Noi ostoskanavan ohjelmat/mainokset on muuten yllättävän hyviä ja todella hienoja tuotteita siellä on kaupan. Ja toi selostaja selittää mten ne toimii ja miten saan ne tilattua. Ei tarvii kuin soittaa ja kaikki hoituu. Tätä minä sanon palveluksi.
Pullo tyhjä ja kaheksan bisseä kuuntelee käskyjäni tossa sängyn vierellä. Vittu, joo tiedän, että hunosti päättyy ja ettei ketään kiinnosta, mutta enempää en kaupasta saa. Antaa mennä nyt, näin käsken itseäni!
No en oikeesti vaa nyt mennää näin et haistakaaaaaaa vittuuuuuuu vitun pellet.
Joo en oo. Oon yyhoo ja hämmentyny siitä, että vituttaa, vaikka tiedostan kaiken olevan hyvin.
Näitä lisää.Mutta oli kännin arvoinen tämä päivä. Sain vakuuden sille, että paras kaverini on paras kaverini. Vittu että nolottaa. Ja mitä tää tekee? 30min yritin väkertää tälle jotain viestiä, mut mitään en aikaiseksi saanut ja silti tää ymmärs. Vitun mulkku ja vitun sama. Mä kohta kosin sitä, ku muutenki ollaan jo nussittu silloin nuorena ja kukaan toinen ei oo mulle niin hyvä ja suora ku toi. Lattialle kaatu bissee IHAN VITUSTI ja ihan vitun sama, mutta nyt vituttaa huonouteni ihmisenä, vaikka tämän piirteen yleensä varsin hyvin kätkenkin. Olkaa hiljaa ja iloitkaa siitä, että elätte. Nauttikaa muuten kirjakielestä ja ihan sama mistä muusta. Itkinkin äsken. Ja aika känäs oon.
Mitä vipandeerusta!? Mutta oletko itse kännissä veljeni ja tunteideni tulkki?