Korkkasin nyt tän pullon. Kai se ihan vuosikertaakin jo on. Katohan, riimiä pukkaa. Mutta siis, ei tää ihan kauheaa ole. Ajattelin, että olisi, kun on sotkettu giniä (hyi) ja vermuttia (hyi) keskenään. Onneksi on niin vitusti sokeria, että pelastaa kaiken. Ja diabeetikon haima kiittää. Tai no, vittuako sillä toimimattomalla elimellä tekee. Haluaako joku ostaa peni.. haiman?Koskaan en ole Gambinaa maistanut. Pullollinen sitä on kyllä kaapissa, kun joku jätti sellaisen avaamattomana tänne joidenkin tsembaloiden yhteydessä. En tiedä kuka eikä kukaan ole myöskään kaivannut. Tai kehdannut kysyä, että jäiköhän eväät tänne. Saattoi olla riittävästi alkoholia muutenkin tyrkyllä. Mitä se edes on? Gambina siis. Alkoholista olen kyllä kuullut, ehkä jopa joskus maistanut.
Ei ole KK-ketjun juttuja noi, pthui! Mukava iltapäivä grillaillessa muksujen ja lapsenlapsen kanssa. Kun ymmärsivät poistua takavasemmalle, oli hyvä aika kaivaa se valkkaripönikkä esiin. Vaimo sikeässä unessa tossa vieressä yövuorojensa jälkeen, mut mulle toi valkkari maistuu aika hyvin.Aina sitä yllättyy, miten mukava on sellainen aamu, kun ei ole krapulaa. Jaksaa herätä aikaisin ja tehdä vaikka mitä. Taidan kokeilla toistekin.
Tämä on muuten aivan tosi. Kokeilen tiistaina tätä, josko jaksais käydä rullaluistelemassa 30-60min.Aina sitä yllättyy, miten mukava on sellainen aamu, kun ei ole krapulaa. Jaksaa herätä aikaisin ja tehdä vaikka mitä. Taidan kokeilla toistekin.
Olen humalassa. Tänne nyt ilmoittautumaan muutkin. Ruotsi on paras edelleen.
Pratar du svenska? 6-1, sex ett.
Onhan tässä olutta ja lonkeroa tullu juotua. Viime yönä sammuin sohvalle.
Niu tiu. Otta suu sex, otta suu sex. Kuusijuhla, sexfestival. Knulla med Ulla. Den glider in med vaselin.Gillar att knulla. Före backsmälla.
2528 -> 2552.
Keletana ttu ja sviddunääs. Humala on vissiin ihan hyvin hommattu, jos ei näe kuin toisella silmällä kirjoittaa?
Voiko odottaa hyviin sekavaa tekstiä aamuyön tunteina?Oli pakko ottaa särkylääke kalsareiden ohessa. Ei ollut paras idea ottaa tuhat millistä nappia. En kovin usein ota lääkkeitä, niin tämä potkii aika hyvi alkoholin kanssa,
Voiko odottaa hyviin sekavaa tekstiä aamuyön tunteina?
Viikingit souti mustallemerelle, ni kaikkea voi tapahtuaKatsotaan. Ei tässä mitään huumavia aineita olla vedetty kuitenkaan. Stalin valtasi Helsingin.