Joo tiedättekö te sen fiiliksen kun heti herätessä tietää että nyt. Turha rimpuilla ja pyristellä vastaan. Sen mä olen jo oppinut. Se on jotain aivokemiaa.
Taidan tänään katsoa ensimmäisen kokonaisen KHL pelin koskaan. Alkoholia on kahdelle päivälle. Nyt juon valkkaria.
Tairanpa minäkin laittaa pelin taustalle jos siitä innostuisi. Kaljaa on tosin vain tälle päivälle, mutta ei se mitään. Juodaan kahden päivän edestä.
Jätkät katsoo fasistisen diktatuurin propagandaa, kun tarjolla olisi kansakuntia yhdistävää rakkauden ilosanomaa eli ilmakitarakisat. Parastahan noissa on ne kohdat, kun ei soiteta.
Ok. No kyllähän Venäjäkin yhdistää kansakuntia, tosin ilman muiden suostumusta.
Se just on parasta. Poissa ovat fasistit, väännöt ja änkyröinnit. Pelkkää ilon tiivistymää. <3Katsos kun nuo kisat ovat minulle kuin ilmaa.
No ei ole, pelkkää ilmaa. Toki plussaa siitä että fasistit, väännöt, änkyröinnit ja kusipäät ovat poissa. Josko sitä hermosauhut vielä ennen peliä. Turhaan kait tässä toivoa elättelee, mutta ilta on toivoa täynnä, valkkaria ja lätkää.Se just on parasta. Poissa ovat fasistit, väännöt ja änkyröinnit. Pelkkää ilon tiivistymää. <3
Joo en itse ole Jokereiden KHL menoa seurannut mutta nyt kun Tolvanen vetää siellä ja Lepistö palasi kotiin niin kiinnostaa. Kaljaakin on kaapissa.Hih. Pikkasen ruoan kanssa. Aattelin jopa katsoa Jokereiden pelin, kun ilmaseks näkyy. Oon mä sekasin saatana. Eeli Tolvanen kiinnostaa muttei silleen homolla tavalla. Ja mitä sitten vaikka kiinnostaiskin, silleen.
Kävin ostamassa Lidlistä kolme tölkki lonkeroa, kolme tölkkiä kuivaa omppusiideriä, vesimeloonia ja gouda-juustoa. Ajattelin seuraavat kuusi tuntia syödä ja juoda noita ja katsella netflixiä.
Emmää jaksa katsoa TV-sarjoja missään kymmenen juoman tiloissa. Parempi ottaa kohtuudella.Eihän lonkerosta tai siideristä tule edes känniin. Niitä pitää juoda varmaan 15 että tulee jotain vaikutusta. Kalja sentään pöhnäyttää jo muutaman jälkeen, vaikka 15 kohdalla alkaa oleen tavoiteltu känni lähellä.
No ei. Alussa julistetaan aina ilmakitaranrauhanjulistus. Ei ole ilmaa se. Vähän kuin joulurauha + missikisapuheet eli ei saa sotia ja ilmastonmuutos on nyt teemana. No joo, + 7 C näytti mittarini Oulussa pari tuntia sitten. Lunta ei vielä sada.No ei ole, pelkkää ilmaa.
Miksi ihmeessä? Kotona soi parempi musiikki kuitenkin. Kuuntelen itse juuri Toolia ja juon näköjään Fostersia.Kalsarit pysyy toistaiseksi vielä jalassa, ja paskaset verkkarit niiden päällä. Äskön kävin zippaileen kadulla. Ihan vitun kylmä ilma, hyh. Suomen kesä. Kauempana joku epämusikaalinen henkilö yritti kuulemani mukaan soittaa klarinettia. Lähden pubiin.
Kaljoissa sitä ollaan itekkin ja eksyin vahingossa tonne vaikka lupasin itelleni etten enää jaksa noita ketjuja täynnä suvakkeja. Ei kaljoissa sarkasmitutkat yleensä pelitä ja vituttaa muutenkin tää maailman meno ja nuo saatanan ählämit puukkojensa kanssa joita on suomikin täynnä.Pitää varoa mitä yleiselle kirjoittaa kun jotkut ottaa asiat tosissaan. Humalan huonoja puolia kun yrittää olla itse hauska ja muut luulee että on tosissaan. Noh, haen kaljan.