Kalsarikänniketju

  • 5 197 660
  • 66 617

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jukurit rokkaa saksalaisturnauksessa ja sehän tuntuu erittäinkin jepalta. Toisaalta kirjoitan siitä tänne enkä esim sarjavertailuketjuun kun on kuitenkin kyse harkkaturnauksesta ja kirjoittaja pikkuhiljaa matkalla olotilaan muchosplexos.

Helvetin kylmä keli muuten harrastaa mökkiröpöttelyjä.
Jukureilla näyttäis menevän ihan hyvin. Livetulokset-appi näyttäis 1-3 johtoa. Hienoa!
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Sori vaan kaikki eilinen. Eilen oli eilen ja tänään on tänään. Lähtiskö ampumaan raketteja kylille Venetsialaisten kunniaksi? Varastossa saattas olla vanhoja raketteja.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ässät hävisi, en tosin tiedä minne. Mut Kiilholman kuulumisista kannattaa käydä kurkkaamassa Korpisalo ketjussa.

Miten muuten kääntäisitte enkuksi seuraavan vitsin:

Miten päin banaani on tertussa?
Noh, sehän on ihan Tertun oma asia.
Onko Kiilholma yhtä vihattu, kuin viime kaudella.

Saisko "Juha Kiilholmalle potkut" ketjun joku aikaiseksi?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tool soi ja bisseä menee. Jukureille propsit kovasta voitosta. KalPakin röysi hommansa.

Jännä, että runkosarjassa ollaan vihollisia, mutta CHL:ssä aina Liigajoukkueiden puolella.
 

teppana

Jäsen
Jeba, tein mitä uhosin. Pääsin kotiin vuorosta jo kahden aikaan ja nukuin pari kolme tuntia ennen kun heräsin saattelemaan vaimokkeen työmatkalle. Nyt tuhoan viiniä ja kuuntelen musaa. Elämä hymyilee.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
daadaaautostraadakiitääallaautostraada mulla aina kiire jonnekin on on ja on. Eikös toi ollut Sammy Babitzinia? Joaka kuoli autokolarissa. RIP. Eilen vedin lonkeroa ja nyt juon kirkasta siihen asti kunnes vaimo tuo lisää lonkeroa. Ja on ntuolla yläkaapissa vadelmalikööriäkin, Tallinnasta tuotua. Kyllä. Olen matkustellut Tallinnaan. Laivalla menin. Kannella istuin. Aurinko paistoi. Suosittelen kyllä kaikille matkaa Tallinnaan, sillä matkailu avartaa. Sitä katsoo maailmaa ihan erilaisin silmin kun käy ulkomailla kurkkaamassa sitä menoa. Ymmärtää, että ei me olla ainoa kansa tällä pallolla.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Noi ostoskanavan ohjelmat/mainokset on muuten yllättävän hyviä ja todella hienoja tuotteita siellä on kaupan. Ja toi selostaja selittää mten ne toimii ja miten saan ne tilattua. Ei tarvii kuin soittaa ja kaikki hoituu. Tätä minä sanon palveluksi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Eikä siinä vielä kaikki. Toi jää takaraivoon soimaan kun katsoo näitä ostos tv juttuja. Tilasin muuten vähän aikaa sitten erikoishintaan kaksi paistinpannua jotka ei naarmuunnu ja kypsentää ruuan juuri sopivaksi suuhun. Kyllä kohtaa kelpaa mun paistella jauhelihaa tuliterällä pannulla. Huvittavaa, että en muista enää hintaa, vaikka juuri ne tilasin. No halvemmat ne on kuitenkin kuin eilinen Jokereiden peli. Taas se sano, että ei siinä vielä kaikki. Miksei ne sitten sano kaikkea kerralla. Luulisi että mainosaikakin maksaa ja halvemmaksi tulisi sanoa kerralla kaikki eikä aina lisätä jotain.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kyllä toi vadelmaliköörikin kummasti lämmitää poskia. Vittu kohta pitäis tyhjentää tiskikone. Huomaatteko muuten naiset miten hyvä mies olen. Joo tissuttelen, mutta teeen kuitenkin kotitöitä tässä samalla, enkä vaan hiero muniani. Vaikka kyllä mä sitäkin teen. Kaikki miehet tekee. Se rauhoittaa kun huomaa, että kivekset on tallella eikä ole tullut ylimääräisiä kyhmyjä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
huh. enää puli tuntia noin suunnilleen niin vaimo tulee kotiin lonkeroiden kanssa. Vähän tässä jo alkoi pelottamaaan mutta nyt taas elämä voittaa. Ei ole muuten toi tiskikoneen tyhjennys kolmen susikoiran taloudessa ihan helppo homma. Kauha lähti sinne ja paistinlasta tänne. No kai ne kaikki on tallella tai viimeistään pihalta löytyy. Annoin niille puruluut.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tsiigatkaa miten hyvin meikä vetää tuolla lauseketjussa. Se on hyvää aivojumppaa. Ja osoittaa etten ole ihan tampio. Vaikka itse sanonkin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt on menny yli puoli tuntia, eikä ole vaimo tullut kotiin. Pitäisikö soittaa rysät päälle ohjelmaan ja ne sitten lähtee vakoilemaan vaimoin toimia. Olisiko sillä sittenkin joku rakastaja? Joku hellä ja huomaavainen. Ehkä vielä rikaskin. Voi vittu kuulkaas kun lähtee mielikuvitus laukkaamaan. Miksde se ole jo tullut, vaikka tietää tilanteen? Kysymysmerkin osasin laittaa tohon kysymyslauseeseen. Kiitos maunulan yhteiskoulun äidinkielenopettajan. Mutta missä on vaimo ja lonkerot? Lonkerot ei mua petä, ne tulee varmasti mun kurkkuun, mutta tuleeko vaimokin kurkkuun. Toi oli vitsi, minkä vain fiksuimmat huomas.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tossa terassilla istuskeltiin ja vähän vaihviskaan kyselin, että missä kesti. Kaupassa oli ollut jonoa ja sitä ennen liikenneruuhkaa. No en kuullut Esko Riihelän raportoineen ruuhkasta eikä kaupassa niin pitkiä jonoja ole ennen kolmea, että myöhästyy. Joten nyt on kamerat viritetty vaimon autoon, makuuuoneeseen, liikennemerkkeihin 10 km säteellä ja lähimpiin hotelleihin. Kohta jää huora kiinni.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Piti tulla. Kuopio otti tuplavoiton ties monennenko kerran sekä veikkaus- että liigassa! Olen tyytyväinen!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hyvä nousu päällä. Ei kestä selvinpäin katsoa tota SaiPan räpellystä. Luottavaisin mielin iltaa kohti..........
 
Riesling lasissa. Kohta lienee aika laittaa jatkis kiinni. Viimeksi kun lauantaina päissään tuli avauduttua penalttia pukkas.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Sandelsin ja Leijonaviina-mustaviinimarjamehulla sekakäyttäminen alkaa tuntua sen verran, että taidan ottaa lauantai-kravattini irti, muutan koko vaateparren oloasuksi. Taidan siirtyä kuuntelemaan Lynyrd Skynyrdin valikoituja, pitkästä aikaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin kyllä sortsit jalkaan, kun ei tykkää kalsareissa olla, mutta miksi Polsat Newsille ilmestyy viittomakielen tulkki aina öisin.

Onko vammaiset jotenkin öisin hereillä enemmän. Päivällä näytetään sitten tavallisen kansan elämää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös