Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mukana ollaan. KOFF Indian, Kukko, Lapin Kulta ja joukko erilaisia lonkeroita kumottavana.
 

Jindebyne

Jäsen
Joo nyt ollaan ekaa kertaa mukana tässä. Tänään varmistui aivan unelmaduuni unelmapalkalla ja -eduilla. Joten nyt minä korkkailen täällä ja oikein kunnolla, varsinkin kun tyttöystävä on vanhempiensa luona jossain korvessa. Vittu, että on hyvä fiilis, duunin vaihdoksen ansiosta sain vielä viikon lomankin ensi tiistaihin asti. Kippis kaikille!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Trancezzille vaan paljon onnea ja samalla tervetuloa tähän vallattomaan joukkoomme! Itse katselin sen Barcan pelin ja nyt on aivan pakko kipata jokunen olut tässä Barcan tasurin takia sen verran vituttaa toi munaton HMV-peli ja Kerhokin meni häviämään joten sitäkin paremmalla syyllä voi tässä ottaa. Ei kuitenkaan parane ihan aamuun vetää sillä huomenna pitäs mennä Studia messuille ja ihan kauheassa krapulassa ei siel viittis olla, no kaipa sitä olutta jostakin huomennakin löytää jos tarve vaatii (ihan olon helpotukseen)...mut jatketaan en halua pilata muitten hyviä fiiliksiä joten Kippistä vaan!
 

Jindebyne

Jäsen
Trancezzille vaan paljon onnea ja samalla tervetuloa tähän vallattomaan joukkoomme! Itse katselin sen Barcan pelin ja nyt on aivan pakko kipata jokunen olut tässä Barcan tasurin takia sen verran vituttaa toi munaton HMV-peli ja Kerhokin meni häviämään joten sitäkin paremmalla syyllä voi tässä ottaa. Ei kuitenkaan parane ihan aamuun vetää sillä huomenna pitäs mennä Studia messuille ja ihan kauheassa krapulassa ei siel viittis olla, no kaipa sitä olutta jostakin huomennakin löytää jos tarve vaatii (ihan olon helpotukseen)...mut jatketaan en halua pilata muitten hyviä fiiliksiä joten Kippistä vaan!

Itsekin katsoin Rangers-Barca pelin töllöstä ja Roma peli on tallennettuna, vaikka tuloksen tiedänkin. On se tuo CL minulle henk. koht parasta viihdettä oluen kera jalkapallon arvokisojen jälkeen, sitten tulevat vasta jääkiekko-ottelut. Tai näin on ainakin tällä hetkellä, tänäkin vuonna nähty niin upeita suorituksia eurooppalaisessa, sekä Suomen maajoukkueen jalkapalloilussa, että oksat pois! Nyt jatketaan hyvää fiilistä ja eihän Eager sinne messuille krapulassa mene, kun ei se ehdi edes tulla?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt jatketaan hyvää fiilistä ja eihän Eager sinne messuille krapulassa mene, kun ei se ehdi edes tulla?

Niin no kyllä sen noinkin toki voi hoitaa...mut kattoo nyt mitä tässä kerkiää ;) Joo kyllähän CL ihan mukavaa viihdettä on ja varsinkin oluen ja mahd. hyvän seuran tahdittamana vieläkin mukavampaa. Harmi vaan et YLE nyt on mitä on tossa futis puolessakin...no onneksi on Viasat!

Näin syyslomalla on tää alkoholin käyttö noussu taas aikaslailla huikeisiin lukemiin ja rahaa on palanut, mutta niinhän sen pitääkin mennä että jaksaa taas opiskella. Huomenna pitää varmaan jättää kalsarit rauhaan ja raahautua baarin puolelle no kattoo nyt. Mitähän mäkin tässä säädän, pitää varmaan käydä hakemassa jokunen olut lisää niin eiköhän se tästä viel...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin tyypit, sukupuoleen, siviilisäätyyn tai sotilasarvoon katsomatta:

R A I R A I !!!

Silmät liikkuu? Lisää juomaa

...ja taas mentiin: Yy kaa koo...

"For we who grew up tall and proud
In the shadow of the mushroom cloud
Convinced our voices can't be heard
We just wanna scream it louder and louder louder"
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Hipheijaata!!!

Täällä taas pyörimässä..eli huhut juomisenlopettamisestani taitavat olla vahvasti liioiteltuja...oli kyllä ikävä teitä koltiaisia!!!

Serj Tankian&beer rules!!!!
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syysloma, ja muutama enemmän kuin noilla tuolla BB-talossa. Mökkihöperyys on huolestuttava asia! Minä-Kadi kestän "tiukkaa" vaikka kuinka paljon ja sitten ollaan jo kaljasta turvallaan.. Hoh hoh.
Asiaan! Nautiskelen vapaista ja ihmekyllä eukkokin on otilla mun kanssa. Tässä sitä surffaillaan kanavia ja kuunnellaan poppia. Aika siistiä, ja harvinaista!
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
tätä ei vaan selvinpäin kestä.

anyone?

"Pöydässä kaljaa, sängyssä kaljaa
Kossuun kaljaa, vissyyn kaljaa
Kaapissa kaljaa, autossa kaljaa
Kaikkialla kaljaa"

Saa nollata taas vitutusmittarin, ja lyhentää univelkaa koko viikonlopun ihan rauhassa. Alkustartteriksi käy muutama tölkki erästä import olutta eteläisestä naapurista, ja vaikka The Crown seuraksi hiukan terävämpää. Cheers!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Taas mennään. Muutaman baari illan jälkeen on taas mukava nauttia omasta loistavasta seurasta kera hyvän musiikin ja ennenkaikkea pokerin. Tässä olis näitä kotimaisia nalleja kaadettavana sekä lisäksi jokunen Fosterskin eli Virmasmaisesti "Näillä mennään"! Huomenna sitten ohjelmassa jääkiekkoa, mutta se on sen ajanmurheita se. Ketään muuta menossa mukana?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Näköjään yksinäistä on elämä täällä, no ei voi mitään. Otetaan kuitenkin sille!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei sitä seuraa vaan näköjään tunnu löytyvän eli normi baarireissu siis ;) No mä oonkin niin pelottava ilmestys että muut kaikkonee jo pelkästä ajatuksesta :) Mut ei tässä kai muuta voi kuin pitää lippu korkealla ja sitä rataa...kyllä tää tästä vielä...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Perinteisen lauantai-illan mäykkiksen sijaan päätin ottaa vähän erikoisemman kalsongsetin, eli kaupasta mukaan Rekorderligia, San Miguelia, Kozelin tummaa ja Sakua. Ilta meneekin näppärästi tipotellessa ja katsellessa sm-liigaa ja valioliigaa.

Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huh! Alkaa pikkuhiljaa helpottaa, uskaltauduin ottamaan jo hörpyn olutta ja sekös aiheutti aika kovan inhoreaktion, mut kyllä tää tästä iltaa myöden.

Taustalla soi Madonnan Sky fits heaven näämmä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyvä show, hyvä show! -b
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Taisi olla niin tyhjentävä viesti, ettei kukaan ole vaivautunut enää kommentoimaan tähän ketjuun :D

Mutta silti, mitä vittua?! Kukaan ei kirjoita lauantai-iltana kalsarikänniketjuun? Kaikki baarissa vai?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Taisi olla niin tyhjentävä viesti, ettei kukaan ole vaivautunut enää kommentoimaan tähän ketjuun :D

Mutta silti, mitä vittua?! Kukaan ei kirjoita lauantai-iltana kalsarikänniketjuun? Kaikki baarissa vai?

nokun näppejä väsyttää.

Siis se viestihän oli todella mykistävän hiljentävä, mihinkähän liittyi se. Olut on kylmää ja olo on parempi kuin jokunen tunti taaksepäin, kiva.

Karhua kurkkuun ja Nightwishiä korviin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuten aikaisemmin olen tähän ketjuun kirjoittanut, en enää voi kirjoittaa känniviestejä Kalsarikänniketjuun, koska sensorit hetuloivat viestejäni.

En ole nytkään humalassa, vaikka olen juonut tänään 6 puolen litran siideriä, 4purkkia Koffia, yhden kuoharipullon ja 10cl 50-volttista. Muija on Lauri Tähkän ja Elonkerjuun keikalla Foxiassa. Itse olen himassa koiran kanssa. Koiralla on kivaa - se riehuu ja murisee.

Johtuu vissiin kahvista. Kajareista tulee Wuthering Heights.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Pesonen näyttää #12lle habaa finaaleissa 2006-07. Markus Kankaanperän kovuus on muutenkin aikamoinen myytti. Käy silti mulle, ainakin nyt, vielä. Huomenna varmaan käy käry.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kalsarit! Olutta on ja hyvältähän tää maistuu kaiken vitutuksen keskellä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ketään hereillä? Täällä hjuva vauhti päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös