Joo tuli ulkoiltua. Puistossakin istuin jonkin aikaa ja repusta kittasin kaljaa. Kalliossa siinä jossain Lauri Dalla Valle -puistossa. Melua kuului niin menin ääntä kohti. Jotkut bändit soitti siellä. Sivusilmällä katselin ilotyttöjen kävelyä. Pari autoa pysähtyi. Hitto jos en olis ollut kännissä ja just himorunkkaillut koko aamun niin saatana kaislikossa olis suhissut.
Haista, heh.pettterillä ei seiso kännissä?
En mä tiedä. Ei mitään erikoista. Jotkut nuoret soittivat jotain ja joku 15-20 tyyppiä istui puistossa, kuten siellä usein kesäisin. Joku pieni kirppisjuttukin siellä vissiin oli. Itse asiassa Lintsille olin menossa katsomaan Diandraa, mutta puolessa matkaa jäin bussista pois. Sörnäisten Lidliin sitten shoppailee Nobelaneria...Mikä tapahtuma siellä oli? Sain joskus aamulla tekstiviestin, että olisi pitänyt mennä sinne, mutta en jaksanut sitä noteerata.
Haista, heh.
No eikö se ihan suht yleinen juttu ole. En ole epänormaali.
En tiedä missä alko sijaitsee Hyvinkäällä, mutta kyynel silmässä luin tekstiäsi missä alkoholin juominen periytyy isältä pojalle. Siinä on jotain sanoinkuvaamattoman herkkää kun asioita periytyy sukupolvesta toiseen. Se on sitä kulttuuria!
Niinpä. Jotenkin tuntuu että -70 ja osin -80 luvullakin oli kaikki paremmin. Asiat oli jotenkin yksinkertaisempia ja helpommin tajuttavia. Naiset oli naisia, miehet miehiä ja rokki rokkia ja lätkä lätkää. Nykyään noi kaikki sekoittuu kun on deodorantin käyttö levinnyt ja myös hiuslakan käyttö.
Too drunk to fuck.
Too fuck to drunk.
Ja kun ei jaksais selvitepäin..