Itse olen ajatellut että vois kasvattaa sellasen rappiopuistoalkoholistin parran a'la joulupukki. Siinä olis tutuilla ja tuntemattomilla ihmettelemistä. No parempi jättää suunnitelman asteelle ettei nyt meikäläistä ihan rappeutuneeksi luulla.

Hannibalista sen verran. Pääasia että sydäntä löytyy muulla niin väliä ole. Tällä kertaa se riitti näin pitkälle.

Mutta kohta vois mennä saunaan rentoutumaan entisestään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilmoittauduttava on, humalatila alkaa jo sitä edellyttää. Juttelin tuossa naapurin kanssa mukavia pihalla tunnin verran ja taisinpa häntä yrittää yllyttääkin kännäyspuuhin. Ei lähtenyt, sen verran ammattilainen kun on. En mene yksityiskohtiin.

Riskirajoista on täällä näemmä ollut puhetta. Sen verran otan asiaan kantaa, että jos Pentti 23 v. juo viikottain yli riskirajan niin mitä todennäköisimmin hän tekee sitä myös 50-vuotiaana. Sikäli kun niin vanhaksi elää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No kun tuota on tässä viime päivinä jo sen verran harrastettu (olen kesälomalla, nämä naapurit eivät), niin ei taas viittis...

Mutta juuri tämmöisellä toiminnalla eräs kaverini maksoi talon, joten älä ole huolissas.

Hitto, paljonkohan sitä joutuu juomaan huomisesta alkaen, kun alkaa oikea loma?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
VALKEAT YÖT

Ajelin äsken
Harley Davidsonilla
kohti auringonlaskua
kyydissäni tumma upea nainen
jonka kanssa
olin juuri lempinyt tulisesti

yö oli kuuma, kuu verenpunainen
ja maa järisi
jalkojemme
alla

ajoin kuin tuulispää,
niin uljaasti, että irtosimme
maasta ja lensimme,
lensimme

mutta ei mihinkään kuuhun tai runollisesti johonkin universumin ääriin

… vaan lennettiin
suoraan lepikkoon

eikä meillä mitään Harrikkaa
edes ollut
tavallinen fillari
ja oltiin kännissä kuin ankat
etkä sinä edes ollut nainen
vaan ruma mies (emmekä me lempineet)

ja satoi vettä

oltiin kännissä ja vitutti
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Hei vaan kaikille!

Taitaa olla ensimmäinen viestini tähän ketjuun, jos en väärin muista. Tässä on tullut illan aikana nautittua olutta ja viiniä. Nyt rupeaa jo humala olemaan kohtalainen, joten kiritysvireet sen piikkiin.

Äsken pelailin pokeria, mutta en tajunnut enään korteista sitä parasta mahdollista, niin päätin lopettaa. Lomalla ollaan ja alkoholista nautitaan niin kauan kun pystytään.

Lauantaina lähdetäään mamman kanssa reissuun ja pidetään lystiä,muttä pitäisi huomenna hoitaa se pakkaaminen jne.

Täytyy myöntää, että yllättävän hyvän humalan sain aikaiseksi kaljalla ja viinillä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taitaa olla ensimmäinen viestini tähän ketjuun, jos en väärin muista. Tässä on tullut illan aikana nautittua olutta ja viiniä. Nyt rupeaa jo humala olemaan kohtalainen, joten kiritysvireet sen piikkiin.

No tämä nyt ei ole ensimmäinen viestini tähän ketjuun, mutta tervetulleeksi toivotan kehiin. Täällä runoillaan, ryypätään ja vittuillaan. Pokeriin ei varmaan olisi enää itselläänkään asiaa, kun nämä näppäimetkin jotenkin oudosti ovat jo eri paikassa kuin sormeni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hei vaan kaikille!

Taitaa olla ensimmäinen viestini tähän ketjuun, jos en väärin muista. Tässä on tullut illan aikana nautittua olutta ja viiniä. Nyt rupeaa jo humala olemaan kohtalainen, joten kiritysvireet sen piikkiin.

Äsken pelailin pokeria, mutta en tajunnut enään korteista sitä parasta mahdollista, niin päätin lopettaa. Lomalla ollaan ja alkoholista nautitaan niin kauan kun pystytään.

Lauantaina lähdetäään mamman kanssa reissuun ja pidetään lystiä,muttä pitäisi huomenna hoitaa se pakkaaminen jne.

Täytyy myöntää, että yllättävän hyvän humalan sain aikaiseksi kaljalla ja viinillä.

Mullekin varmaan eka viesti. Sen kyllä pystyy tarkistamaan kohtuu helposti.

Lomalla minäkin, mikäs tässä.

Kannattaisi mieluummin lähteä jonkun muun kanssa reissuun, kuin oman äitinsä, mutta makunsa kullakin.

Ja samaa settiä alkoholijuomissa pukkaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huomasin juuri olevani sen verta hyvässä kännissä, etten oikein meinannut päästä tupakoimaan parvekkeelle ilman reiluhkoa seiniin törmäilyä. Kaipa se tästä, nimittäin vastahan tässä on vauhtiin päästy.

Ranskalainen pöytäviini kuulostaa lähinnä homojen hommalta, mutta se on halpaa ja tekee tehtävänsä. Viinapiru se on kummallinen, kun tarpeeksi vetelee, niin mikä tahansa alkaa mennä alas.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mullekin varmaan eka viesti. Sen kyllä pystyy tarkistamaan kohtuu helposti.
todennäköiseti kyllä....

Kannattaisi mieluummin lähteä jonkun muun kanssa reissuun, kuin oman äitinsä, mutta makunsa kullakin..

En tiedä miten siellä hämeessä omia naisia puhutellaan, mutta kyllä mä edelleen oman mamman kanssa lähden reissuun. Ja tiedän että oli hauska heitto, mutta siltikin... Voisin heittää jotain takaisinkin, mutta en taida jaksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös