Kalsarikänniketju

  • 5 244 773
  • 66 696

Benamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK ja Hokki
Kaljaa & viskiä, Youtubesta Bill Bailey naurattaa vielä enemmän kuin normaalisti. Sääli ettei jaksa katsoa loppuun asti. 0-1 vuotiaat lähtee nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nyt tarttis hiukan apua. Kuka naislaulaja on coveroinut David Bowien Life on mars-kipaletta? Ihan pakko saada tietää.

HII!!! löysinpä, lesbokissaperkeletättärää!!!
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monty Python lentävine sirkuksineen ja elokuvineen on kuulunut jo pitkään suosikkeihini ja hyllystäni löytyy kaikki elokuvat ja Lentävän sirkuksen 3. tuotantokausi. Loput jaksot löytynevät koneelta ja VHS:lta. Tässä olisi suosikkini: http://youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM&feature=related Nudge, nudge ja say no more!

Biggus Digguskin on kyllä hyvä sketsi.

Ei saa myöskään unohtaa lauluja:
-Lumberjack
-Finland, Finland
-Oliver Cromwell http://youtube.com/watch?v=ObI4eaK_GIA
jne.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Monty Python lentävine sirkuksineen ja elokuvineen on kuulunut jo pitkään suosikkeihini ja hyllystäni löytyy kaikki elokuvat ja Lentävän sirkuksen 3. tuotantokausi. Loput jaksot löytynevät koneelta ja VHS:lta. Tässä olisi suosikkini: http://youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM&feature=related Nudge, nudge ja say no more!

Biggus Digguskin on kyllä hyvä sketsi.

Ei saa myöskään unohtaa lauluja:
-Lumberjack
-Finland, Finland
-Oliver Cromwell http://youtube.com/watch?v=ObI4eaK_GIA
jne.

Vittu näitähän jaksas vaikka koko yön. On senverran hyviä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
The Fast Show on yks paraita mitä on telkusta tullu. Mistä vitusta ne repii ne jutut. Island of Man...

Hiippailen kohta hakee grillisapuskaa jos oikeen intoudun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"This week I've been mostly eating cucumbers..."

Kuuntelussa juuri nyt kaveri, joka on heitetty ulos kolmesta eri musiikkikorkeakoulusta siitä syystä, ettei suostunut soittamaan niinkuin opettajat käski. Hissimusiikkia sekä "One for Halen", osat I, II ja III. G'Day!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Here we go again! Joo, yhdeksän päivän työputki takana. Aika juhlistaa sitä, kyllä kelepaa kaliaa juua!

Ajattelin viedä tämän kalsaroinnin ultimate-tasolle, ja lainata työpaikalta sellaiset helevetin hienot valkoiset laitoskalsarit, tiedätte mitä tarkoitan. Paitaa myöten, vieläpä. Nyt täytyy tyytyä Aku Ankkoihin, mutta erittäin tykit ovat nekin myös.


Toki saa liittyä seuraan, en laita ollenkaan pahakseni.

np. Dropkick Murphys - Barroom hero
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Here we go again! Joo, yhdeksän päivän työputki takana. Aika juhlistaa sitä, kyllä kelepaa kaliaa juua!

Ajattelin viedä tämän kalsaroinnin ultimate-tasolle, ja lainata työpaikalta sellaiset helevetin hienot valkoiset laitoskalsarit, tiedätte mitä tarkoitan. Paitaa myöten, vieläpä. Nyt täytyy tyytyä Aku Ankkoihin, mutta erittäin tykit ovat nekin myös.


Toki saa liittyä seuraan, en laita ollenkaan pahakseni.

np. Dropkick Murphys - Barroom hero

Liityn mukaan jokskin aikaa kun tota juomista nyt sattuu oleen, mut työt häiritsee kunnon ihmisten epäsosiaalista elämää. Laitoskalsarit työnpuolesta...joku alkaa ottaa homman vihdoin vakavasti :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ajattelin viedä tämän kalsaroinnin ultimate-tasolle, ja lainata työpaikalta sellaiset helevetin hienot valkoiset laitoskalsarit, tiedätte mitä tarkoitan. Paitaa myöten, vieläpä.

Toki saa liittyä seuraan, en laita ollenkaan pahakseni.

Hittolainen. Lähetä mullekin laitoskalsarit (puhtaat) niin laitan ne jalkaan heti kun aika koittaa.

Yllytetään toista ryyppäyspuuhiin, vaikka pitäisi vielä yksi yö valvoa. Saattaa se aiemmin mainitsema tiistaikin jäädä väliin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Liityn mukaan jokskin aikaa kun tota juomista nyt sattuu oleen, mut työt häiritsee kunnon ihmisten epäsosiaalista elämää. Laitoskalsarit työnpuolesta...joku alkaa ottaa homman vihdoin vakavasti :)

Harrastuksiin pitää panostaa, kalsarikännäys on vakavamielistä varusteurheilua. Ja perkele, tämä on todella vakava laji, olympialajiksi voisi ehdottaa. :) Mutta, tervetuloa joukkoon tummaan. Nyt meitä taitaa olla jo kaks...

Hittolainen. Lähetä mullekin laitoskalsarit (puhtaat) niin laitan ne jalkaan heti kun aika koittaa.

Yllytetään toista ryyppäyspuuhiin, vaikka pitäisi vielä yksi yö valvoa. Saattaa se aiemmin mainitsema tiistaikin jäädä väliin.

Helevetti, eikö teillä ole niitä työn puolesta? No, jos mä yhet kalsarit lainaan sieltä ja laitan tulemaan, vähentäköön palkasta :D

Ja mä muistin päivän väärin, oon eläny koko ajan tiistaissa. Työputki ja pyhät hieman kalenteria sekoittaneet... :S My bad, katotaan nyt josko sitä vielä huomenna ottaisi hieman ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Harrastuksiin pitää panostaa, kalsarikännäys on vakavamielistä varusteurheilua. Ja perkele, tämä on todella vakava laji, olympialajiksi voisi ehdottaa. :) Mutta, tervetuloa joukkoon tummaan. Nyt meitä taitaa olla jo kaks...

Minkähänlaista mahtas olla tuon lajin seuraaminen, veikkaan että sama kun kattos Aki Kaurismäen leffoja maratoonina. Välillä tulis se pakollinen "perrkele...taijan hakija uuven kalijan murrrr!! AKKA! TUO KALIJAA SAATANA!!"
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Minkähänlaista mahtas olla tuon lajin seuraaminen, veikkaan että sama kun kattos Aki Kaurismäen leffoja maratoonina. Välillä tulis se pakollinen "perrkele...taijan hakija uuven kalijan murrrr!! AKKA! TUO KALIJAA SAATANA!!"

Hephep, naista ei siihen sotketa, siitä ei hyvä seuraa. Tosin kalsaroinnin edetessä voisi vaikeusastetta lisätä vaikkapa vaimon nalkutuksella, kaljojen yllättävällä loppumisella (tilalle pullo Sorbusta, Egri Bikaveria, Jorma-cocktailia, Gambinaa, jotain muuta alan miesten herkkua jota tavallinen ihminen ei voi juoda edes janokuoleman uhatessa), Jatkoajan kaatumisella, jne.

Seuraaminen telkkarista olisi varmasti ihan mielenkiintoista, samaistuminen lajin sankareihin olisi helppoa, ja jokaisella meistä olisi se hieno tunne, kun saisi hetken ajan tuntea olevansa olympiaurheilijan tasolla, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Citius, Altius, Humallus!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Harrastuksiin pitää panostaa, kalsarikännäys on vakavamielistä varusteurheilua. Ja perkele, tämä on todella vakava laji, olympialajiksi voisi ehdottaa. :)

Helevetti, eikö teillä ole niitä työn puolesta? No, jos mä yhet kalsarit lainaan sieltä ja laitan tulemaan, vähentäköön palkasta :D

Minä olen suostuvainen Suomen edustajaksi tässä lajissa. Vai pitäisikö sitä ensiksi järjestää SM-tason mittelöt, karsijat tietenkin tästä ketjusta. Ehdokkaat valitaan tietenkin tämän ketjun viestien määrän, kuinka vaikea niitä on lukea/ymmärtää selvän ihmisen sekä milloin niitä on lähetetty viikonpäivien ja vuorokauden ajan mukaan.
Esim. tälläiset selvinpäin postatut viestit vähennetään kokonaislukumäärästä. Aamulla ja varsinkin arkiaamulla lähetetyt viestit humalassa antaa taas lisää pisteitä. Ja toki kun tämä on kestävyysurheilua, niin pitää huomioida ensimmäisen ja viimeisen postauksen välinen aika yhdestä istunnosta.


Mun työ on avo.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Minä olen suostuvainen Suomen edustajaksi tässä lajissa. Vai pitäisikö sitä ensiksi järjestää SM-tason mittelöt, karsijat tietenkin tästä ketjusta. Ehdokkaat valitaan tietenkin tämän ketjun viestien määrän, kuinka vaikea niitä on lukea/ymmärtää selvän ihmisen sekä milloin niitä on lähetetty viikonpäivien ja vuorokauden ajan mukaan.
Esim. tälläiset selvinpäin postatut viestit vähennetään kokonaislukumäärästä. Aamulla ja varsinkin arkiaamulla lähetetyt viestit humalassa antaa taas lisää pisteitä. Ja toki kun tämä on kestävyysurheilua, niin pitää huomioida ensimmäisen ja viimeisen postauksen välinen aika yhdestä istunnosta.


Mun työ on avo.

Tiesin toki työnkuvasi, en vaan taas kerran ajatellut...

Voisi toki ottaa Jatkoajan KK-mestaruuskisat, yhteinen meeting kaikkien halukkaiden ketjuunosallistujien kanssa. Lisäpisteitä kalsareista (ulkonäkö+mukavuus), luonnollisesti, toki puolueeton erotuomari täytyis sinne hommata.

JA sitten eiku juomaan. Siten, että tölkit/pullot aukeaa yhtäaikaa, ja sitten tinataan ja avaudutaan kaikista asioista. Toki kilpakumppani laskee, montako vieruskaveri on nauttinut. Määrällisesti eniten juonut-sarjan voittaja ja Last Man Standing-tyylinen teräsmieskisa erikseen.

Löytyykö kannatusta? :D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Löytyykö kannatusta? :D

Jep, eiköhän järjestetä KKK-miitti jonnekinpäin, vaikkapa Suomeen. Hommataan iso huone, jossa televisio ja useampi tietokone, notta kaikki pääsee reaaliajassa kirjoittamaan asioiden kulusta KKK:hon. Juotavat hommatkoon kaikki itse ja jos itseltä juomat loppuu ja naapuri sammuu, niin naapurimpa oma oli vika.

Aulis, tämä on vakava keskustelupalsta, ei hymiöitä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jep, eiköhän järjestetä KKK-miitti jonnekinpäin, vaikkapa Suomeen. Hommataan iso huone, jossa televisio ja useampi tietokone, notta kaikki pääsee reaaliajassa kirjoittamaan asioiden kulusta KKK:hon. Juotavat hommatkoon kaikki itse ja jos itseltä juomat loppuu ja naapuri sammuu, niin naapurimpa oma oli vika.

Aulis, tämä on vakava keskustelupalsta, ei hymiöitä.

Voin kuvitella kyseisen tapahtuman. Kukaan ei vaihtaisi sanaakaan, kättelyn ja kalsareiden vaihdon jälkeen jokainen painelee eri puolille huonetta ja alkaa läppäri sylissä dokaamaan... Virallinen valvoja tarkkailee tilannetta ja kirjaa tapahtumia ylös. Aamulla palkintojenjako ja pizza+bisse lähipizzeriassa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voin kuvitella kyseisen tapahtuman. Kukaan ei vaihtaisi sanaakaan, kättelyn ja kalsareiden vaihdon jälkeen jokainen painelee eri puolille huonetta ja alkaa läppäri sylissä dokaamaan... Virallinen valvoja tarkkailee tilannetta ja kirjaa tapahtumia ylös. Aamulla palkintojenjako ja pizza+bisse lähipizzeriassa.

Paitti, että minä en osaa olla hiljaa selvinpäinkään, niin muutaman kaljan jälkeen hiljaisena pysyminen tuottaa suurta tuskaa. Se on kuules kova paikka tämmöiselle viikkolla kupittajalle, kun ei löydy puheseuraa kotoa eikä puhelimella ja KKK:ssa saa aika usein ihan yksin "jutella". Ei muuta kuin miitti koolle, olkaa muut hiljaa niin minä höpisen ja seuraavana aamuna oon hiljaa morkkiksessa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Paitti, että minä en osaa olla hiljaa selvinpäinkään, niin muutaman kaljan jälkeen hiljaisena pysyminen tuottaa suurta tuskaa. Se on kuules kova paikka tämmöiselle viikkolla kupittajalle, kun ei löydy puheseuraa kotoa eikä puhelimella ja KKK:ssa saa aika usein ihan yksin "jutella". Ei muuta kuin miitti koolle, olkaa muut hiljaa niin minä höpisen ja seuraavana aamuna oon hiljaa morkkiksessa.

Pakko se on itelläki höpöttää. Eli olkoot muut kiinni ja kuunnelkoot meidän värityksiä.

Tosin pahoin pelkään, ettei sinne meetingiin oo silloin muita tulossa. Vittu, turhaan Areenan vuokrasin, perkele.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pakko se on itelläki höpöttää. Eli olkoot muut kiinni ja kuunnelkoot meidän värityksiä.

Tosin pahoin pelkään, ettei sinne meetingiin oo silloin muita tulossa. Vittu, turhaan Areenan vuokrasin, perkele.

No, saadaampa juomamme paremmin mahtumaan. Kuin pitkäksi aikaa vuokrasit?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
No, saadaampa juomamme paremmin mahtumaan. Kuin pitkäksi aikaa vuokrasit?

Laskeskelin kirjoitusten perusteella, että kyllä siinä se reipas viikonloppu menee, ainakin sen Last Man Standing-kisan ratkaisussa. Että sellaista, vaimolle terveisiä, että kun tulet kotiin niin ÄLÄ SAATANA AUKAISE NIITÄ PANKISTA TULLEITA KIRJEKUORIA!!! (tähän tulis se hymiö, mutta ketjun vakavuus ei salli sitä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös