We are the champions my friend.
Näillä mennään.
We are the champions my friend.
Näillä mennään.
Joo kyllä vallan näillä on mentävä. Tuli muuten ensimmäisenä mieleen Näsästä Tampere ja se kummelityyppi. Sori!
Kyllä, aivan totta. Joskus niitäkin tullu kateltua. Wunderbaumit kun tunnelmaa tuo, radio ja boosterit saundit nuo jne.
Lisää keittoa koneeseen.
Lievästi telkkarin ääressä humaltunut Jokru ilmoittautuu kalsarikännääjien joukkoon tänään...
Saunapuhtaana ja 0,5l Karhun kanssa....
Clarke Wilm!
Ja niinkun iso osa piti kaveria sillon aivan susihankintana. Onpa tainnut ottaa paikkansa fanienkin keskuudessa.
Totta kun puhutaan niin odotin Wilmiltä tasonnostoa pleijareissa tänäkin vuonna.
vilperillä on ylväämmät menot käynnissä :)
Klassista musiikkia ja istuskelua loungessa sikaria poltellen :D
Ääh, ei tässä nyt mitään niin ylväämpää mutta olihan se Wilmin maali hieno taistelumaali, juuri sellainen mitä playoffsit kaipaakin:D...
Teki vain mieli kuunnella tuo Finlandia, se on vain niin siisti.Muuten tässä on ihan kuunneltu ns. rock-biisejä...
Jos jotain kiinnostaa niin voin kertoa, että Karhu Tosi Vahva menee päähän normikarhua paremmin. Jouduin nimittäin pieneen huppeliin jo puolestatoista tölkillisestä ko. ainetta. Tai siis toki sitä ennen tuli jo nautittua hieman viinaa, mutta ei paljoa.
Maj Karman mukaan ei kannata ottaa kyytä käteen.
Eikä pitää vilkkua päällä jos oot jo ojassa...Maj Karman mukaan ei kannata ottaa kyytä käteen.
Puhumattakaan juhlimaan menemisestä sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan. Ja pelkohan tosiaan pitää jättää taakse tänään. Elämää ei saa pelätä.Eikä pitää vilkkua päällä jos oot jo ojassa...
Puhumattakaan juhlimaan menemisestä sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan. Ja pelkohan tosiaan pitää jättää taakse tänään. Elämää ei saa pelätä.
Mä annan sulle kaiken sen saanan ja k2:sen. vittu mä lähen baariin, moi vaan, pitäkää mainetta yllä ja nähään tossa parin tunnin päästä kun tuun häntä koipien välissä takasMun koti ei ooooooooooooooooooo täällä, mun koti ei ooooooooooooooo täääälllä. Kop kop kop avaa hakas. Pelottaa. Avaan Norrlands Guldin.
Miten menee lastoittajat ja muu keittiöhenkilökunta?
Mä annan sulle kaiken sen saanan ja k2:sen. vittu mä lähen baariin, moi vaan, pitäkää mainetta yllä ja nähään tossa parin tunnin päästä kun tuun häntä koipien välissä takas
Kas kas... palstan vakosamettiin pukeutuva pujopartakin on kasvattanut setin nyyttejä. Viis muusta, mutta kalsarikänneistä ei luovuta, menkööt vaikka päivä tai toinenkin.Ihan semit kalsarit päällä, jehs.
Musaa kuunnellaan ja hyvä fiilis, tänään ei paljoa kelailla mitää päättötöiden tekemisiä. Eikä kyl huomennakaan.
Mitä nyyttejä, nyt meni vähän ohi?Kas kas... palstan vakosamettiin pukeutuva pujopartakin on kasvattanut setin nyyttejä.