Kalsarikänniketju

  • 5 201 931
  • 66 626

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vai onko ajatus kaikkinensa ihan pöljä?
Ainahan sitä saa sotasuunnitelmia olla. Eri juttu toteutuuko. Jos tähänmennessä et oo keksinyt mitään niin todnäk olet kusessa. Mutta ehdottele vaikka jotain pientä piknikkiä. (minähän en tiedä mistään mitään) Jokatapauksessa, toivotan onnea. Toivottavasti saat.

Röyyh. Saunan jälkeen maistuu olut ja lonkero.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olutta ja viskiä. Viskiä ja olutta. Led Zeppeliniä tuossa kuuntelin piiitkästä aikaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juotteko te kanssa joka päivä niin kuin viimeistä päivää? Siis kun aina miettii että huomenna lopettaa ja tänään vetää sen takia maksimit. Alkuviikosta muuten oli vuosipäivä kun viimeksi olin juomatta. Ainakin sellainen muistikuva on päivästä. Ihan satavarma en ole. Hemmetti lääkäriin piti mennä kun ei saanut nukuttua.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
No niin sen verran tullut juotua Sakua, että voin hyvillä mielin kirjoittaa tähän ketjuun, varustuskin tietysti on asianmukainen. FFDP:tä ja Sabatonia kuuntelen iltaa viettäessä ja jossain vaiheessa olisi tarkoitus Jazz-kadulle sännätä! Onko palstalla kohtalontovereita?
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mökillä. Lämmitin saunan kaksi kertaa tänään. Ensin heti herättyä, sitten "ennen nukkumaanmenoa" puolenyön jälkeen. Tyttöystävä (vai pitääkö 31v. miehen sanoa jo emäntä?) meni nukkumaan, mä nautiskelen hiljaisuudesta ja sumusta lammen yllä. Todella, todella, rauhoittavaa ja terapeuttista. 6-8 olutta mennyt. Grilli odottaa jo kuumeisesti leipiä ja makkaraa.

Jos joskus arjessa miettii, että miksi sitä elää, niin onko nyt se hetki, kun kuuluu sanoa, että "näitä hetkiä varten?".
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti huilata yksi ajopäivä, mutta dokaamiseksihan se meni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä taitaa olla pieni kalsarikriisi jossain kohtaa. Toimiikohan tuo pesukone, jos siltä kysyy.

Markettiinkin pitäisi kipittää, mutta eihän se tähän ketjuun kuulu.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Työviikonloppu takana ja nyt on aika muutamalle. Vaimon kanssa käytiin duunien jälkeen jokirannassa syömässä hienossa kelissä ja nyt kotona nautiskelemassa tällaista (mulle) uutuutta kuin Jallulonkero. Tallinnan viinakaupassa ko. herkku maksaa about 2€/0,33cl:n pullo. Suosikkijokilaivassani Espositolla sama tuote myytiin ulos 8€:lla. Hyvää on.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Työviikonloppu takana ja nyt on aika muutamalle. Vaimon kanssa käytiin duunien jälkeen jokirannassa syömässä hienossa kelissä ja nyt kotona nautiskelemassa tällaista (mulle) uutuutta kuin Jallulonkero. Tallinnan viinakaupassa ko. herkku maksaa about 2€/0,33cl:n pullo. Suosikkijokilaivassani Espositolla sama tuote myytiin ulos 8€:lla. Hyvää on.

Olen kuullut tästä tuttavalta mutta muistaakseni kehui hieman liian makeaksi. Miten on makeusasian laita?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen kuullut tästä tuttavalta mutta muistaakseni kehui hieman liian makeaksi. Miten on makeusasian laita?

Ei kyllä mun makuun ollu liian makeaa. Toki oon nauttinu noita ns. tukijuomina ja 3-4 menee oikein hyvin. Jos tosta oikein kännin rakentais, niin sillon vois tulla kyllästyminen vastaan, mutta tuskin kuitenkaan makeuden takia. Ja olen muutenkin kuivien juomien (valkkarit, siiderit) ystävä.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Jos maanantaina pääsee tähän ketjuun kirjoittamaan, niin silloin asiat on hyvin. Eli kesäloman toinen 2 viikon pätkä käynnissä. Oluet vähissä, joten korkkasin valkkaripullon.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Yritin päteä kännykkäketjussa, ja olisi mulla kovasti asiaa näin faktisesti, mutta vitut. Ensimmäinen oikea lomaviikko itsellä alkaa juuri nyt, niin prkl. Onhan tässä muutama terävä tullut otettua.

Joten laitetaan sitten sulanutta banaania: melt banana - Sweeper - YouTube

Tiedän ettei moni tuosta tykkää, mutta jos tulee edes yksi uusi Melt Banana -fani niin hienoa.

Edit: kukaan ei vieläkään ole samalla tasolla, niin laitetaan vielä yksi biisi:

Už jsme doma - Hollywood - YouTube

Ihan mahtava bändi, aikanaan kun olin Thomannilla töissä (kukaan ei sitä välttämättä usko, mutta oikeasti olin) niin tutustuin tuohon. Klubilla olivat vähän aikaa sitten, missä oli ihan liian vähän ihmisiä katsomassa (koska on ihan mahtava bändi, tsekkien Sielun Veljet, tietyllä tapaa), mutta se siitä. Uẑ jsme doma.
 
Viimeksi muokattu:

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän sitä keksisi, kun kylässä pitää yksin kaljaa kitata, eikä oo oma tietsikka millä voisi pelata ja viettää iltaa. Ainakin youtubesta naiskorista...

Juota talonväkikin humalaan jos olet kyläilemässä, vielä parempi jos talossa on koira, humalaan juotettu koira tarjoaa viihdettä kaikenikäisille. No vitsi vitsinä, ehkei koiralle kannata terveyssyistä antaa menojuomaa, ties vaikka alkaisi sammaltaa haukkuessaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juota talonväkikin humalaan jos olet kyläilemässä, vielä parempi jos talossa on koira, humalaan juotettu koira tarjoaa viihdettä kaikenikäisille. No vitsi vitsinä, ehkei koiralle kannata terveyssyistä antaa menojuomaa, ties vaikka alkaisi sammaltaa haukkuessaan.

Talon väki muualla. Olen käymässä lapsuuden kodissa ja ollaan vaimon kanssa kahdestaan. Ei tässä mitään, mutta kun vaimo jo nukkuu perkele vaikka piti olla villi lomareissu. Lojaliteettisyistä en tietenkään voi lähteä yöhön katsastamaan entisen kotikaupunkini meininkiä. No, olutta kumminkin on. Ja nettiyhteys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös