Kalsarikänniketju

  • 5 185 059
  • 66 556

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkä koneen ostit? Tuo voi kyllä olla raivostuttavaa. Itse oon niin käsi että viimeisimmän pöytäkoneen kun hain (tai haettiin avovaimon kans) niin ostettiin se gigantista valmiiksi asennettuna. Käytännössä valittiin kone ja ohjelmat siihen, gigantin pojat asensi ja teki vielä käyttäjätilit valmiiks. Sitten haettiin kotiin ja töpseli seinään ja sillä selvä.
HP Notebookin hankin. Pitäisi olla ihan kelvollinen vehje mitä kävin speksejä lävitse. Ja juu läppäreissä kun ei viitsi valmiiksi asennettuna hankkia niin voi viettää illan tässä hommassa. Kaljaakin kun on niin toimii ihan hyvänä viihteenä kun älypuhelimella voi katsella kaikkea kivaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.

Nyt ollaan sentään järjen äärellä. Itse olen vain rikollinen, kun on sortsit jalassa. Hitto, uskoo ken haluaa, mutta ihan oikeasti olen välillä pelkillä kalsareilla.
 

teppana

Jäsen
Viimeinkin pääsin tärkeimpään kohtaan kiinni. Kaikki päivitykset ilmeisesti hoidettu ja muuta. Eli mitä seuraavaksi. Avasin Edge selaimen ja syötin hakupalkkiin: download chrome.

Nice. Näin se pitää olla. Notebook voi olla kyllä tosi hyvä. Itse näpyttelen tässä Applen koneella johon on tullut laitettua Safarin tilalle Chrome.

Ja aukaisin vodkan vielä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nice. Näin se pitää olla. Notebook voi olla kyllä tosi hyvä. Itse näpyttelen tässä Applen koneella johon on tullut laitettua Safarin tilalle Chrome.

Ja aukaisin vodkan vielä.
Joo. Päivitys vanhaan läppäriin joka on vähitellen hajoilemassa käsiin. Nyt sitten uusi n. 500 euron läppäri kouraan ja sillä pärjännee jonkun pari vuotta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aamulla alotin ja samalla tiellä ollaan. Voisi kohta vaikka käydä paskalla.
´´
Mitä turhaan. Aamulla voi miettiä hommaa uusiksi.

World of Tanks on muuten yllättävän vaikea peli kännissä
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Alushousut jalassa, t-paita päällä, jonkinlaisen oloasun housuosio sekä hienostonut fleece, vetoketju avoinna, luonee tyylikkään menon arveen maailmassa. Avasin vielä pienen Kukko-oluen, kai tämä mahtuu kalsarikänniketjuun, kello tulee kaks ja kello tulee kuus. Viihdyn itsekseni, toisaalta naisetkin ovat olleet hauskaa seuraa, kalliiksi ovat intiimimmät osoittautuneet.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Alushousut jalassa, t-paita päällä, jonkinlaisen oloasun housuosio sekä hienostonut fleece, vetoketju avoinna, luonee tyylikkään menon arveen maailmassa. Avasin vielä pienen Kukko-oluen, kai tämä mahtuu kalsarikänniketjuun, kello tulee kaks ja kello tulee kuus. Viihdyn itsekseni, toisaalta naisetkin ovat olleet hauskaa seuraa, kalliiksi ovat intiimimmät osoittautuneet.

Oon aina kotona pelkissä boksereissa. Itsekseen paras, tää elämä on niin sanotusti hitusen liian lyhyt tuhlata johonkin toiseen ihmiseen - et koskaan opi tuntemaan toista ihmistä. Me ihmiset ollaan ihan saatanan kieroja olentoja. Otetaan sille! Perkele että on taas humala päällä. Aamusta asti pitsiä olut kädessä seuranneena.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan ilman kalsareita.
Oma lainaus tuolta vapaalta, jota en edes kirjoittanut. Millaista olisi olla kännivankkureiden viimeinen kuski eli bussikuski? Tämä kaupunkiin kuin kaupunkiin. Saat kuulla roiskuvia nokkeluuksia neljällä eri kieleltä, neljältä eri aikavyöhykkeeltä. Oikea kätesi ei taivu automaattisauvaan, koska se on oksennuksen kovettama – tähän loppuun, isonnettu ”PERSE”.
Mitäpä tekisit periaatteessa päälle käyneen illan kunniaksi:
Nukun baarin vessassa
Ostaisin taas taksifirman
Varastaisin polkupyörän
Iskisin ämmiksen ja siirrän seurauksia seuraavaan päivään
Nukkuisin taas ruusupenkissä/lumihangessa
Jotain muutta, mitä...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Maistuuhan tämä taas. Muita kalsaroijia linjoilla?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Minulla on bokserit jalassa mutta henkisesti olen aito black horse kalsari mies.

Olutta ja jallua löytyy. Ekat kännit koko kesänä hei! En ole palstaakaan lukenut kyllä hetkeen.

Varmaan rikon sääntöjä kun on t-paita päällä kalsonkien lisäksi. Olutta löytyy ja musiikki raikaa joten mikäs tässä.

https://m.youtube.com/watch?v=ipqqEFoJPL4

Tää on hieno biisi. Tulee yksi muikkeli vahvasti mieleen. Linkki juutubeen jossei joku kässää häh.
 
Viimeksi muokattu:

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Täälä katellaan kisoja, ja hörpitty jonku verran. Huomenna matka Vaasasta Ouluun ystävän häihin, niin hyvä tänään jo alotella vähän että jaksaa viikonlopun siellä.

edit; tosin kista loppuu tällä päivältä, ja olutta on jäljellä. Onko se ongelma?
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Juodut juomat tältä illalta jääköön arvoitukseksi, mutta todettakoon että hyvässä nousussa ollaan. Oltu jo jonkun aikaa. Eikä huolenaiheita paikalliselle taksisuharille ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös