Kalsarikänniketju

• 5 308 454
  • 66 757

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
No voin minä aamusauna lämmittää.
Olen melko usein Olussa käynynnä. Kaveri asui siellä viitisen vuotta. Vajaat 7 tuntia kesti ajomatka. Yleensä siellä 3 yötä vietin. Aina silloin, kävin kun SaiPa siellä pelasi, joten raksilakin tuttu.

Leskinen, kulma, hevimesta ja tähtibaari tulivat tutuiksi.

Kerran kävin Raksilassa välierä pelissä fanibussilla. SaiPa voitti 0-1 jatkoajalla. Olin tuolloin vessassa, kun Janne Tavi teki voittimaalin jatkoajalla. Hieno reissu 1100km. Pelin jälkeen sitten heti takaisin Lappeeseen.

Glove

Jäsen
Useissa maamme kaupungeissa olen vieraillut, mutta jostain syystä Oulussa en koskaan. Mun sukulaisiakin asuu siellä. Jostain syystä Oulu jää aina tutkan ulkopuolelle. Kertokaas oululaiset, mitä kaikkee kivaa siellä on jos vaikka joskus pistäytyy käymään?

Tällä hetkellä Joensuu on mun listalla paras kaupunki, missä olen vieraillut. Siis turistina.
No vaikka Tuisku pubi, mun kantapaikka. Tosin siellä tapettiin baarimikko ja yksi asiakas muutama vuosi sitten kun yksi asiakas heilui kirveen kanssa, kun ei tarjoiltu. Mutta Oulussa on Kärpät, jos haluaa jääkiekkoa katsoa. AC Oulu, jos jalkapallo kiinnostaa. Tietysti on myös monen moista nähtvyyttä museosta lähtien. Mikä nyt ketäkin innostaa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Useissa maamme kaupungeissa olen vieraillut, mutta jostain syystä Oulussa en koskaan. Mun sukulaisiakin asuu siellä. Jostain syystä Oulu jää aina tutkan ulkopuolelle. Kertokaas oululaiset, mitä kaikkee kivaa siellä on jos vaikka joskus pistäytyy käymään?

Tällä hetkellä Joensuu on mun listalla paras kaupunki, missä olen vieraillut. Siis turistina.
Älä mene sinnne. Paska kaupunni. Usko miuta. Hitokseenkaan en keksi mitään syytä mennä tuonne.

Glove

Jäsen
Okei. Onks toi tuisku pubi lähellä jotain ostaria tai vastaavaa? Meillä kun on tapana että kun emäntä menee shoppailemaan niin mä meen johonkin pubiin siks aikaa. Kuulostaa hienolta paikalta sun kantis!

Mitäs kaikkee kivaa nähtävyyttä siellä olisi? Jos olen normi turistina matkassa niin urheilu ei ole pääosassa, urheilumatkat on sitten erikseen.

Pitääpä muuten kehittää applikaatio urheilumatkailijoille. Yhteydet lentokentältä/rautatieasemalta areenaa lähellä oleviin hotelleihin ja parhaisiin sporttibaareihin siinä lähellä.

Veikkaan tosin että moisia appseja löytyy jo se viissataamiljoonaa.
No ei siinä lähellä ole kuin K-Kauppa ja S-market. joten ei ehkä täytä vaatimuksiasi. Mutta mun mielestä mukava paikka.

Rantahan meiltä löytyy Nallikarista, jos haluaa aurinkoa palvoa ja semmoinen sää sattuu kohdalle. Keskustan laidalta löytyy museo ja vähän kauempaa Turkansaaren ulkomuseo. On teatteri ja kesäteatteria. Tietomaata ja muuta. Sitten tietysti kaikki tapahtumat mitä kesän mittaan järjestettään jos korona sallii.

"Paska Kaupunni" graffiti oli muuten edelleen siinä missä ennenkin.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voi veljet niitä tietöitä Oulusta pohjoiseen. Mikäli joku palstalainen meinaa ajaa, niin miun ohje on, että älkää menkö sinne.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu, ei tuota Aerosmithiä pysty satunnnais soitossa kuuntelemaan spotifyssä. Laitoin etelä savolaista Ruoskaa viuhumaan. Tää saa miut hurmioon.

Kuuntele sitä 70-luvun tuotantoa. Se on ihan timanttia. Etenkin Toys In The Attic ja Rocks. Eero Seppä on rikollisesti aliarvostettu rockyhtye ysärin rikostensa (MTV-balladien) takia. Oikeasti oli alkuaikoinaan ihan timanttisen hyvä. Steven Tyler on ihan vitun hyvä laulaja.

Ruoska on ihan sköndeä. Sori. Mutta kiva jos siitä tulee hyvä mieli.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuuntele sitä 70-luvun tuotantoa. Se on ihan timanttia. Etenkin Toys In The Attic ja Rocks. Eero Seppä on rikollisesti aliarvostettu rockyhtye ysärin rikostensa (MTV-balladien) takia. Oikeasti oli alkuaikoinaan ihan timanttisen hyvä. Steven Tyler on ihan vitun hyvä laulaja.

Ruoska on ihan sköndeä. Sori. Mutta kiva jos siitä tulee hyvä mieli.
Kuten tuolla toisessa ketjussa kerroinkin, niin ilman koronaa olisi tänään ollut Budapestissä katsomassa kyseistä orkesteria. Heidän tuotantonsa on hyvinkin tuttua.Spotifystä kun laittaa satunnaistoistolle kyseisen orkesterin, niin tulee tätä uudempaa huttua.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Piti vain ilmoittaa sellainen huomio, että nyt on näköjään ainakin tämän ketjun osalta näkyvillä oikea kirjoittajakohtainen viestimäärä. En toki suunnitellut olevani kännissä, mutta voisihan sitä tämän asian kunniaksi ottaa pari viiva kymmenen kaljaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikähän avuksi kun viina ei uppoa? Ei maistu. Palstaveljillä hyviä vinkkejä? Humalassa pitäisi olla tänään.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tequilaa. Ei voi mennä vikaan.

Muistan kun olin intin viimeiset 3 kuukautta Turussa ja lopussa oli jotain hösseliä ja pääsin yhtenä torstaina lomille. Junalla stadiin ja siihen aikaan kaupat ei olleet auki ihan nykyiseen tapaan. Mutta jostain reissulta oli jäänyt pullo Tequilaa kirjahyllyyn.

En ole ihan varma mitä tapahtui juotuani sen, mutten ole juonut sen jälkeen ko. tavaraa. Aikaa on mennyt siis lähes 30 vuotta.

ace

Jäsen
Liikun kuin olisin uni tai yö
Tämä jäätävä talvi ikuisesti häntäänsä syö

——

Pian herään talviunestani kaikki on kuin ennenkin
Herään talviunestani ennemmin tai myöhemmin
Herään talviunestani kaikki on kuin ennenkin
Kaikki on kuin ennenkin, kaikki on kuin ennenkin

K

Kiekkokatsoja

Saunoin, kun viileää. Ja tänään, ja myönnän harvoin onnistuin mun makuuni täydellisessä kastikkeessa. Kirjoitin siitä jo mitä tänään syötäisiin ketjuun.
Oikeesti se onnistui. Jämöjä jääkaappiin, ja kieleni lipoo huuliani.
Tuu vaikka maistaan.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kuuntelin juuri Sielun Veljien "Laulun", kuten aina kalsareissa. Maailman hienoin biisi.

ace

Jäsen
Kuten tuolla toisessa ketjussa kerroinkin, niin ilman koronaa olisi tänään ollut Budapestissä katsomassa kyseistä orkesteria. Heidän tuotantonsa on hyvinkin tuttua.Spotifystä kun laittaa satunnaistoistolle kyseisen orkesterin, niin tulee tätä uudempaa huttua.
Harmittaa puolestasi, ei Aerosmithin missaaminen, vaan Budapestin. Näiden kahden välillä valitsisin Budabestin anytime. Molemmat nähneenä, Budapestissa asuneena.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tovin jälkeen taas täällä. Tiukkaa konsolitankkitaistelua viskin voimalla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähibaarissa naisella kivat trikoot ja kiva pylly. Hitto kun tekisi mieli mennä taputtelemaan. Järki lähtee noista hyvistä pyllyistä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy