Kalsarikänniketju

  • 5 247 415
  • 66 705

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Puhutko meidän elämistä?

Lähinnä kai yleisesti ottaen. Eipä noihin kantotelineisiin ole hirveemmin luottoa juuri nyt, mutta katsellan... Vitutusketju-asioitahan nämä lienevät, mutta vaikka näitä pohtii, niin suurin osahan kaiketi on omassa päässä. Tyytymättömyys kaikkeen, naisiinkin. Naiset vain pahentavat, mutta lienevät sellaisia aparaatteja, että ei niistä ota selvää, vaikka osa hommansa hoitaakin. Ja en tarkoita keittiössä, veitseä en heille anna, koska pilaavat hyvänkin ruuan ja ruuvimeisselillä ja vasaralla ei saa aikaan, kuin laskua ja pinnan kiristymistä.
Pete2004:sta ei juurkaan ole havaintoa. Kävi jokunen päivä toisissa ketjuissa ja töissä lienee, vaihtelevalla menestyksellä. Lähinnä arvaus hänen Viron reissunsa annista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oli muuten eilen tuossa talosaunan vessanpöntössä valehtelematta mun käsivarren kokoinen paskapökäle. Vittu meinas henki lähteä, kun avasin pöntön kannen. Ihan oikeaksi, kävikö siellä hevonen paskalla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
System Of A Down taitaa tulla kehiin, kalsarikänniläiset. Pyrkimyksenä on sellainen känni, josta ainakaan itse en muista mitään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Oli muuten eilen tuossa talosaunan vessanpöntössä valehtelematta mun käsivarren kokoinen paskapökäle. Vittu meinas henki lähteä, kun avasin pöntön kannen. Ihan oikeaksi, kävikö siellä hevonen paskalla.

Soita isännöitsijälle nyt heti ja kysy. Valita ainakin järkytyksestä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pyrkimyksenä on sellainen känni, josta ainakaan itse en muista mitään.

Tästähän puhutaan kylillä nimellä taivaallinen känni. Serkku veti juhannuksena tällaisen setin. Unohti ensin illalla kengät ja puhelimen meikäläisen pirttiin ja aamulla oli "unohtanut", että paska oli nukkuessa livahtanut housuun. Ihmettelin vähän paskan hajua, kun kaveri tuli omaisuuttaan hakemaan. Hänen emäntä oli sitten ratsannut housut ja lakanat...

Mukava vittuilun aihe seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.

Tässä juon niitä kuuluisia Viron matkan tuliaisia. Salmaria suoraan pullosta. Aloittelin parilla tujakalla Vana Tallinn paukulla ja tässä sitä ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lähestulkoon mitalisijoja tähän ketjuun kirjoitteluun hätyytellenä varaan itselleni ikimuistoisen nautintaoikeuden kirjoittaa tänne, vaikka ihmisten ilmoilla kävinkin.

Ei ole omena kauaksi puusta pudonnut, mitä tulee Verneri Pohjolan trumpetinsoittoon. Isänsä on yksi maailman parhaista basisteista ja näyttää olevan täysin mahdollista, että poika jonakin päivänä saavuttaisi saman omalla instrumentillaan. Mikä ei ole todellakaan vähän trumpetista puhuttaessa.

Itse keikasta, kertakaikkiaan mahtavaa. Ei epäilystäkään, etteikö itse maestro olisi laatinut draaman kaarta tälle(kin) keikalle. Ensimmäiseksi soitettiin alta pois se pakollinen Helsinki-Vantaa. Pianoa soitti joku mr. nobody, kunnes säveltäjä itse tuli lavalle vasta laulaakseen (joka onkin hänen heikoin kohtansa) nämä riemukaaret. Sen jälkeen hän istui pianon ääreen ja loppu olikin tykitystä.

Tämä on erittäin herkkä aihe minulle, mutta pakko on myöntää, että nämä Gil Evans - Miles Davis -vertaukset eivät ole täysin tuulesta temmattuja näiden kavereiden kohdalla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mietipäs, kun sun suolesta putoaa alas aikuisen miehen käsivarrenkokoinen jöötti, niin kuka sen pääpalkinnon saa. Heijastin sitäpaitti voi jopa suojata elämää.

Karpollahan oli tapana jakaa poronpaisti jollekkin onnettomalle, jota valtio syrjii ja kuka puolustaa heikkoja, mutta joo, get the point. Ja kiitos, hyvät naurut sain.
Ja Freddie, pitääks sun aina... nytkin tulit ja noin syvällisillä jutuilla masensit, ainakin minut, tyhmän noin viisailla jutuilla?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Karpollahan oli tapana jakaa poronpaisti jollekkin onnettomalle, jota valtio syrjii ja kuka puolustaa heikkoja, mutta joo, get the point. Ja kiitos, hyvät naurut sain.
Asiahan meni niin, että olin lasten kanssa menossa lenkkisaunaan ja mun tyttö halusi välttämättä mennä pissalle saunan vessaan. No, ei siinä mitään saunakamppeet niskaan ja saunaan. Sitten kun aukaisin vessan oven, niin ajattelin, että ei saatana, joku on jättänyt pöntön kenties vetämättä. Urhoollisesti kumminkin avasin sen pöntön kannen ja olin jo melkein nostamassa tyttöäni siihen, kunnes silmieni verkkokalvoilleni välähti semmoinen näky, joka ei tule ikipäivänä poispyyhkiytymään muistikortiltani, vaikka kuinka yrittäisi. Ihan oikeasti. Mun talossa täytyy asua joku HC analisti tai sitten hevonen. Sitä ei voi käsittää, ennen kuin sen on nähnyt. Ja ottaen semmoinen asia huomioon, että olen kumminkin ammatiltani hoitaja ja monen moista on tullut nähtyä. Ja nyt vitun nopeasti lisää kaljaa, ettää saadaan kuva pois silmistä.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä hemmettiä nukkumaan vielä näinkin kauniina iltana sentään.

Saunan vessa on erinomainen paikka. Useasti siellä seikkailen, jopa paskannankin.

Taloyhtiön pihaa muka kunnostaneet tytöt sen sijaan näyttivät hyvältä. Etenkin pohtiessaan perse pystyssä että pitäisikö tästä kuopia vai ei. No mutta eipä tästä enempää, koska vaikutan kohta suorastaan percevssiltä. Ja kirjoitin äskeisen termin sitten ihan oikein.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Taloyhtiön pihaa muka kunnostaneet tytöt sen sijaan näyttivät hyvältä. Etenkin pohtiessaan perse pystyssä että pitäisikö tästä kuopia vai ei. No mutta eipä tästä enempää, koska vaikutan kohta suorastaan percevssiltä. Ja kirjoitin äskeisen termin sitten ihan oikein.

Rumankin naisen kaunistaa hyvä perse. Näin se on ja myöskin päinvastoin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Rumankin naisen kaunistaa hyvä perse. Näin se on ja myöskin päinvastoin.

Oikein filosofikin vielä.
Noita allekirjoituksiasi mietin, kun joissain juhlissa lapset kyselivät kovaan ääneen, että miksi sinä isi lyöt meitä aina? mitä siinä voi sanoa? selittää, vähätellä? kuitenkaan ei mitään mahdollisuutta ole lyömiselle, mutta minkäs teet, kun nilviäiset osaa ottaa tilanteen haltuun, vaikka miten. Ei voi elää ilman niitäkään, eikä halukaan, en sitä tarkoita, mutta osavatpahan olla oikeita nilviäisiä, tarvittaessa.
Ja minä en ollut se isi, jolta kyseltiin...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oikein filosofikin vielä.
Noita allekirjoituksiasi mietin, kun joissain juhlissa lapset kyselivät kovaan ääneen, että miksi sinä isi lyöt meitä aina? mitä siinä voi sanoa? selittää, vähätellä? kuitenkaan ei mitään mahdollisuutta ole lyömiselle, mutta minkäs teet, kun nilviäiset osaa ottaa tilanteen haltuun, vaikka miten. Ei voi elää ilman niitäkään, eikä halukaan, en sitä tarkoita, mutta osavatpahan olla oikeita nilviäisiä, tarvittaessa.
Ja minä en ollut se isi, jolta kyseltiin...

Liian vaikeita kyselet kuoma, allekirjoitukset on jostain Pirkka-lehden lasten suusta palstalta ja minuun ne toimi hieman eri tavalla kuin sinulle. Vaan nyt pesen hampaita ja kohta, juuri kohta menen unten maille. Yötä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis oonko mä sekoamassa vai mitähän tää meinaa. Yks avattu kalja ei meinaa riittää kerralla, vaikken juo yhtään normaalia tempomistahtia nopeampaa. Vähintäänkin kaksi kaljaa pitää olla kokoajan avattuna silmien edessä. Varmastikin yksi syy on noi tölkit, jotka ovat niin kevyitä että jo yhdenkin pienen hörpyn jälkeen tuntuu että kohta sekin loppuu. Ja sekin ihmetyttää, kun juodessa pitää koko ajan olla näkökentässä 10-15 kaljan pino tai sitten iso väkevä pullo, jotta mieli on levollinen. Tai ehkä toi johtuu niistä kerroista, kun illalla ei ole voinut juoda paljoakaan, koska aamulla on pitänyt nousta aikaisin. Se olo on muuten ehkä ärsyttävin mitä voi olla. Kaljan himo siis, juuri kun olet päässyt makuun, tietäen samalla ettet enempää voi juoda koska aamulla on jotain tärkeää. Näköjään se jättää jäljet.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Siis oonko mä sekoamassa vai mitähän tää meinaa.

Et ole sekoamassa. Ja kiva kuulla myös Teistä, arvon Pete2004, pidemmän tauon jälkeen. Ei ole allekirjoittaneelle teidän jutut osuneet silmiin, valitettavasti.

No joo, vaatimattomasti päätin itsekin osallistua näihin kinkereihin tämän illan osalta, vapaata huomenna joten jos nyt näin.

Katotaan mitä tästä seuraa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onpas täällä hiljaista. Vai onko niin, että kello on vielä vain liian vähän, että ihmiset tulisivat ulos kaapeistaan. Luurangot kolisee. Muutama olut alla ja aukaisin tuossa hetki sitten pullon punkkua. Joo, tää on vasta veryttelyä tulevalle lomaviikolle.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin. Iltaa vaan kaikille tasapuolisesti. Mikäs tässä on iltaa viettäessä musiikkia kuunnellen ja olutta nautiskellen. Mielikin on suhtkevyt jos nyt koskaan raskan on ollutkaan. Mutta ilta siis jatkuu ja hyvä niin. Jospa sitä saunaankin viel ehtis.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No iltaa vaan ja tervetuloa omastakin puolestani Petelle tähän ketjuun! Tänään vois vetäistä kunnon kännit kun eilen jäi hieman vajaaksi. En edes kunnolla vielä havaitse juopumustilaani vaikka olen jo ylittänyt päivittäisen riskikäytön rajat(7 annosta, mitä vitun mammaritouhua?)

Mutta hyvä suunnittelu on jo puoli voittoa, joten eiköhän tämä tästä. Kiekkorintamallakaan ei nyt tapahdu oikein mitään kummoista lukuunottamatta hienoa voimasuhteet-keskustelua, joten mikäpä olisi parempi paikka puhua paskaa kuin tämä. Mieli on kieltämättä suhtkevyt täälläkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, melko tarkkaan ysin aikoihin hain lidlistä kymmenen tölkkiä grafua, joista neljäs on tässä juuri käsittelyssä, eli tällä kertaa melko hitaata tahtia etenen kohti huippua. Tosin jo päivällä heti töiden jälkeen hain kaupasta neljä pientä koffia, mutta ne tuli imastua aika hätäseen.

Noh, tässähän tää. Siis aivan uskomatonta miten hyvän olon kalja voikaan saada aikaan. Ihmetyttää vaan miksi jotkut eivät käytä mahdollisuutta hyväkseen saadakseen lähes äärimmäisen hyvänolontunteen, vaan tyytyvät olemaan jopa kokonaan ilman tätä kaljalla saatua kokonaisvaltaista tyydytystä, jotkut ehkäpä jopa tietämättä kaljan aikaansaamasta nautinnollisesta vaikutuksesta ihmiskehon eri osiin. Kokeilisivat, eikä aina vaan kitisis.

Siis oikeasti tuntuu että pää sekoaa kun miettii miten ihmeessä näinkin mieto neste voi saada aikaiseksi näinkin hyvän olon, siis aivan ihmeellistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös