Kalsarikänniketju

  • 5 201 316
  • 66 624

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ryhdistäytykää kanssa juopot.Tiedän että teitä siellä on!
Täällä mitäin juopotella. Testailen vain bulkkilagerien tasalaatuisuutta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tähänkö tämä on mennyt. Jos oisin ees lähellekkä sotinu ni häpeäsin mut en ollu siellä niin totean että juodaan ees niille
No poikaa ei saanu porisemaan ja Marskin synttärit on vielä melko kaukana...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas. Kaljat loppu. Minttuviinaa jäljellä. Fugeti fug.
 

444

Jäsen
Pitkä tipattomuus vaatii kyllä veronsa. Kahtena iltana on nukkumatti tullut jo kolmen oluen jälkeen. Lähinnä siksi, että niidenkin juomiseen näytti menevän useita tunteja eikä vanha jaksanut valvoa kuin kahteen asti. Josko sitä sen kunniaksi korkkaisi viljaisen aamupalan tässä ja nyt.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Päässyt vähän tuon oluen maku unohtumaan. Josko sitä muutaman nyt ensihätään korkkaisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Päässyt vähän tuon oluen maku unohtumaan. Josko sitä muutaman nyt ensihätään korkkaisi.
Lankesin samaan. Syntinen olo. Kattelin kauppareisulla myös vieraita naisia ja ajattelin mielessäni irstaita. Jos olen henkissä huomenna niin ripittäydyn. Etästi.
 

redpecka

Jäsen
Lankesin samaan. Syntinen olo. Kattelin kauppareisulla myös vieraita naisia ja ajattelin mielessäni irstaita. Jos olen henkissä huomenna niin ripittäydyn. Etästi.
Minä kävin ekaks käellä, jotta voi mennä hakee lisää olutta. Ei sillei että täällä ketään ulkona liikkuis, mutta jo tuo portaiden hyppiminen alas tahtoo menee niin, että ala-aulassa on jo stondis shortseissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä kävin ekaks käellä, jotta voi mennä hakee lisää olutta. Ei sillei että täällä ketään ulkona liikkuis, mutta jo tuo portaiden hyppiminen alas tahtoo menee niin, että ala-aulassa on jo stondis shortseissa.
Toi on kyllä hyvä ratekia. Ja kun ihan vaan mulle vittuillaakseen ovat tonne meitin lähi-prismaan palkanneet niin pirun hyvännäkösiä mimosia. Ai prrrrrkele... No, on siä pari homookin. Mulla on hyvä gaydar.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja vappu jatkuu!

Väittivät, että naapurissa näkynyt karhu. Kävin hakemassa houkutteeksi 24 lajitoveria, jos vaikka saisi houkuteltua ansaan ja pyydystettyä kiusaamasta hevosia ja lehmiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja vappu jatkuu!

Väittivät, että naapurissa näkynyt karhu. Kävin hakemassa houkutteeksi 24 lajitoveria, jos vaikka saisi houkuteltua ansaan ja pyydystettyä kiusaamasta hevosia ja lehmiä.
Ei sielä Karhu riehu. Minä se vain olen, pukeutuneena el Chubacabraksi.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän ne karhutkaan koko aikaa riehu. Ne vetää välillä puolukoita!

Pitkään mietin korkkaanko vai en, mutta korkkasin. Olutta tosin vain tänään, mutta sitä on riittävästi. Kippis!
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Viis,kolmosta saunan päälle. On namia. Ehkä pitää "harrikkaa vähän säätää" vielä myöhemmin. Vaimollakin menkat, ristus.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Just nappasin vähän viskiä. Nyt huomas että rupes päässä pyörimään. Tämä ei veljet tuu päättymään hyvin.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Just nappasin vähän viskiä. Nyt huomas että rupes päässä pyörimään. Tämä ei veljet tuu päättymään hyvin.
Mitä meinaat sanalla "vähän"? Puoli pulloa vai ihan kokonainen?

Itse katselen Aarne Tenkasen live-keikkaa YouTubesta.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka nyt muka juo vähemmän kuin pullon kerralla?
Ei pysty edes illassa yhtä annosta viskiä juomaan. Ei vaan ole tottunut noin vahvaan juomaan raakana. Olen nössö. Anteeksi.

Aarne se jaksaa. Juuri lopetti tulevasta maanantaista kertovan kappaleen Unelmia ja Toimistohommia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Onhan tää yhtä taistelua. Viimestä nallee viedään, ja samalla miestä, kumpi loppuu ensin...Nyt vie nalle voiton , jottei miehen tarvi enään huomenna nallen voimilla könytä ostoksille.

Tavallaan surullista molemmille, mutta mielummin nallelle. Onhan tässä jo joku päivä vaihteeks väännetty.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä näitä tyhjiä tölkkejä tulee? Itse ostan vain täysiä. Kukahan näitä tyhjiä meille oikein raahaa? Ei kukaan ole edes kaupassa töissä, jotta saisi töistä raahattua.
 

redpecka

Jäsen
Mistä näitä tyhjiä tölkkejä tulee? Itse ostan vain täysiä. Kukahan näitä tyhjiä meille oikein raahaa? Ei kukaan ole edes kaupassa töissä, jotta saisi töistä raahattua.
Sulla on näköjään sellainen Mr. Hyde -puoli, josta et ole tietoinen. Se käy rähmimässä öisin tyhjiä tölkkejä jokirannasta kun sinä nukut. Hrrrr.
 

Glove

Jäsen
Kaverin luokse tulin viettämään kahden hengen kokoutumksta, siis kaikkien koronakokoontumissääntöjen mukaan, ja nyt kaveri tuntuu hyytyvän ja aikoo mennä nukkumaan. Olisi kai tässä vielä mennyt pullo jos toinenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös