...Naisten pitää antaa päättää 80-90% asioista, and that is fine. Mutta nyt tullaan siihen avainseikkaan:
Naisille kaikki asiat ovat pirun tärkeitä (lue: yhtä tärkeitä). Anna siis naisen päättää täysin vapaasti asiat, jotka eivät ole itsellesi ns. kuolemanvakavia asioita. Sen sijaan päätät itse ainostaan 10-20% asioista, mutta nuo päätökset ovatkin sitten täyttä timanttia, kuten esim. tietokoneen tarpeellisuus olkkarissa launtai-iltojen kkk-sessioita varten.
Siis mä olen lukenut tuon edellisen viestin nyt neljä kertaa peräkkäin, enkä vieläkään oikein ymmärrä tuota. Voi kyllä olla että mä oon liian kännissä, mutta nyt tuntuu etten millään ole vielä niin sekaisin. Tuosta viestistä puheenollen, itse en oikein usko mihinkään uudelleensyntymisiin. Ja vaikka siihen usko olisi about 50-50, niin ei tietenkään sen varaan kannata jättää ja uhrata tää elämä jollekin naiselle. No mutta siis kuitenkin.
Ei tässä kylläkään varsinaisesti ihan känneistä voi puhua, mutta pientä tissuttelua kuitenkin.
Joo en mäkään aina ihan peffoja vedä. Mutta kuitenkin monesti oon miettinyt selaillessa tätäkin ketjua, että minkä tähän ketjuun kirjoittavat ihmiset laskevat känniksi? Ja siis että kuinka monta kaljaa/paukkua on tullut otettua tai on tarkoitus ottaa, ennen kuin sen voi laskea kännäämiseksi. Ketjun otsikkona kun on kalsarikänniketju. Noh...
Toinen asia mikä ihmetyttää. Välillä jotkut kirjoittelee tänne suunnilleen jostain töiden iltavuoroista ihan kuin tämä olisi joku yleistä jutustelua vaan -ketju, jotka taas ei oikein edes tänne jatkoaikaan kuulu, vaan joihinkin chatteihin ja irkkeihin. Ja usein huomaa, että jotkut nimimerkit kirjoittavat tänne sekä illalla myöhään että myöskin aamulla aikaisin, joten voi päätellä ettei ne ainakaan missään kovinkaan kännissä tietenkään voineet olla. Mikä siis on kännin tai kännäämisen raja, 5, 10, 15 vai 20 kaljaa/paukkua? Ja tietenkin se on eri juttu jos pitkin päivää tai iltaa tissuttelee hissunkissun. Ja sekin on aika naurettavaa ja teiniä, jos ei ryyppyillan loppuvaiheista eikä nukkumaan menemisestä muista mitään, ja aamulla herätessä sitä kuvittelee että on varmaan sammunut.