Kalsarikänniketju

  • 5 234 593
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saako liittyä seuraan veljet? Piti olla kuiva pääsiäinen mutta kaitselmus ohjasi elämää siten että keittiöömme on nyt kuitenkin ilmestynyt pullo Viru Valge -merkkistä laatuviiniä sekä suuren suuri joukko paijaamista kaipaavia karhunpentuja! Viru Valge on ulkoistanut itsestään puolet sisääni, ei homolla vaan miehekkäällä manselaistavalla. Juuri tulleen tiedon mukaan joukkoomme on liittynyt myös lava tuonti-Karjalaa. Ihania nämä ex-tempore kurssin muutokset.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saako liittyä seuraan veljet? Piti olla kuiva pääsiäinen mutta kaitselmus ohjasi elämää siten että keittiöömme on nyt kuitenkin ilmestynyt pullo Viru Valge -merkkistä laatuviiniä sekä suuren suuri joukko paijaamista kaipaavia karhunpentuja! Viru Valge on ulkoistanut itsestään puolet sisääni, ei homolla vaan miehekkäällä manselaistavalla. Juuri tulleen tiedon mukaan joukkoomme on liittynyt myös lava tuonti-Karjalaa. Ihania nämä ex-tempore kurssin muutokset.
Et saa. Oliko muuta?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Saako liittyä seuraan veljet? Piti olla kuiva pääsiäinen mutta kaitselmus ohjasi elämää siten että keittiöömme on nyt kuitenkin ilmestynyt pullo Viru Valge -merkkistä laatuviiniä sekä suuren suuri joukko paijaamista kaipaavia karhunpentuja! Viru Valge on ulkoistanut itsestään puolet sisääni, ei homolla vaan miehekkäällä manselaistavalla. Juuri tulleen tiedon mukaan joukkoomme on liittynyt myös lava tuonti-Karjalaa. Ihania nämä ex-tempore kurssin muutokset.
Liity toki veli hyvä, kyllä täällä tilaa riittää. Täällä mennään Iisalmen panimotuotteilla eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla oli aikoinaan tähän ketjuun eniten viestejä, ei näy enää palstasofta uudistuksen jälkeen, mutta olkoot. Kunhan käyttäydyt hyvin. ❤
Mähän käyttäydyn aina hyvin. Modejen, poliisien ja hippien mielipiteitä ei lasketa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon aika hippi. Ai saatana.
Älä höpötä. Ei ruaskatukka ja vapaa seksi miestä pilaa, vaikka hippein kuvaukseen nämä kuuluukin. Hieno mies olet. Ei ole hippiverta Banskussa. Kunnon mies on Chiquitain viljelijä. Ei ole takkutukkaa veljen mielessä. Luonnon omia dildoja viljelevä veli on kaiken rakkauden ansaiinut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä on palstan nuorikkojen kaataja, veli @Czescku ??!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Missä on palstan nuorikkojen kaataja, veli @Czescku ??!
Ei vastaa luuriin, ei faceen. Keskittyy kaatamiseen. Onneksi itse pystyn kaataa naista ja viinaa samaan aikaan ja tekstarilla tännekin. No joo, Seskulla on noin 25 nuorempia, mulla vain 15 vuotta nuorempia.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Miten porukka nyt näin pääsiäislauantaita viettelee? Itellä menee ihan puhtaasti youtuben puolella musiikkivideosta toiseen surffailen ja lonkeroahan tässä putoaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten porukka nyt näin pääsiäislauantaita viettelee? Itellä menee ihan puhtaasti youtuben puolella musiikkivideosta toiseen surffailen ja lonkeroahan tässä putoaa.
Vaimo tossa puhuu jotain skypepuhelua siskonsa kanssa. Odotan että lopettavat kälkättämisen, että voin laittaa Roky Ericksonia soimaan. Viinaa juon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos ei oo heräämisen jälkeen (n. klo17:00) juonut kun muutaman kaljan, niin saako kirjottaa kalsarikänniketjuun? Promilleja on kyllä varmaan jotain 2-3 välillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ei oo heräämisen jälkeen (n. klo17:00) juonut kun muutaman kaljan, niin saako kirjottaa kalsarikänniketjuun? Promilleja on kyllä varmaan jotain 2-3 välillä.

Promillet on tärkeimpiä. Itse kävin kyllä päivällä reippaasti lenkillä, joten ajattelin palkita itseni siitä muutamalla siiderillä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Promillet on tärkeimpiä. Itse kävin kyllä päivällä reippaasti lenkillä, joten ajattelin palkita itseni siitä muutamalla siiderillä.
Mää en oo mikään ajatustenlukija ja naiset on muutenkin mystisiä olentoja, mutta Jussilla on nyt semmoonen kutina että mun vaimo mököttää mulle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös