Kalsarikänniketju

  • 5 208 999
  • 66 646
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Häävalssin vielä ymmärän, mutta muuten tämä taiteenlaji voi jäädä pimentoon multa. Ei ole ikävä tätä.
Emmää ymmärrä mitään häävalssejakaan. Siihen ei mitään vitun vammasta pyörähtelyä tarvi että pistää nimen paperiin maistraatissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaiken lisäksi tuossa taitaa vielä pitkän pennin kun ei tartte kirkkoja ynnä muita varata.
Juu, sen oon sanonu molemmilla kerroilla kun oon elinkautiseen lupautunut että mitään helvetin sukujuhlia tai kirkkopelleilyjä ei tasan pidetä. En tosin varmaan mitään kirkkohäitä saisikaan kun ei kyllä tullut aikanaan edes mieleeni että kävisin jotain vitun rippikoulua.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Häistä tuli mieleen: n.3-4 v. Skruf häissä, karkaa äidin käsistä alttarille morsiammen häämekon alle. Naama oli helvetin punainen kun tämän aikoinaan VHS-kasetilta vahtasin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Häistä tuli mieleen: n.3-4 v. Skruf häissä, karkaa äidin käsistä alttarille morsiammen häämekon alle. Naama oli helvetin punainen kun tämän aikoinaan VHS-kasetilta vahtasin.
Ja hameen alta paljastui morssun suunnaton, suonikas kulli...?
 

Ruoppaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunkiseutu
Iltatumut menossa. Voisin väittää, että niitä on tullut vedettyä kahden viime vuoden aikana enemmän kuin normi ihminen 10-20 vuoden aikana. Arvaako kukaan lukumäärää?
 

Ruoppaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunkiseutu
Nope. Ja toi olisi kyllä aika vaikea muistaa. Yli menee siitä huolimatta, että hoidan neljää osa-aikaista työtä viikoittain. 7.5.2020 alkaa elämässäni uusi aika.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hähää mä olen taas täällä! Pääsiäisloma alkoi 28 minuuttia sitten, ja nyt rupeaa nousemaan palinka päähän. Sen verran suolesta duunit viime aikoina, että hyvä vetästä tällainen neljän päivän ränni tähän väliin. Auttaa varmasti.

Seuraava shotti menee pienen päärynäsuikaleen kanssa. Vaimo käski syödä hedelmiä. Kippis!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pukki-olut on illan viimeinen. Ja huomisen päivän ensimmäinen. Kunhan muutamat palaverit vetää aamupäivällä, niin sitten taas sihahtaa.

Pukki-olut on muuten hyvää.
 

Ruoppaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunkiseutu
Vau, yli 657. En tiedä jaksaisinko itse, vaikka olen vielä nuori ja niin pois päin. Lykkyä tykö sinulle uuteen aikaan elämässäsi, kuka ikinä oletkaan kaikista Suomen kansalaisista.
Joo. Day 981 menossa (koulut alkoi 10.8.2017). Pari kaljaa vielä ja huomenna iltapäivällä töihin ja siitä sitten toisiin töihin muutamaksi tunniksi. Korona on vähentänyt viikottaiset työtunnit tähän: 24h + 12h + 0,5h eli kolme työtä jäljellä. Kiva tuo 0,5h - maksetaan 25€ viikon harjoitteluohjelman teosta, jotka löytyy arkistoista, kunhan kaivaa sieltä.

Päivän annos: kuusi keskaria + valkkari pullo eli pikku tumut.
 

Glove

Jäsen
Pari päkkiä karhua, kolme askia röökiä, autotalli ja yks sähkövikainen mersu. Mukava ehtoo tulossa.
Minä varmaan kuolisin ennen kuin saisin auton sähköviat korjattua. Oli eväät millaiset tahansa. Mopoa en koskaan saanut niin jäi se rassauskipinä syttymättä. Mutta onneksi on ihmisiä, jotka maksua vastaan korjaa minunkin autoa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Minä varmaan kuolisin ennen kuin saisin auton sähköviat korjattua. Oli eväät millaiset tahansa. Mopoa en koskaan saanut niin jäi se rassauskipinä syttymättä. Mutta onneksi on ihmisiä, jotka maksua vastaan korjaa minunkin autoa.

Tuos ei tarvi onneksi koko johtosarjaa perata. Vähän maadotuksia vaan fiksailla.
 
K

Kiekkokatsoja

Kaljaa.
No sitä ostin lidlistä, mallia halpis rapakalja.
Ei ole tarkoitus, kuin vähän maistaa. Paremmat kalsarit joskus tulevaisuudessa.
Ai niin, nälissäni ostin eka kertaa lidlistä syöntivalmiin juustohampurilaisen. En suosittele. Mutta pahin nälkä siirtyi hetkeksi, kunnes oikeaa ruokaa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kaljaa.
No sitä ostin lidlistä, mallia halpis rapakalja.
Ei ole tarkoitus, kuin vähän maistaa. Paremmat kalsarit joskus tulevaisuudessa.
Ai niin, nälissäni ostin eka kertaa lidlistä syöntivalmiin juustohampurilaisen. En suosittele. Mutta pahin nälkä siirtyi hetkeksi, kunnes oikeaa ruokaa.

Aivan turhaan ostit sen hampurilaisen. Yksi kalja vastaa kolmea perunaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös