En tiedä, mutta minun puolesta Trump voi painua sinne missä aurinko ei paista. Mitä nopeammin,sitä parempi.Onko Aku se torvi?
En tiedä, mutta minun puolesta Trump voi painua sinne missä aurinko ei paista. Mitä nopeammin,sitä parempi.Onko Aku se torvi?
Joo hyvin toimii ja ehdottomasti mukana jatkossakin.Glovekin liittyi etäkänneihin tänään. Vielä ehtii mukaan mutta eiköhän perjantaina pidetä seuraavat kun nyt on jo todettu toimivaksi systeemiksi useamman jatkislaisen kanssa.
Joo. Day 981 menossa (koulut alkoi 10.8.2017). Pari kaljaa vielä ja huomenna iltapäivällä töihin ja siitä sitten toisiin töihin muutamaksi tunniksi. Korona on vähentänyt viikottaiset työtunnit tähän: 24h + 12h + 0,5h eli kolme työtä jäljellä. Kiva tuo 0,5h - maksetaan 25€ viikon harjoitteluohjelman teosta, jotka löytyy arkistoista, kunhan kaivaa sieltä.Vau, yli 657. En tiedä jaksaisinko itse, vaikka olen vielä nuori ja niin pois päin. Lykkyä tykö sinulle uuteen aikaan elämässäsi, kuka ikinä oletkaan kaikista Suomen kansalaisista.
Minä varmaan kuolisin ennen kuin saisin auton sähköviat korjattua. Oli eväät millaiset tahansa. Mopoa en koskaan saanut niin jäi se rassauskipinä syttymättä. Mutta onneksi on ihmisiä, jotka maksua vastaan korjaa minunkin autoa.Pari päkkiä karhua, kolme askia röökiä, autotalli ja yks sähkövikainen mersu. Mukava ehtoo tulossa.
Minä varmaan kuolisin ennen kuin saisin auton sähköviat korjattua. Oli eväät millaiset tahansa. Mopoa en koskaan saanut niin jäi se rassauskipinä syttymättä. Mutta onneksi on ihmisiä, jotka maksua vastaan korjaa minunkin autoa.
Kaljaa.
No sitä ostin lidlistä, mallia halpis rapakalja.
Ei ole tarkoitus, kuin vähän maistaa. Paremmat kalsarit joskus tulevaisuudessa.
Ai niin, nälissäni ostin eka kertaa lidlistä syöntivalmiin juustohampurilaisen. En suosittele. Mutta pahin nälkä siirtyi hetkeksi, kunnes oikeaa ruokaa.
No joo. En vieläkään ole tehnyt sitä iltaruokaa. Kalja on auttanut nälän siirtoa.Aivan turhaan ostit sen hampurilaisen. Yksi kalja vastaa kolmea perunaa.
Sama vika. Duunin jälkeen piti syödä, mutta olin unohtanut miltä olut maistuu niin piti korkata yksi. Nyt niitä on mennyt jo sen verran monta, etten ole laskuissa pysynyt. Enkä ole vieläkään syönyt.No joo. En vieläkään ole tehnyt sitä iltaruokaa. Kalja on auttanut nälän siirtoa.
Ookei.Sama vika. Duunin jälkeen piti syödä, mutta olin unohtanut miltä olut maistuu niin piti korkata yksi. Nyt niitä on mennyt jo sen verran monta, etten ole laskuissa pysynyt. Enkä ole vieläkään syönyt.
Näimpä. Kai se pitäis olla jossain myyrmäessä(?) kuikuilemassa, niin varmaan @Czescku poimis juopon mukaa remmiinsä.Hiljainen ilta. @Czescku on varmaan löytänyt jonkun random juopporemmin kotiinsa ja @banaaninviljelijä on taas painamassa jotain muijaa. Tasan ei käy onnen lahjat.
Näimpä. Kai se pitäis olla jossain myyrmäessä(?) kuikuilemassa, niin varmaan @Czescku poimis juopun mukaa remmiinsä.
Ihan tulee tuosta mieleen 90-luku. Josta tosin muistan aika vähän, mutta random juopporemmejä siellä oli ja muijiakin painoin joskus. Nyt juopporemmi olen minä (tosin vaimokin ottaa joskus muutaman seuraksi) ja painaminen on lähinnä 85 kg. 90-luvulla oli samat numerot mutta toisin päin.Hiljainen ilta. @Czescku on varmaan löytänyt jonkun random juopporemmin kotiinsa ja @banaaninviljelijä on taas painamassa jotain muijaa. Tasan ei käy onnen lahjat.
Myrtsiin voin tulla, mutta karaokea en lupaa.Mutta sitten kun korona on ohi, niin tulet czesckulaan ja lähdet kanssamme laulamaan karaokea Myrtsiin.
Jos tänään ei lähde, niin huomenna kahta kauheammin. Tai oikeastaan tuplasti paremmin.Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.
Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.