Kalsarikänniketju

• 5 341 800
  • 66 668

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mietipäs, kun sun suolesta putoaa alas aikuisen miehen käsivarrenkokoinen jöötti, niin kuka sen pääpalkinnon saa. Heijastin sitäpaitti voi jopa suojata elämää.

Karpollahan oli tapana jakaa poronpaisti jollekkin onnettomalle, jota valtio syrjii ja kuka puolustaa heikkoja, mutta joo, get the point. Ja kiitos, hyvät naurut sain.
Ja Freddie, pitääks sun aina... nytkin tulit ja noin syvällisillä jutuilla masensit, ainakin minut, tyhmän noin viisailla jutuilla?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Karpollahan oli tapana jakaa poronpaisti jollekkin onnettomalle, jota valtio syrjii ja kuka puolustaa heikkoja, mutta joo, get the point. Ja kiitos, hyvät naurut sain.
Asiahan meni niin, että olin lasten kanssa menossa lenkkisaunaan ja mun tyttö halusi välttämättä mennä pissalle saunan vessaan. No, ei siinä mitään saunakamppeet niskaan ja saunaan. Sitten kun aukaisin vessan oven, niin ajattelin, että ei saatana, joku on jättänyt pöntön kenties vetämättä. Urhoollisesti kumminkin avasin sen pöntön kannen ja olin jo melkein nostamassa tyttöäni siihen, kunnes silmieni verkkokalvoilleni välähti semmoinen näky, joka ei tule ikipäivänä poispyyhkiytymään muistikortiltani, vaikka kuinka yrittäisi. Ihan oikeasti. Mun talossa täytyy asua joku HC analisti tai sitten hevonen. Sitä ei voi käsittää, ennen kuin sen on nähnyt. Ja ottaen semmoinen asia huomioon, että olen kumminkin ammatiltani hoitaja ja monen moista on tullut nähtyä. Ja nyt vitun nopeasti lisää kaljaa, ettää saadaan kuva pois silmistä.

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä hemmettiä nukkumaan vielä näinkin kauniina iltana sentään.

Saunan vessa on erinomainen paikka. Useasti siellä seikkailen, jopa paskannankin.

Taloyhtiön pihaa muka kunnostaneet tytöt sen sijaan näyttivät hyvältä. Etenkin pohtiessaan perse pystyssä että pitäisikö tästä kuopia vai ei. No mutta eipä tästä enempää, koska vaikutan kohta suorastaan percevssiltä. Ja kirjoitin äskeisen termin sitten ihan oikein.

Suosikkijoukkue
Taloyhtiön pihaa muka kunnostaneet tytöt sen sijaan näyttivät hyvältä. Etenkin pohtiessaan perse pystyssä että pitäisikö tästä kuopia vai ei. No mutta eipä tästä enempää, koska vaikutan kohta suorastaan percevssiltä. Ja kirjoitin äskeisen termin sitten ihan oikein.

Rumankin naisen kaunistaa hyvä perse. Näin se on ja myöskin päinvastoin.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Rumankin naisen kaunistaa hyvä perse. Näin se on ja myöskin päinvastoin.

Oikein filosofikin vielä.
Noita allekirjoituksiasi mietin, kun joissain juhlissa lapset kyselivät kovaan ääneen, että miksi sinä isi lyöt meitä aina? mitä siinä voi sanoa? selittää, vähätellä? kuitenkaan ei mitään mahdollisuutta ole lyömiselle, mutta minkäs teet, kun nilviäiset osaa ottaa tilanteen haltuun, vaikka miten. Ei voi elää ilman niitäkään, eikä halukaan, en sitä tarkoita, mutta osavatpahan olla oikeita nilviäisiä, tarvittaessa.
Ja minä en ollut se isi, jolta kyseltiin...

Suosikkijoukkue
Oikein filosofikin vielä.
Noita allekirjoituksiasi mietin, kun joissain juhlissa lapset kyselivät kovaan ääneen, että miksi sinä isi lyöt meitä aina? mitä siinä voi sanoa? selittää, vähätellä? kuitenkaan ei mitään mahdollisuutta ole lyömiselle, mutta minkäs teet, kun nilviäiset osaa ottaa tilanteen haltuun, vaikka miten. Ei voi elää ilman niitäkään, eikä halukaan, en sitä tarkoita, mutta osavatpahan olla oikeita nilviäisiä, tarvittaessa.
Ja minä en ollut se isi, jolta kyseltiin...

Liian vaikeita kyselet kuoma, allekirjoitukset on jostain Pirkka-lehden lasten suusta palstalta ja minuun ne toimi hieman eri tavalla kuin sinulle. Vaan nyt pesen hampaita ja kohta, juuri kohta menen unten maille. Yötä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis oonko mä sekoamassa vai mitähän tää meinaa. Yks avattu kalja ei meinaa riittää kerralla, vaikken juo yhtään normaalia tempomistahtia nopeampaa. Vähintäänkin kaksi kaljaa pitää olla kokoajan avattuna silmien edessä. Varmastikin yksi syy on noi tölkit, jotka ovat niin kevyitä että jo yhdenkin pienen hörpyn jälkeen tuntuu että kohta sekin loppuu. Ja sekin ihmetyttää, kun juodessa pitää koko ajan olla näkökentässä 10-15 kaljan pino tai sitten iso väkevä pullo, jotta mieli on levollinen. Tai ehkä toi johtuu niistä kerroista, kun illalla ei ole voinut juoda paljoakaan, koska aamulla on pitänyt nousta aikaisin. Se olo on muuten ehkä ärsyttävin mitä voi olla. Kaljan himo siis, juuri kun olet päässyt makuun, tietäen samalla ettet enempää voi juoda koska aamulla on jotain tärkeää. Näköjään se jättää jäljet.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Siis oonko mä sekoamassa vai mitähän tää meinaa.

Et ole sekoamassa. Ja kiva kuulla myös Teistä, arvon Pete2004, pidemmän tauon jälkeen. Ei ole allekirjoittaneelle teidän jutut osuneet silmiin, valitettavasti.

No joo, vaatimattomasti päätin itsekin osallistua näihin kinkereihin tämän illan osalta, vapaata huomenna joten jos nyt näin.

Katotaan mitä tästä seuraa.

Suosikkijoukkue
Onpas täällä hiljaista. Vai onko niin, että kello on vielä vain liian vähän, että ihmiset tulisivat ulos kaapeistaan. Luurangot kolisee. Muutama olut alla ja aukaisin tuossa hetki sitten pullon punkkua. Joo, tää on vasta veryttelyä tulevalle lomaviikolle.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin. Iltaa vaan kaikille tasapuolisesti. Mikäs tässä on iltaa viettäessä musiikkia kuunnellen ja olutta nautiskellen. Mielikin on suhtkevyt jos nyt koskaan raskan on ollutkaan. Mutta ilta siis jatkuu ja hyvä niin. Jospa sitä saunaankin viel ehtis.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No iltaa vaan ja tervetuloa omastakin puolestani Petelle tähän ketjuun! Tänään vois vetäistä kunnon kännit kun eilen jäi hieman vajaaksi. En edes kunnolla vielä havaitse juopumustilaani vaikka olen jo ylittänyt päivittäisen riskikäytön rajat(7 annosta, mitä vitun mammaritouhua?)

Mutta hyvä suunnittelu on jo puoli voittoa, joten eiköhän tämä tästä. Kiekkorintamallakaan ei nyt tapahdu oikein mitään kummoista lukuunottamatta hienoa voimasuhteet-keskustelua, joten mikäpä olisi parempi paikka puhua paskaa kuin tämä. Mieli on kieltämättä suhtkevyt täälläkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, melko tarkkaan ysin aikoihin hain lidlistä kymmenen tölkkiä grafua, joista neljäs on tässä juuri käsittelyssä, eli tällä kertaa melko hitaata tahtia etenen kohti huippua. Tosin jo päivällä heti töiden jälkeen hain kaupasta neljä pientä koffia, mutta ne tuli imastua aika hätäseen.

Noh, tässähän tää. Siis aivan uskomatonta miten hyvän olon kalja voikaan saada aikaan. Ihmetyttää vaan miksi jotkut eivät käytä mahdollisuutta hyväkseen saadakseen lähes äärimmäisen hyvänolontunteen, vaan tyytyvät olemaan jopa kokonaan ilman tätä kaljalla saatua kokonaisvaltaista tyydytystä, jotkut ehkäpä jopa tietämättä kaljan aikaansaamasta nautinnollisesta vaikutuksesta ihmiskehon eri osiin. Kokeilisivat, eikä aina vaan kitisis.

Siis oikeasti tuntuu että pää sekoaa kun miettii miten ihmeessä näinkin mieto neste voi saada aikaiseksi näinkin hyvän olon, siis aivan ihmeellistä.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kai sitä itsekin voisi vaihteeksi ilmottautua.

Tänään tuli töitten jälkeen innostuttua ja siivosin(!) miltei pari tuntia, tuli putsattua viemärit ja pestyä lattiat! No nyt voi sitten hyvällä omalla tunnolla mallasta hörppiä. Huomenna olisi vapaapäivä ja sitten taas viikonlopuksi töihin, jippii... Pitää tosin olla huomenna puolilta päivin ajokunnossa, kun pikkuveli tulee käymään kylässä.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
En edes kunnolla vielä havaitse juopumustilaani vaikka olen jo ylittänyt päivittäisen riskikäytön rajat(7 annosta, mitä vitun mammaritouhua?)
Nämä "riskirajat" ovat muutenkin vähän jännästi laskettu..

Itselläni oli alkuviikosta työterveyslääkärin tarkastus, siinä oli tietenkin kaikki mahdolliset kysymykset ja testi. Testattiin stressikäyrät, katsottiin verenpaineet, kolesterolit, maksa-arvot jne.

Sitten oli tietenkin alkoholiriskitesti tai jotain sinnepäin.. Kyllä minä ymmärrän että jos joku Pentti 50v. vetää pään täyteen 2-3 kertaa/viikossa, niin se saattaa olla huolestuttavaa.. Täytin tuon testin ihan rehellisesti, eli pistin paljonko kuluu ravintola-annoksia viikossa. Olen 23v. ja tällä hetkellä olen tuon testin mukaan rappiolla. Ryyppään n.2krt/kk kunnolla pään täyteen, tietenkin kesäisin tulee tissuteltua vähän. Silti olen "vaaravyöhykkellä" jos juon n.15 ravintola-annosta/viikko.

Muutenkin vituttaa nuo testit, kai se nyt on vähän eriasia jos Pena 50v. on tömistellyt 25 vuotta ahkeraan tahtiin, jos sitä vertaa normaaliin nuoreen?!? Nyt ollaan sitten vaarallisilla vesillä, terve..

Suosikkijoukkue
Pitää tosin olla huomenna puolilta päivin ajokunnossa, kun pikkuveli tulee käymään kylässä.

No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä). Sydän hakkasi ainakin viittämiljoonaa, eikä pakoreittiä ollut. Ei auttanut, kuin tyytyä kohtaloon ja suorittaa se puhallus koe. Olin ihan varma, että ainakin 0,5 puhallan, sen verran hutera olo oli. Paskan marjat. Poliisi-täti sanoin minulle, että nollat. Hyvä, kun sain auton edes käynnissä pidettyä, kun pitää jatkaa matkaa.
Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä). Sydän hakkasi ainakin viittämiljoonaa, eikä pakoreittiä ollut. Ei auttanut, kuin tyytyä kohtaloon ja suorittaa se puhallus koe. Olin ihan varma, että ainakin 0,5 puhallan, sen verran hutera olo oli. Paskan marjat. Poliisi-täti sanoin minulle, että nollat. Hyvä, kun sain auton edes käynnissä pidettyä, kun pitää jatkaa matkaa.
Aivan, krapula kun ei lopu siihen viinan määrään elimistössä.
Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)
Rohkeasti vaan? Vitut, jätä se auto suosiolla pihaan tai pidä maltti mukana mukin kallistelussa. Omat rajat pitää tietää, eikä oikea paikka niiden testaamiseen ole krapulaisena liikenteessä.

Hmmm, ilmeisen selvillä päissään tässä vielä ollaan, sillä tässähän moralisoi kuten kukkahatun kuuluukin.

Rauhaa hipit. Punaviiniä ja hyvää seksiä. Taustalla soi Tabula Rasaa.

edit: muistappa nyt, olikos se vapaata vai hyvää...

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
No, minä, pitkä ja laiha kukkakeppi (185/68)otin eilen kymmenisen kaljaa ja lopetin juomisen tuossa klo 2 yöllä ja jouduin tänään sitten ratsiaan noin klo 12 päivällä (yllättäen päivällä)...

...Eli rohkeasti vaan. (tähän tulee semmoinen hymiö, josta pitäisi ymmärtää, ettei kannata kumminkaan kaikkeja neuvoja täältä ottaa, vaikka minulla kävikin munkki)
Niin, kyllähän tässä saa kaljaa tissutella pitkään jos meinasi huomenna saada vielä puolen päivän aikaan saada mittarin liikahtamaan.. Itsellä on tuota vartta vähemmän ja painoa enemmän, joten sehän on selvä etulyöntiasema, vielä pari.

On tuossa vielä noita ruotsin tuliaisia yksi lava, pitäisi varmaan muutama pistää kylmään.. Tällä hetkellä on menossa viimeinen Sandels (josta onkin tullut itselleni se mieliolut tässä tämän vuoden aikana, ylivoimaisesti paras kotimainen!!), sitten pitäisi siihen keskivahvaan Karhuun tarttua..

Kuin pirun nuoresta asti sä oot tänne kirjoitellut?
21 vuotta nuoresta asti, eli kokonaiset kaksi vuotta ja rapiat. Täytyy myöntää että en olisi uskonut joskus aikoinani että tänne tulee näinkin paljon kirjoiteltua.. Itse pidin keskustelupalstoja vähän nörttitouhuna, mutta Jatkis yllätti kyllä täysin!! Täältähän tulee vastaukset kysymykseen kuin kysymykseen kuin apteekin hyllyltä ja varsinkin NHL-keskustelu on aivan loistavaa.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei helvetti huomasin vasta äsken että ilopillerimme Hannibal 007 on saanut monon kuvaa takalistoonsa. Lyhyeksi jäi visiitti valitettavasti, mutta hänet muistetaan. Hieno mies. (mikäli siis mies oli kyseessä)

Itsekkin olen tota riskikäytön rajaa kummastellut. Vain 7! Pyh! Kuussakin tais olla lukema jotain 40 annosta eli jospa sitä sitten...

Kerran kun täällä hygieniatason ylläpidosta tuli puhe niin liityn kerhoon sillä pesin koneellisen pyykkiä. Tai no kone pesi, mut suuria ponnisteluja vaadittiin kuitenkin.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taitaapi olla meikäläisellä myöhäisin kellonaika KKK:hon liittymisen suhteen. Vasta nyt eka Karjala sihahti auki.

Mutta tästä nyt tulee vain tällaset pikkukalsarit, kun mäyriksen kanssa on lähdetty liikkeelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy