Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 351
  • 66 778

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin mies yhtyy naiseen. Silloin mies on tyytyväinen, kun nainen tyydyttyy.

Vitut. Tärkeintä on että molemmat nauttii, mies ja siitin.

Jotta ei mene OF:ks ni mainitaan että olen pitkästä aikaa näin kesän kunniaksi (vale, halusin juoda) ke-to yönä kännissä kuin käpykala. Maksa huutaa taas hoosiannaa, mutta kurkkua kuivaa. Mahdoton yhtälö..no ei itseasiassa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En mie muista, koska oon viimeks tähän ketjuun kirjottanut, mutta nyt kirjotan, koska on aihetta. Humalassa on pirun kiva olla. Tossa äsken väänsin perunamuusia ja nakkikastiketta. Nakkikastike on muuten pirun hyvää ruokaa. Missähän nimimerkki Nakkikastike muuten luuraa? Oli muistaakseni ihan kelpo ihminen.
Humaltukaa ihmiset ja olkaa fiksusti typeriä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, jos sitä saunan jälkeen kuuntelisi hieman uusinta Deftonesia ja pari biisiä Neurosista. Siitä askel Miles Davisiin. YOB:ia pitäisi myös keretä kuunnella, kiitokset tästä @Ollakseni lle. Muita mukana oluen vietävänä?

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Saunan jälkeen upposi olutta. Sitä ennenkin toki, ei sen puoleen. Muutama tunti unta ja jos ottaisi rynnäkon uuteen nousuun.

M10

Jäsen
Muu perhe reissussa ja juon kaljaa nimeltä Vol5 (halvinta mitä superalkosta sai). Taustalla soi Peksi Pohjolan Visitation.

Mallareita?

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kesälomaa jäljellä ja saa olla itekseen pari päivää. Tarkoittaa että voi olla kotona kalsareissa ja juopotella, ei tarvi mennä mihinkään heh.
Kaiken kruunaisi jos jotain hyvää urheilua tulisi telkusta. Kippistä kaikille !

teppana

Jäsen
Työpäivä piti kestää puolille öin, mutta oonkin jo nyt kotona. Vaimoke vieläkin menossa (toki kävi viime yönä kotona pyörähtämässä). Lasillisen paikka?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Työpäivä piti kestää puolille öin, mutta oonkin jo nyt kotona. Vaimoke vieläkin menossa (toki kävi viime yönä kotona pyörähtämässä). Lasillisen paikka?
Suositeltavaa. Itse pääsin juuri himaan ja aloin laittamaan uutta läppäriä valmiuteen. Tässä menee varmaan hetki vielä niin voi ottaa keittoa. Ja siis Keisaria.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Käsitellään päivityksiä 11%
Älä katkaise virtaa tietokoneesta. Tähän saattaa kulua jonkin verran aikaa.

Tietokone käynnistyy uudelleen useita kertoja."

No vittu. Pitää jallua ruveta vetelemään jossain kohtaa ilmeisesti. Onneksi ei ole kiire mihinkään.

teppana

Jäsen
"Käsitellään päivityksiä 11%
Älä katkaise virtaa tietokoneesta. Tähän saattaa kulua jonkin verran aikaa.

Tietokone käynnistyy uudelleen useita kertoja."

No vittu. Pitää jallua ruveta vetelemään jossain kohtaa ilmeisesti. Onneksi ei ole kiire mihinkään.

Minkä koneen ostit? Tuo voi kyllä olla raivostuttavaa. Itse oon niin käsi että viimeisimmän pöytäkoneen kun hain (tai haettiin avovaimon kans) niin ostettiin se gigantista valmiiksi asennettuna. Käytännössä valittiin kone ja ohjelmat siihen, gigantin pojat asensi ja teki vielä käyttäjätilit valmiiks. Sitten haettiin kotiin ja töpseli seinään ja sillä selvä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkä koneen ostit? Tuo voi kyllä olla raivostuttavaa. Itse oon niin käsi että viimeisimmän pöytäkoneen kun hain (tai haettiin avovaimon kans) niin ostettiin se gigantista valmiiksi asennettuna. Käytännössä valittiin kone ja ohjelmat siihen, gigantin pojat asensi ja teki vielä käyttäjätilit valmiiks. Sitten haettiin kotiin ja töpseli seinään ja sillä selvä.
HP Notebookin hankin. Pitäisi olla ihan kelvollinen vehje mitä kävin speksejä lävitse. Ja juu läppäreissä kun ei viitsi valmiiksi asennettuna hankkia niin voi viettää illan tässä hommassa. Kaljaakin kun on niin toimii ihan hyvänä viihteenä kun älypuhelimella voi katsella kaikkea kivaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.

Nyt ollaan sentään järjen äärellä. Itse olen vain rikollinen, kun on sortsit jalassa. Hitto, uskoo ken haluaa, mutta ihan oikeasti olen välillä pelkillä kalsareilla.

teppana

Jäsen

Nice. Näin se pitää olla. Notebook voi olla kyllä tosi hyvä. Itse näpyttelen tässä Applen koneella johon on tullut laitettua Safarin tilalle Chrome.

Ja aukaisin vodkan vielä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nice. Näin se pitää olla. Notebook voi olla kyllä tosi hyvä. Itse näpyttelen tässä Applen koneella johon on tullut laitettua Safarin tilalle Chrome.

Ja aukaisin vodkan vielä.
Joo. Päivitys vanhaan läppäriin joka on vähitellen hajoilemassa käsiin. Nyt sitten uusi n. 500 euron läppäri kouraan ja sillä pärjännee jonkun pari vuotta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aamulla alotin ja samalla tiellä ollaan. Voisi kohta vaikka käydä paskalla.
´´
Mitä turhaan. Aamulla voi miettiä hommaa uusiksi.

World of Tanks on muuten yllättävän vaikea peli kännissä

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Alushousut jalassa, t-paita päällä, jonkinlaisen oloasun housuosio sekä hienostonut fleece, vetoketju avoinna, luonee tyylikkään menon arveen maailmassa. Avasin vielä pienen Kukko-oluen, kai tämä mahtuu kalsarikänniketjuun, kello tulee kaks ja kello tulee kuus. Viihdyn itsekseni, toisaalta naisetkin ovat olleet hauskaa seuraa, kalliiksi ovat intiimimmät osoittautuneet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy