@heavylutaa18 voisi varmaan ymmärtää ainakin sen ettei tämä ole poliittinen ketju, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo tahansa.
@heavylutaa18 voisi varmaan ymmärtää ainakin sen ettei tämä ole poliittinen ketju, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo tahansa.
Minähän sen omalla viestillä sain vastaamaan. Ei ollut tarkoitus pilata sun iltaa. Kippis vaan kaikille!
Ah...tiedän tunteen kun argentiinar ottaa syliin. Se läsnäolo ja kosketus on kymppi potenssiin kymppi verrattuna länkkäriin. Jossain vaiheessa ihmettelet, entä jos utopia onkin totta ja elät sitä, tunnet sen. Elämä näyttäytyykin ihan eri valossa. Ehkä tavoittelen kuuta taivaalta, mutta visuaalinen mieli purkii löytämään värin, jota ei ole keksitty. Väri jossa yhdistyy basson roso; taajuus ja tempo. Väri joka elää jokaisesta ajatuksesta.Mä muistin taas miksi mä rakastan Argentiinaa ja argentiinoja. Puhuvat käsillään vaikka pitäis ajaa, politiikkansa kussu ihan täysin, lompakot lähtee jne. Kunhan mentaliteettiin pääsee käsiksi, niin voi jestas mitä porukkaa siellä on.
Linkin Park - In The End [Live in Argentina 2017] [BEST CROWD EVER] - YouTube
Mä oon jossain tuolla, ettäs tiedätte.
Jukureilla näyttäis menevän ihan hyvin. Livetulokset-appi näyttäis 1-3 johtoa. Hienoa!Jukurit rokkaa saksalaisturnauksessa ja sehän tuntuu erittäinkin jepalta. Toisaalta kirjoitan siitä tänne enkä esim sarjavertailuketjuun kun on kuitenkin kyse harkkaturnauksesta ja kirjoittaja pikkuhiljaa matkalla olotilaan muchosplexos.
Helvetin kylmä keli muuten harrastaa mökkiröpöttelyjä.
Onko Kiilholma yhtä vihattu, kuin viime kaudella.Ässät hävisi, en tosin tiedä minne. Mut Kiilholman kuulumisista kannattaa käydä kurkkaamassa Korpisalo ketjussa.
Miten muuten kääntäisitte enkuksi seuraavan vitsin:
Miten päin banaani on tertussa?
Noh, sehän on ihan Tertun oma asia.
Kilu oli Kerhossa mies paikallaan. Aina sympatiat Juhalle.Turhaa tollanen ketju on nyt pystyttää, kun Kiilholma sai kenkää jo aikoja sitten.Mut Kilu on Kilu saatana!!
Jäi lopputulokseksi. Tänään on hyvä olla mikkeliläinen!Jukureilla näyttäis menevän ihan hyvin. Livetulokset-appi näyttäis 1-3 johtoa. Hienoa!