Kalsarikänniketju

  • 5 246 512
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaajuujiijöö. Täällä on viimeaikoina puhuttu lähinnä jonkun Sansibarista kotoisin olevan Farrokh Bomi Bulsaran huudatuksista (kuka sanoi operettiprinssi?). Roskaa.

Asiaan, eli musiikkiin.

Siitä sitten analysoimaan että kuka osaa soittaa ja kuka ei.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
"Living in a limelight, The universal dream..."

Juuri nyt elän uudelleen Rushin viime lokakuun keikkaa Hjartwall-areenalla In Rio -DVD:n avittamana. Koskenkorva Vodkan nykyinen ilmiasu on sitäpaitsi erittäin tyylikäs. Vielä tyylikkäämpi se oli täynnä.

Vaikken fanaatikko olekaan, niin tämän päivän aika olen kolme kertaa kuunnellu ja polttanu viimeviikonloppuise Juicen konsertin, joten sitä nyt on tullu nautittua. Kavereita löytyy heti, kun sanoo, että mää muistin ottaa sen kovalevylle, tai siis ne, kun siinä oli se rockperryn keikka 2004 mukana. Olihan ihan mukavaa katsella v. 1984 asennetta ja onhan sitä tullu kuunneltuakin.
Ny bastuun, onhan siellä kuuma, ilman kenenkään huutoakin. Jallu, yhren tähren!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Jumalauta viideltä heränny tänään ja jaksaa vielä enemmän kuin hyvin! Olen kyllä aiemminkin tottunut näihin ryyppyputkiin joissa nukutaan pari tuntia välissä jos ehditään :) Vieläkö joku on pystys? Freddie edes?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No worries, I´m here, niinkuin Ameerikan poika tapaa sanoa.

Ei syytä huoleen, A-luokan viikko edessä (naiset mummolassa) eikä tyrkymmin velvoitteitakaan huomiselle. Joten viinahkoa ynnä musiikkivideoita tykillä kolme metriä leveänä, kuten tarkkavaisehkonpi lukijamme lienee jo aihtellunut.

Ai niin, ei saa olla mukaälykäs tässä ketjussa, kuulen ma. Saaneeko olla edes mukapäihtynyt? Whatch your back, boys...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt vittu kännissä täällä taas mitäööh... Eikun se olikin mjötööhööööhhh.

Tämä lienee jonkun EU-standardin mukainen normiviesti tähän ketjuun. Ööh.

Toivottavasti tämä tekee minusta taas yhteiskuntakelpoisen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hitto vie, kun olen kasvattanut lapseni hyvin. Tuossa hetki sitten 2,5 vuotias tyttöni heräsi ja vei hänet takaisin sänkyyn nukkumaan ja kysyin, että haluaisiko hän kuunnella jotain unimusiikkia. No, halusi hän, eikä halunnut kuulla mitä tahansa tuubaa, vaan halusi kuulla Kreatoria. Hitto, kun voi isi olla joskus tyytyväinen.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hyvä että meidän juoppojen leikkikentällä vielä freddie ja ptk on pystyssä! Ja ptk ole onnellinen lapsistasi, haluan itsekin vielä joskus samoja asioita kuin sinä, tajusin sen taas tänään katsellessani 1,5 wee kummipoikaani. 21 vuoden ikään tullessa jo haluaa lapsia, pitäiskö olla huolestunut?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyvä että meidän juoppojen leikkikentällä vielä freddie ja ptk on pystyssä! Ja ptk ole onnellinen lapsistasi, haluan itsekin vielä joskus samoja asioita kuin sinä, tajusin sen taas tänään katsellessani 1,5 wee kummipoikaani. 21 vuoden ikään tullessa jo haluaa lapsia, pitäiskö olla huolestunut?

Ei pidä olla. Itse olen halunnut lapsia jo siinä vaiheessa, kun olin itse vielä lapsi, eli n. 13vee.
Mutta, jos nyt kysytään, niin enää en tekisi ainuttakaan lasta tähän kuolevaan maailmaan. Lapsilla pitäisi olla kumminkin oikeus elämään, terveessä maailmassa.
No, asiasta neljänteen.
Nyt on loma(minulla), vaikka voissa paistaisi (akka muutti pois ja ilmat on perseestä), niin nautitaan niistä vaikka väkisin. Jos ei muuten onnistu, niin väkijuomien voimalla sitten.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kumpi? Neljältä on baarit kiinni. Ite kyllä pitäis jo mennä nukkuman, ku lapset nukahti siinä 7-8 välillä, joten aikainen herätys on tiedossa, mutta kun ei kiinnosta nukkua yksin tuossa pedissä.

Tämähän on vain järjestelykysymys. En tiedä minkä ikäisiä muksuja sinulla on, mutta ainakin omille 6- ja 7-vuotiaille olen sanonut, että isin herätyskello herättää... Jos olette ennen sitä hereillä, katsokaa telkkaria hiljaisella.

Tämä toimii hyvin viikolla ja vielä paremmin viikonloppuna, jolloin tulevat herättämään miut n. klo 9. Nälkä kuulemma on.

Jaa niin. Saaremaan Vodkaa tässä nappailen. Viron matkan lonkerot on jo juotu, joten nyt pitää ottaa vähän hapanta. Vielä olisi jäljellä toinen pullo Saarenmaata ja vielä pari pulloa Vana Tallinnaa ja Salmaria. Namm.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä maailma on ollut kuoleva maailma kautta historian. Lähestulkoon kaikkina tunnetun historian aikoina ihmiset eli senhetkinen aikuinen sukupolvi on ajatellut elävänsä maailmanlopun aikoja. Entä jos he olisivat heittäneet tuolloin pyyhkeen kehään? No ainakaan Internetiä ei varmaan olisi.

Ainakin sen voi varmuudella tänä päivänä todeta, että he olivat väärässä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Eikö tuo ryyppääminen ole aika vittumaista antabuksen kanssa?

antabus-kuuri.

Ja kun Antabuksen voimilla päästään vain alkuun, niin sitten on hyvä jatkaa.

Viimeiset viisi kaljaa (ehkä ikinä). Huomenna tohtorin pakeille hakemaan pitkää saikkua ja antabus-kuuria.

Itsehän olen menossa huomenna lääkärille hakemaan elämäni ensimmäistä antabus-kuuria
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämähän on vain järjestelykysymys. En tiedä minkä ikäisiä muksuja sinulla on, mutta ainakin omille 6- ja 7-vuotiaille olen sanonut, että isin herätyskello herättää... Jos olette ennen sitä hereillä, katsokaa telkkaria hiljaisella.

Tämä toimii hyvin viikolla ja vielä paremmin viikonloppuna, jolloin tulevat herättämään miut n. klo 9. Nälkä kuulemma on.

Jaa niin. Saaremaan Vodkaa tässä nappailen. Viron matkan lonkerot on jo juotu, joten nyt pitää ottaa vähän hapanta. Vielä olisi jäljellä toinen pullo Saarenmaata ja vielä pari pulloa Vana Tallinnaa ja Salmaria. Namm.

Vanhempi on viiden ja rapiat ja hän kyllä tyytyy telkkariin niin kauaksi aikaa, kun maltan herätä, mutta nuorempi on 2,5 (joka kyllä tuli selväksi viesti pari sitten?), niin hän ei ymmärrä sitä, että jotakin voi joskus jopa väsyttää, sillä hän ei kuulemma ole koskaan väsy. Mutta. Kumminkin olut maistuu nyt ja aamulla liian ajoissa hereille.... taas.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Minä taidan kyllä nyt painella nukkumaan. Äskeni 31-vuotiaan naapurin kanssa juodessani huomasin etten halua samaa elämää kuin hän joten huomenna työnhakuun ja vois vaikka autokouluunkin ilmottautua joilloin saisi ainakin osan "normaalin" ihmisen kriteereistä täytettyä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Niin ja pitihän ne nukahtamislääkkeetkin huomenna hakea joten illan jatkoja teille ja pitäkää itsenne miehinä! Palataan huomenna tässä samassa ketjussa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Koetko nyt itsesi tärkeäksi?

Niinpä. Helppo on huudella sieltä sivusta. Taas voi menä huutelemaan sinne "Syöpä, mitä nyt?" ketjuun. Ehkä siellä vittuilu helpottaa vielä enemmän.

ptk:lle jaksamisia. Samassa veneessä seilataan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Et sitten malttanut muita mun viestejäni lukea?

Ihmettelin lähinnä mikset jatkanut tätä kuuria, jos kerran koit sen kaikesta huolimatta ilmeisen toimivaksi? Vähän vaan tuntuu, että tämänkin ketjun "taustatuki" ei ole sitä hyödyllisintä seuraa, jos oikeasti aikoisi käyttöään vähentää eikä eroa oikeastaan mitenkään ihan normiräkälän deekupöydästä selkään taputteluineen. Toki tätä keskinäisen kehun ja itsesäälin sekä samanssa veneessä seilaamisen kerhoa saa jokainen jatkaa vaikka maailman tappiin, ei siinä mitään, jos kokee sen jotenkin auttavan.

Taas voi menä huutelemaan sinne "Syöpä, mitä nyt?" ketjuun.

Voitko vetää vielä kornimpi aasinsiltoja? Pahoittelut kuitenkin ilmeisestä häiriöstä ja jokainen tietää mitä tekee.

Edit:


Olisiko tarkoittanut mahdollisesti minua... Korkki kiinni jommalta kummalta?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niinpä. Helppo on huudella sieltä sivusta. Taas voi menä huutelemaan sinne "Syöpä, mitä nyt?" ketjuun. Ehkä siellä vittuilu helpottaa vielä enemmän.

ptk:lle jaksamisia. Samassa veneessä seilataan.

Sivusta?? Et taida paljon muita ketjuja lukea kuin tätä kalsarikänniketjua? Olen kirjoittanut tälle foorumille suhteellisen paljon suhteellisen vakavista aiheista. Tämä vinkkinä sulle sekä julle-jr:lle.

EDIT: Anteeksi kömpelyyteni, jota minulle on näemmä kauhalla suotu. Viestien kausaliteetti hukkui minulta asiaan, jota ei foorumin sääntöjen mukaan saane julkisesti tässä ilmineerata. No harm done, otaksun?
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
EDIT: Anteeksi kömpelyyteni, jota minulle on näemmä kauhalla suotu. Viestien kausaliteetti hukkui minulta asiaan, jota ei foorumin sääntöjen mukaan saane julkisesti tässä ilmineerata. No harm done, otaksun?

Yes Sir. Jatketaan tästä taas omalla tyylillä ja unohdetaan nämä viisastelijat. Niin ja sorry hieman hämärä lainaus...
 

Jalat Sukasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ritarit, LFC
Pihahommien ohella on tullut muutama keskivoimainen otettua, toistaiseksi vielä shortsit jalassa, mutta eiköhän tuokin korjaannu, kun pesut on hoidettu alta pois. Pesun jälkeen luvassa se7enin katselua, joka vihdoin löyty kaupan hyllyiltä arkistoihin, alkoholin erinäisiä muotoja unohtamatta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kalsarit jalassa ja Karhu maistuu rankan työpäivän päätteeksi.. Onko muita KKK-ketjulaisia liikenteessä?
Hmm, minua nyt ei varmastikaan lasketa "ketjulaiseksi", mutta paikalla kuitenkin. Täysin kriteerit täyttävänä osallistujana, eli reikäiset kalsarit ja hieman Captain Morgania, Smirnoffia ja erilaisia oluita.

Vapaapäivät on pop, rock ja zääss.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aivan yllättäen jääkaapissa majaillut pienoinen 0,35 talousviskipullo ja pari olutta toivat minut tänne. Piti juoda nuo vasta huomenna, mutta huomennahan saa lisää.

Vieläkö täällä joku kalsarikännäilee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös