Mikäli mainitsemasi Korpi sijaitsee Imatralla, niin itsekin olen ollut siellä joskus ryyppäämässä. Vaimon sukulaisilla on siellä talo.QUOTE="Jomppa_Koo, post: 8808527, member: 23407"]
Evilin kanssa vaihdettiin kuulumisia yöllä. Miun sukulaiset on Nurmeksessa, se on Pohjois-Karjalassa. Evil on Joensuussa, sekin on Pohjois-Karjalassa. Mie olen Etelä-Karjalassa aina ollut. Korvessa. 29v. Mitäs siihen sanotte? Asioille pitäisi varmaan tehdä jotain, mutta miten? Olen kirjoittanut ihan helvetin monta viestiä tästä aiheesta ja kertonut miten asiat on päin persettä. Uskokaa vaan veikkoset, asiat on just niin kuin olen kertonut. Kuinka kauan piina jatkuu? Osaatteko arvioida yhtään tilannettani?
Olen Ruokolahdella. Imatralle on matkaa 25km. Vähintään.
Tietysti siellä oli leijona. On se kumma, kun ei ihmiset usko.Nyt on pakko kirjoittaa selvinpäin ja ilman humaltumistarkoituskaan tähän ketjuun mutta olikos Ruokolahti se paikka 1990-luvulla jossa mukamas nähtiin leijona?
Mekin olimme veljen ja porukoitten sekä tuttavaperheen likan kanssa silloin asuntovaunuilemassa sillä paikkakunnalla. Porukat sitten rauhoitteli meitä että ei ole leijonaa näkynyt.
Kotona vasta kertoivat että ei siellä leijonaa ollut näkynyt mutta kyllä parikin karhun pentua...
Olen Ruokolahdella. Imatralle on matkaa 25km. Vähintään.
Tiedän, että olen saavuttanut tietyn humalan asteen, kun piti pistää taas vanha kehno soimaan:
Keidas: Jotkut mahtaa sanoa
On se kova.
Blur on paras! Öäsis on ihan skeidaa.
Tosin en tiedä Blurilta kuin tämän biisin.
Tim Roth nuorena lauloi tässä bändissä siis. Vitun kova!
Tiedän, että olen saavuttanut tietyn humalan asteen, kun piti pistää taas vanha kehno soimaan:
Keidas: Jotkut mahtaa sanoa
On se kova.
Pöh. 60- ja 70-luku oli klassista kulta aikaa. Muut vaan rimpuilee mukana ja käyvät lavalla selviytymässä.Kyllähän tuo pallokorvien 90-luvun musiikkituotanto hakee vertaistaan historiassa. Tarkoitan siis brittipoppia. Muutamassa vuodessa hirveä määrä loistavia bändejä ja klassikkoalbumeja ja satoja hyviä biisejä. Todella poikkeuksellinen aikakausi. Onneksi sain elää sen.