Tän on pakko olla Kentin uusin levy.Kalsonger och alkoholi. Ett bra par.
Suositeltavaa. Itse pääsin juuri himaan ja aloin laittamaan uutta läppäriä valmiuteen. Tässä menee varmaan hetki vielä niin voi ottaa keittoa. Ja siis Keisaria.Työpäivä piti kestää puolille öin, mutta oonkin jo nyt kotona. Vaimoke vieläkin menossa (toki kävi viime yönä kotona pyörähtämässä). Lasillisen paikka?
Suositeltavaa. Itse pääsin juuri himaan ja aloin laittamaan uutta läppäriä valmiuteen. Tässä menee varmaan hetki vielä niin voi ottaa keittoa. Ja siis Keisaria.
"Käsitellään päivityksiä 11%
Älä katkaise virtaa tietokoneesta. Tähän saattaa kulua jonkin verran aikaa.
Tietokone käynnistyy uudelleen useita kertoja."
No vittu. Pitää jallua ruveta vetelemään jossain kohtaa ilmeisesti. Onneksi ei ole kiire mihinkään.
HP Notebookin hankin. Pitäisi olla ihan kelvollinen vehje mitä kävin speksejä lävitse. Ja juu läppäreissä kun ei viitsi valmiiksi asennettuna hankkia niin voi viettää illan tässä hommassa. Kaljaakin kun on niin toimii ihan hyvänä viihteenä kun älypuhelimella voi katsella kaikkea kivaa.Minkä koneen ostit? Tuo voi kyllä olla raivostuttavaa. Itse oon niin käsi että viimeisimmän pöytäkoneen kun hain (tai haettiin avovaimon kans) niin ostettiin se gigantista valmiiksi asennettuna. Käytännössä valittiin kone ja ohjelmat siihen, gigantin pojat asensi ja teki vielä käyttäjätilit valmiiks. Sitten haettiin kotiin ja töpseli seinään ja sillä selvä.
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.
Ja aukaisin vodkan vielä.
Joo. Päivitys vanhaan läppäriin joka on vähitellen hajoilemassa käsiin. Nyt sitten uusi n. 500 euron läppäri kouraan ja sillä pärjännee jonkun pari vuotta.Nice. Näin se pitää olla. Notebook voi olla kyllä tosi hyvä. Itse näpyttelen tässä Applen koneella johon on tullut laitettua Safarin tilalle Chrome.
Ja aukaisin vodkan vielä.
Mitä turhaan. Aamulla voi miettiä hommaa uusiksi.Aamulla alotin ja samalla tiellä ollaan. Voisi kohta vaikka käydä paskalla.
´´
Alushousut jalassa, t-paita päällä, jonkinlaisen oloasun housuosio sekä hienostonut fleece, vetoketju avoinna, luonee tyylikkään menon arveen maailmassa. Avasin vielä pienen Kukko-oluen, kai tämä mahtuu kalsarikänniketjuun, kello tulee kaks ja kello tulee kuus. Viihdyn itsekseni, toisaalta naisetkin ovat olleet hauskaa seuraa, kalliiksi ovat intiimimmät osoittautuneet.
Minulla on bokserit jalassa mutta henkisesti olen aito black horse kalsari mies.Maistuuhan tämä taas. Muita kalsaroijia linjoilla?