Kalsarikänniketju

  • 5 240 421
  • 66 676

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Kaikki kattoo neloselta lätkää! Niin myös minä. Kalsarit mallia bokseri on perseenreijän ja tuolin välissä ja brändi lämmittää kurkkua. Ja nyt en puhu Helsingin IFK:sta..
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mukana ollaan. Perus kalsarimeininki. KOFF maistuu. Oli ihan viihdyttävä lätkäpeli. Wilm on kyllä todellinen pleijaripelaaja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tässä perjantai-iltaa vietellään kosteissa merkeissä...

Onneksi Karhu-merkkinen korjaussetti löytyi Tokmannilta kun lääkäristä sitä ei löytynyt. Peli oli mukavaa katseltavaa kun vietti sen tuon korjaussetin kanssa ja on sitä vielä jäljelläkin, siis korjaussettiä...

Ja Finlandia soi taustalla, mikä voisi olla hienompaa?

Noh, ei ehkä ihan kalsarikännejä mutta olohousukännit kuitenkin.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Ei saatana, kai se on korkattava ensimmäinen. Työviikko takana ja voipi olla että uni tulee ennen aikojaan, mutta siihen asti painetaan niin sanotusti 110 lasissa.
Kenelläkään mitään hyvää klassikkobiisiä heittää tähän hätään?

ai niin, yksi sana, korjaan kaksi. Clarke Wilm
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Joo kyllä vallan näillä on mentävä. Tuli muuten ensimmäisenä mieleen Näsästä Tampere ja se kummelityyppi. Sori!

Kyllä, aivan totta. Joskus niitäkin tullu kateltua. Wunderbaumit kun tunnelmaa tuo, radio ja boosterit saundit nuo jne.
Lisää keittoa koneeseen.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Lievästi telkkarin ääressä humaltunut Jokru ilmoittautuu kalsarikännääjien joukkoon tänään...

Saunapuhtaana ja 0,5l Karhun kanssa....

Clarke Wilm!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä kertaa pyrin juomaan itseni uneen Bluesin tappion myötä, mutta voi myös olla että on pakko lähteä baariin kun akka känisee jatkuvasti jostain ryyppäämisestä. Pientä sivistynyttä kalsarikännäämistä olutlavan kanssa. Ei kai sellainen nyt ketään haittaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
vilperillä on ylväämmät menot käynnissä :)

Klassista musiikkia ja istuskelua loungessa sikaria poltellen :D

Ääh, ei tässä nyt mitään niin ylväämpää mutta olihan se Wilmin maali hieno taistelumaali, juuri sellainen mitä playoffsit kaipaakin:D...

Teki vain mieli kuunnella tuo Finlandia, se on vain niin siisti.Muuten tässä on ihan kuunneltu ns. rock-biisejä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ääh, ei tässä nyt mitään niin ylväämpää mutta olihan se Wilmin maali hieno taistelumaali, juuri sellainen mitä playoffsit kaipaakin:D...

Teki vain mieli kuunnella tuo Finlandia, se on vain niin siisti.Muuten tässä on ihan kuunneltu ns. rock-biisejä...

Joo, aivan totta, ilo irti sillon kun siihen aihetta on jukoliuta! Muuten sitä päätyy masennuksen kouriin jos ei ota tilaisuutta käyttääkseen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tässähän tämä ilta etenee. Vähän nihkee meininki. Katotaan jaksaako jatkaa vai lähdetäänkö latailemaan akkuja kohti huomista sessiota. Pasiradio taustalla. Vittu mitä paskaa :) Pitäisi lähtee paskalle. Ei kyllä jaksaisi millään. Pitäisköhän ottaa fisupaukku?
 

julle-jr

Jäsen
Jos jotain kiinnostaa niin voin kertoa, että Karhu Tosi Vahva menee päähän normikarhua paremmin. Jouduin nimittäin pieneen huppeliin jo puolestatoista tölkillisestä ko. ainetta. Tai siis toki sitä ennen tuli jo nautittua hieman viinaa, mutta ei paljoa.

Maj Karman mukaan ei kannata ottaa kyytä käteen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos jotain kiinnostaa niin voin kertoa, että Karhu Tosi Vahva menee päähän normikarhua paremmin. Jouduin nimittäin pieneen huppeliin jo puolestatoista tölkillisestä ko. ainetta. Tai siis toki sitä ennen tuli jo nautittua hieman viinaa, mutta ei paljoa.

Maj Karman mukaan ei kannata ottaa kyytä käteen.

Noh, ei tässä kiinnostais kuin kuuma, kostea...

Piru, korjaussetti loppui, eikä mistään taida saada lisää. Noh, kuunnellaan musiikkia ja toivotaan ettei naapurit pahemmin häiriintyisi...
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Puhumattakaan juhlimaan menemisestä sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan. Ja pelkohan tosiaan pitää jättää taakse tänään. Elämää ei saa pelätä.

Mun koti ei ooooooooooooooooooo täällä, mun koti ei ooooooooooooooo täääälllä. Kop kop kop avaa hakas. Pelottaa. Avaan Norrlands Guldin.

Miten menee lastoittajat ja muu keittiöhenkilökunta?
 

julle-jr

Jäsen
Mun koti ei ooooooooooooooooooo täällä, mun koti ei ooooooooooooooo täääälllä. Kop kop kop avaa hakas. Pelottaa. Avaan Norrlands Guldin.

Miten menee lastoittajat ja muu keittiöhenkilökunta?
Mä annan sulle kaiken sen saanan ja k2:sen. vittu mä lähen baariin, moi vaan, pitäkää mainetta yllä ja nähään tossa parin tunnin päästä kun tuun häntä koipien välissä takas
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös