Kalsarikänniketju

  • 5 240 932
  • 66 676

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Narrit vei tänään, mutta taisto ei ole viä ohi!

Big up Jounille, joka teki tän illan kalsaroinnin mahdolliseksi. :)

Nyt Jarrea ja Oxygene 12:a, muita hereillä?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Narrit vei tänään, mutta taisto ei ole viä ohi!

Big up Jounille, joka teki tän illan kalsaroinnin mahdolliseksi. :)

Nyt Jarrea ja Oxygene 12:a, muita hereillä?

Still going strong. Mutta mitä vittua, missä jäsen JsL on aiemman osan illasta viettänyt?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jaa, yksin näytin jäävän joten jätetään homma tähän tältä erää. Ei jaksa, kohta vuorokausi tullu sitkuteltua samoilla silmillä joten parempi mennä nukkumaan ettei ihan vituiksi tuon unirytmin kanssa mene.

Over and out.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, yksin näytin jäävän joten jätetään homma tähän tältä erää. Ei jaksa, kohta vuorokausi tullu sitkuteltua samoilla silmillä joten parempi mennä nukkumaan ettei ihan vituiksi tuon unirytmin kanssa mene.

Over and out.

Oottele nyt edes siihen saakka, kun minä pääsen töistä. Ei täällä ole muuta tekemistä, kuin notkua JA:n keskustelupalstalla. Viihdytä minua.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Still going strong. Mutta mitä vittua, missä jäsen JsL on aiemman osan illasta viettänyt?

Baariisa, hajoten, katsomaa sydäntä särkevää zapeltonin maalia. :(

Nyt toki täysillä mukana!

Edit: Viä pikainen analyysi illan pelistä:

En jaksa tonne vakavan puolen keskusteluun mitään heittää, mutta Jokerit on lyötävissä. Hypi Leino vähän lsää mjötöööh? GO BLUES GO!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No niin. Nyt ollaan taas täällä ja tällä kertaa ihan asia meinigillä. Olutta on, saunassa käyn ihan kohta. Mitään huippukännejä en nyt kuitenkan ota, johtuen hyvin lyhkäsistä unista ja huomisesta lähdöstä Lontooseen. Lähtekää nyt joku mun matkaan huomenna!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On tää vaan aina yhtä kova yllätys, että saa aivan yksin kalsaroida keskellä viikkoa. No otetaan menetys takaisin suurkaupungin sykkeessä.
 

julle-jr

Jäsen
Lontooseen en valitettavasti voi lähteä, mutta kaljanjuontitalkoisiin voin toki osallistua. Pitäähän kanssakirjoittajaa kohtaan sen verran tuntea lojaalisuutta. Eli pienet sille!

E: Ei tässä kylläkään varsinaisesti ihan känneistä voi puhua, mutta pientä tissuttelua kuitenkin.
 

julle-jr

Jäsen
Tissuttelun merkeissä sitä itsekin, korkeintaan kopan otan.
No joo, kyllähän sitä voisi pienen hiprakan vetää jos tarkemmin ajatellaan. Ihan hyvältähän tämä tuntuu nyt kun alkuun pääsi. Menee ikään kuin omalla painollaan. Pääsiäinenkin tuli perinteistä poiketen oltua selvinpäin, joten onhan se kai jo aikakin vähän maistella.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Hengessä ollaan mukana, juon niitä eilen juomatta jääneitä pois... Hieman piesty olo, väsyttää ihan väyrysesti, eli varmaankaan nukku-mattia ei tarvi kauaa odotella.

Mut niin kauan ku juomaa riittää niin täällä ollaan!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se paha näissä mun kalsareissa tuppaa olemaan, kun tietokone on makuuhuoneessa ja vaimo tahtoo nukkumaan, niin tän ketjun seuranta meinaa jäädä aina vähäiseen, notten häiritse.
 

Kurt

Jäsen
Se paha näissä mun kalsareissa tuppaa olemaan, kun tietokone on makuuhuoneessa ja vaimo tahtoo nukkumaan, niin tän ketjun seuranta meinaa jäädä aina vähäiseen, notten häiritse.

Tähänkin on helppo ratkaisu. Hommaat vaan puhelimen, jossa on Wlan, ja tietenkin laajakaista pitää kytkeä wlanilla varustettuun modeemiin. Sitten vaan alat olkkarista naputtelemaan kännykällä viestejä jatkoajan kkk:hon.

Aika nörtteilyä tosin kunnon kalsarikännittäjälle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tähänkin on helppo ratkaisu. Hommaat vaan puhelimen, jossa on Wlan, ja tietenkin laajakaista pitää kytkeä wlanilla varustettuun modeemiin. Sitten vaan alat olkkarista naputtelemaan kännykällä viestejä jatkoajan kkk:hon.

Aika nörtteilyä tosin kunnon kalsarikännittäjälle.

Rahat menee kaljaan ja nettiin, ja kuten sanoit turhan nörttiä minun makuun. Enhän osaa edes videoilla enää nauhoittaa.
 

Kurt

Jäsen
Rahat menee kaljaan ja nettiin, ja kuten sanoit turhan nörttiä minun makuun. Enhän osaa edes videoilla enää nauhoittaa.

Melkein arvasinkin, helpompaa lienee ehdotella vaimolle nukkumista olkkarin sohvalla. Kun nyt olisi katsos tarve päästä kunnon kirjoittelemaan jatkoajan kkk:hon ja ottaa kaljaa samalla... :) Jotenkin tuokaan ei kyllä loppupeleissä kuulosta kovin helpolle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein arvasinkin, helpompaa lienee ehdotella vaimolle nukkumista olkkarin sohvalla. Kun nyt olisi katsos tarve päästä kunnon kirjoittelemaan jatkoajan kkk:hon ja ottaa kaljaa samalla... :) Jotenkin tuokaan ei kyllä loppupeleissä kuulosta kovin helpolle.
Kyllähän hoitovapaalla ollut mies pitää tietää miten se arvomaailman perheessä todellisuudessa menee. Vaikka kuinka oon mies ja päätän mielestäni tyylin kaikki asiat, niin kyllä se on akka joka on päätökset tehnyt, kunhan antaa ymmärtää, että minä sen tein.
 

Kurt

Jäsen
Kyllähän hoitovapaalla ollut mies pitää tietää miten se arvomaailman perheessä todellisuudessa menee. Vaikka kuinka oon mies ja päätän mielestäni tyylin kaikki asiat, niin kyllä se on akka joka on päätökset tehnyt, kunhan antaa ymmärtää, että minä sen tein.

Viittaatko nyt siis siihen, että olet ollut hoitiksella, vai siihen että mä olen ollut... Käsittääkseni molemmat olemme olleet samassa veneessä viime keväänä.

Yhtä kaikki, noinhan se menee. Paitsi, että pitää vähän tarkentaa. Naisten pitää antaa päättää 80-90% asioista, and that is fine. Mutta nyt tullaan siihen avainseikkaan:

Naisille kaikki asiat ovat pirun tärkeitä (lue: yhtä tärkeitä). Anna siis naisen päättää täysin vapaasti asiat, jotka eivät ole itsellesi ns. kuolemanvakavia asioita. Sen sijaan päätät itse ainostaan 10-20% asioista, mutta nuo päätökset ovatkin sitten täyttä timanttia, kuten esim. tietokoneen tarpeellisuus olkkarissa launtai-iltojen kkk-sessioita varten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Naisten pitää antaa päättää 80-90% asioista, and that is fine. Mutta nyt tullaan siihen avainseikkaan:

Naisille kaikki asiat ovat pirun tärkeitä (lue: yhtä tärkeitä). Anna siis naisen päättää täysin vapaasti asiat, jotka eivät ole itsellesi ns. kuolemanvakavia asioita. Sen sijaan päätät itse ainostaan 10-20% asioista, mutta nuo päätökset ovatkin sitten täyttä timanttia, kuten esim. tietokoneen tarpeellisuus olkkarissa launtai-iltojen kkk-sessioita varten.
Siis mä olen lukenut tuon edellisen viestin nyt neljä kertaa peräkkäin, enkä vieläkään oikein ymmärrä tuota. Voi kyllä olla että mä oon liian kännissä, mutta nyt tuntuu etten millään ole vielä niin sekaisin. Tuosta viestistä puheenollen, itse en oikein usko mihinkään uudelleensyntymisiin. Ja vaikka siihen usko olisi about 50-50, niin ei tietenkään sen varaan kannata jättää ja uhrata tää elämä jollekin naiselle. No mutta siis kuitenkin.

Ei tässä kylläkään varsinaisesti ihan känneistä voi puhua, mutta pientä tissuttelua kuitenkin.
Joo en mäkään aina ihan peffoja vedä. Mutta kuitenkin monesti oon miettinyt selaillessa tätäkin ketjua, että minkä tähän ketjuun kirjoittavat ihmiset laskevat känniksi? Ja siis että kuinka monta kaljaa/paukkua on tullut otettua tai on tarkoitus ottaa, ennen kuin sen voi laskea kännäämiseksi. Ketjun otsikkona kun on kalsarikänniketju. Noh...

Toinen asia mikä ihmetyttää. Välillä jotkut kirjoittelee tänne suunnilleen jostain töiden iltavuoroista ihan kuin tämä olisi joku yleistä jutustelua vaan -ketju, jotka taas ei oikein edes tänne jatkoaikaan kuulu, vaan joihinkin chatteihin ja irkkeihin. Ja usein huomaa, että jotkut nimimerkit kirjoittavat tänne sekä illalla myöhään että myöskin aamulla aikaisin, joten voi päätellä ettei ne ainakaan missään kovinkaan kännissä tietenkään voineet olla. Mikä siis on kännin tai kännäämisen raja, 5, 10, 15 vai 20 kaljaa/paukkua? Ja tietenkin se on eri juttu jos pitkin päivää tai iltaa tissuttelee hissunkissun. Ja sekin on aika naurettavaa ja teiniä, jos ei ryyppyillan loppuvaiheista eikä nukkumaan menemisestä muista mitään, ja aamulla herätessä sitä kuvittelee että on varmaan sammunut.
 

Kurt

Jäsen
Siis mä olen lukenut tuon edellisen viestin nyt neljä kertaa peräkkäin, enkä vieläkään oikein ymmärrä tuota. Voi kyllä olla että mä oon liian kännissä, mutta nyt tuntuu etten millään ole vielä niin sekaisin.

Paha sanoa, mä olin pikkusievissä kun tuon kirjoitin. Tarvitaan joku kolmas osapuoli tuomitsemaan, että saako tuosta tolkkua.

Pointti oli siis sama kuin Kekkosen Neuvostoliitto-politiikassa. Annetaan siimaa monissa pikkuasioissa (jotka eivät ole itselle kovin tärkeitä), mutta sen sijaan yritetään saada joissakin isoissa asioissa vastapuoli taipumaan omaan tahtoon.

Mitä yhteistä onkaan siis naisilla ja Neuvostoliitolla? Haluavat määrätä kaikesta, eivätkä laita asioita tärkeysjärjestykseen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viittaatko nyt siis siihen, että olet ollut hoitiksella, vai siihen että mä olen ollut... Käsittääkseni molemmat olemme olleet samassa veneessä viime keväänä.

Sen sijaan päätät itse ainostaan 10-20% asioista, mutta nuo päätökset ovatkin sitten täyttä timanttia, kuten esim. tietokoneen tarpeellisuus olkkarissa launtai-iltojen kkk-sessioita varten.
Viittaan kumpaankin tapaukseen.

Olohuoneeseen ei mahdu tietokone ja makkarissa on tilaa yllin kyllin.

Toinen asia mikä ihmetyttää. Välillä jotkut kirjoittelee tänne suunnilleen jostain töiden iltavuoroista ihan kuin tämä olisi joku yleistä jutustelua vaan -ketju, jotka taas ei oikein edes tänne jatkoaikaan kuulu, vaan joihinkin chatteihin ja irkkeihin. Ja usein huomaa, että jotkut nimimerkit kirjoittavat tänne sekä illalla myöhään että myöskin aamulla aikaisin, joten voi päätellä ettei ne ainakaan missään kovinkaan kännissä tietenkään voineet olla. Mikä siis on kännin tai kännäämisen raja, 5, 10, 15 vai 20 kaljaa/paukkua? Ja tietenkin se on eri juttu jos pitkin päivää tai iltaa tissuttelee hissunkissun. Ja sekin on aika naurettavaa ja teiniä, jos ei ryyppyillan loppuvaiheista eikä nukkumaan menemisestä muista mitään, ja aamulla herätessä sitä kuvittelee että on varmaan sammunut.

Oletko koskaan sattunut käymään chattissa? Minä olen joskus erehtynyt, eikä siellä saa ikään mitään keskustelua aikaiseksi. Itse kuulun siihen ryhmään jota niin suuresti ihmettelet, immeinen joka töistä käsin osallistuu tähän keskusteluun. Syy on hyvin yksinkertainen. Tämä on ainoa ketju koko maailmassa, jossa voi keskustella asiasta kuin asiasta, ilman että yleensä tullaan vittuilemaan asian "oikeudesta". Tänne kirjoittavat immeiset on rentoa sakkia noin yleensä.

Känniä on todella vaikea määritellä universaalisesti. Josjus itselle "känni" on sixpäkki kaljaa, mutta yleensä se menee tuonne mäyräkoiran tai lavan puolelle, ennen kuin lasken edes mitään ottaneeksi. Eilen meni mäyrä ja tuli oltua kunnolla ns. kännissä, siihen vaikutti semmoinen asia kuin hyvin pitkä valvominen ja todella lyhyet unet sitä ennen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna vapaapäivä ja jatkoajalle mentiin Pasilassa. Pakko ottaa vähän olutta, kun menee niin jännäksi. Onko ketään muita kalsarikännääjiä paikalla?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ilmoittaudutaan pitkästä aikaa tännekin. Eihän tässä mitään ihmeempää. Bissee menee ja lätkää netistä. Perusmeininki.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sherminator on sammunut tai vastaavaa? Täällä vielä hyvissä voimin pidän tätä ketjujen helmeä pystyssä. Nettipokeria pelaillen ja silleen. Vielä löytyy paljonkin uskoa, että Jokerit kampeaa Bluesin tänä keväänä ulos flinaaleista.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sherminator on sammunut tai vastaavaa?

En sammunut mutta nukkumassa olin kuitenkin tuohon aikaan :) Tänään sitten huuhtelen eilisestä jääneet yksilöt kurkusta alas. Huomenna varmaan sitten vähän enemmänkin. Tänään mennään ihan asialinjalla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Missäkähä kaikki on, liekkö hommanneet elämän menneen viikon aikana? Hittolainen!

No jatketaan myö keskenäimme kaljan parissa ku se on niin kivaa. Leona Lewisia tähä väliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös