Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 178
  • 66 774

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Hmm...nyt kun tuota esittämääni kysymystä jää oikein ajatuksen kanssa miettimään, ei voi päätyä tekemään muuta johtopäätöstä kuin, että tekipä vittumaisen kysymyksen. Se arviointi pettää aina joko yläkanttiin tai alakanttiin. Voi kun ymmärtäisi toista niin paljon, ettei tarvitsisi tulkita. Se olisi evoluution harmaa kuolema. No en vittuunnu...Just let it Go

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Ei mistään vakavasta. Kysymys koskee aiemmin esittämääni kysymystä, johon en edes odota vastauksia. Se oli vaan sellaista itsetutkiskelua. Nyt on vaan niin hyvät efektit ja olo että jos aiemmin ymmärsi maailmaa kämmenen verran, niin nyt ymmärtää ainakin sylillisen. Ja tiedätte tunteen kun unelmiesi nainen istuu hajareisin sylissäsi. Kyllä silloin muna keulii vähemmästäkin.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Hirtti ryypyn taas päälle. Kohta taksilla huoran selkään: Irwin Goodman - Yksi pitkä - YouTube (linkki youtube)

edit. Sain muuten viimeks bänniä, joten modet jos kuulette tai näätte tätä, niin anntakaa kakkua saatana! Varmaan joku keltanokka oli saanu oikeudet.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tiedättekö te sen fiiliksen kun heti herätessä tietää että nyt. Turha rimpuilla ja pyristellä vastaan. Sen mä olen jo oppinut. Se on jotain aivokemiaa.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Joo tiedättekö te sen fiiliksen kun heti herätessä tietää että nyt. Turha rimpuilla ja pyristellä vastaan. Sen mä olen jo oppinut. Se on jotain aivokemiaa.

Kyllä me tiedetään. Sillon ei autakko heittää omena tai banaani naamariin ja vähän vettä päälle, lenkkikengät jalkaan ja menoks. Aamusin kulkee hienosti jos on syönyt hyvin edeltävänä iltana. Mahtava tunne tosiaan..

teppana

Jäsen
Vähän etuajassa tulee aloitus, mutta itsellä on v-loppu yöhuki ja sunnuntaina tuossa aamusta alkaa parin päivän vapaat. Vaimoke lähtee puoli seitsemän aamulla parin päivän komennukselle ja soppelisti tulee kamppailua (MayMac) aamun aikaan. Ajattelin että ostan kuitenkin sen matsin ja korkkaan olusen heti työpäivän jälkeen aamulla.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tairanpa minäkin laittaa pelin taustalle jos siitä innostuisi. Kaljaa on tosin vain tälle päivälle, mutta ei se mitään. Juodaan kahden päivän edestä.

Minähän en muuta odotakaan kuin tuota peliä. Kaljaa, viiniä ja tiukkaa löytyy, ehkä tästä huomenna illalla selviää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jätkät katsoo fasistisen diktatuurin propagandaa, kun tarjolla olisi kansakuntia yhdistävää rakkauden ilosanomaa eli ilmakitarakisat. Parastahan noissa on ne kohdat, kun ei soiteta.

Ok. No kyllähän Venäjäkin yhdistää kansakuntia, tosin ilman muiden suostumusta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se just on parasta. Poissa ovat fasistit, väännöt ja änkyröinnit. Pelkkää ilon tiivistymää. <3
No ei ole, pelkkää ilmaa. Toki plussaa siitä että fasistit, väännöt, änkyröinnit ja kusipäät ovat poissa. Josko sitä hermosauhut vielä ennen peliä. Turhaan kait tässä toivoa elättelee, mutta ilta on toivoa täynnä, valkkaria ja lätkää.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hih. Pikkasen ruoan kanssa. Aattelin jopa katsoa Jokereiden pelin, kun ilmaseks näkyy. Oon mä sekasin saatana. Eeli Tolvanen kiinnostaa muttei silleen homolla tavalla. Ja mitä sitten vaikka kiinnostaiskin, silleen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hih. Pikkasen ruoan kanssa. Aattelin jopa katsoa Jokereiden pelin, kun ilmaseks näkyy. Oon mä sekasin saatana. Eeli Tolvanen kiinnostaa muttei silleen homolla tavalla. Ja mitä sitten vaikka kiinnostaiskin, silleen.
Joo en itse ole Jokereiden KHL menoa seurannut mutta nyt kun Tolvanen vetää siellä ja Lepistö palasi kotiin niin kiinnostaa. Kaljaakin on kaapissa.

sinikettu

Jäsen
Kävin ostamassa Lidlistä kolme tölkki lonkeroa, kolme tölkkiä kuivaa omppusiideriä, vesimeloonia ja gouda-juustoa. Ajattelin seuraavat kuusi tuntia syödä ja juoda noita ja katsella netflixiä.

Minussa taitaa olla jotain pientä vikaa, kun en hirveästi tykkää juoda kaupan bulkkiolutta. Vähän laadukkaammat oluet menee maisteltaessa, mutta jos ihan päihtymistarkoituksessa pitää jotain juoda, niin on se jotain muuta kuin olutta.

godspeed

Jäsen
Kävin ostamassa Lidlistä kolme tölkki lonkeroa, kolme tölkkiä kuivaa omppusiideriä, vesimeloonia ja gouda-juustoa. Ajattelin seuraavat kuusi tuntia syödä ja juoda noita ja katsella netflixiä.

Eihän lonkerosta tai siideristä tule edes känniin. Niitä pitää juoda varmaan 15 että tulee jotain vaikutusta. Kalja sentään pöhnäyttää jo muutaman jälkeen, vaikka 15 kohdalla alkaa oleen tavoiteltu känni lähellä.

sinikettu

Jäsen
Eihän lonkerosta tai siideristä tule edes känniin. Niitä pitää juoda varmaan 15 että tulee jotain vaikutusta. Kalja sentään pöhnäyttää jo muutaman jälkeen, vaikka 15 kohdalla alkaa oleen tavoiteltu känni lähellä.
Emmää jaksa katsoa TV-sarjoja missään kymmenen juoman tiloissa. Parempi ottaa kohtuudella.

Jos kannabis olis laillista, olisin mieluummin käyttänyt sitä.

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Kalsarit pysyy toistaiseksi vielä jalassa, ja paskaset verkkarit niiden päällä. Äskön kävin zippaileen kadulla. Ihan vitun kylmä ilma, hyh. Suomen kesä. Kauempana joku epämusikaalinen henkilö yritti kuulemani mukaan soittaa klarinettia. Lähden pubiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy