Kalsarikänniketju

  • 5 206 978
  • 66 637

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos sitä keksisi jotain muutaki ku pelkkää musiikkia.

No sitä urheilua ei jaksa koko ajan. Mitä sitten pitäisi tehdä?

Nyt taitaa kyllä olla niin kiimainen tyttö koukussa, että ainakin panemaan saattaa päästä.

Mutta mitä mitä järkeä siinäkään on, kun se kannu olisi tulossa. Aina pitää vaan odottaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otan alustavasti jonotusnumeron tänne. Tarkoitus olisi lähteä vaimon kanssa baanalle, mutta vaimot tiedetään, tosin osaavat he välillä yllättää hyvinkin positiivisesti. Kyllä, vaimon lähtö mukaan kupille olisi positiivinen ylläri. Nyt sen aikaa hengaan täällä, ku toi VOF tulee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hitto moon päissäni. Kahdeksan tölkkiä oon olutta juonut ja just alotin Leijona pastillishotin juomisen. Korh. Jalkapallia katselen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tuolla metriksellä kävin tyttöjen pyllyjä katselemassa. Ihan herkullisia. Pari farkkupebaa ja muutama trikooperse. Lidlistä hain repullisen ja jokusen tuolla jo vetäsin. Askel heittää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maailman paras biisi. Rolling Stonesin Midnight Rambler (youtube). Kyllä musassa on sama juttu kuin lätkässäkin. Samasta sä tykkäät aina. Ei suosikkibändi muutu. Se on sellaista rakkautta. Naiset jää aina kakkoseksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahans aloitetaanpas uusi viikko täällä. Työkkärissä käytyäni kävin hakemassa olusia (lageria) muutaman lisää sillä IPA:aa voi juoda vain tietyn verran päivässä. Sitten pohdin auto-ongelmia hetken ja päätin jättää tilanteen arvioinnin myöhemmäksi ja korkkasin Lura nimisen Kalliossa suunnitellun ja Italiassa pannun oluen. Hyväähän tämä on, tulee nuoruus mieleen kun simapohjalta tehtiin kiljua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä sitä ollaan ja juodaan olutta. Soittimessa pyörii vuoden 2013 parhaimmat levyt ainakin omaan makuun. Arcade Firea, Rytmihäiriötä, Pinttejä ja kumppaneita.

(kaikki linkit vievät youtubeen)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalsarointi on kivaa hommaa. Kukaan ei valita musiikkivalinnoista ja ei tarvitse miettiä milloin voi pieraista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Muilla on töitä, tai opiskelua. Ei minulla vaan tänään. juon kaljaa ja kuuntelen heviä/indietä/alternativea/drone samalla kun istun koneella
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
5. postaus putkeen samaan topicciin! jippii(?)

Koffia juodaan ja soundtrackina :Mayhem
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Who's in? Mukavastihan tässä menee litran punkku futiksen ohella, ja sitten tätä Kaiserdomin vehnää mikä on kyllä perhanan hyvää hintaisekseen maitokauppa olueksi...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Kolmen viikon päästä mun ryyppyputkella on 1v synttärit. Pitäiskö se ostaa täytekakku ja askarrella hattu päähän. Ja puhaltaa kynttilä. Jonkun tuikun mätkäsee mikropizzaan. Mä en mitään sokerijuttuja halua. Joo tänään ostin Nobelaneria kun se toinen väli oli tyhjä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei hitto. Kolmen viikon päästä mun ryyppyputkella on 1v synttärit. Pitäiskö se ostaa täytekakku ja askarrella hattu päähän. Ja puhaltaa kynttilä. Jonkun tuikun mätkäsee mikropizzaan. Mä en mitään sokerijuttuja halua. Joo tänään ostin Nobelaneria kun se toinen väli oli tyhjä.
Mulla ei ole ryyppyputkella noin pitkää synttäriä koska aloitin vaihteeksi tänään kevyen ottamisen. Makea on kyllä vähän ällöä, mutta kaikki suolanen ja rasvainen menee alas. Miltei aina paitsi pahemman luokan darrassa. Onneksi uunissa saa tehtyä kaiken olennaisen.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Valkkaripullo tarttu mukaan kauppareissulla kun jotenkin eksyin taas sinne AinaLuullaanKotiOveksi ja pari bissee myös sieltä... Säbää katselen Veikkaus-tv:stä, kun Viikingit- Classic tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös