Noh, mä en oo mikään homppeli, mutta kynttilänvalossa täällä temmon menemään. Just aukaisin uuden vodkapullon, edellisessä kun oli vaan jotain noin puolet. Harmi vaan kun tänäänkin tuli aloitettua niin myöhään, tossa joskus kahdentoista aikoihin, eli sammumisen voisi olettaa tapahtuvan joskus noin suurinpiirtein kuuden maissa, tai no ehkä tän hetken fiiliksen mukaan vähän aiemminkin, eli taas se varmaan tarkoittaa sitä, että illalla vasta herään ja etten ennen puoltayötä selviydy ulosmenokuntoon. Kaupatkin menee jo kuudelta kiinni, ettei sinne nyt varmastikaan ole mitään asiaa. On muuten huvittavaa kun tossa lähikaupassa on pari sellaista kassaa, joille oon aina krapulapäivinä mennyt hengitystä pidätellen, moitakaan ei kehtaa sanoa kun jo äänestäkin varmasti tajuaisi mun olevan aivan kännissä, ja niille joillekin toisille kassoille taas ei oikein kehtais mennä itseään nolaamaan. Sekin on muuten äärimmäisen noloa, jos vartija seuraa sua kaupassa tai että tulee just sun kassan kohdalle seuraamaan tilannetta, vaikka melkein aina oon pitänyt ryypystä taukoa vähintäänkin sen kellon ympärimenon.