Kalsarikänniketju

  • 5 237 214
  • 66 669

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ensi viikolla kun joudun menemään sinne paskaan Saksaan, niin täytyy viedä niille tuliaisina ruisleipää, salmiakkia, kossua ja kiitos t-paitoja ''kunnia ei unohdu'' -hengessä. Jos satun jotain kritisoivaa tästä gloorisesta kansasta niille sanomaan, niin ei huolta - minulla on erään saariapinoiden valtionkin passi, joten heilutan sitä ja syy menee niille ja Suomi saa pitää ankaran mutta nöyrän, keppiä ja porkkanaa -maineensa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No annetaan niille jotain positiiviakin, ettei mene ihan lynkkaukseksi: röökikielto siellä on lähinnä näennäinen ja harvemmassa on tänäkin päivänä ne baarit, joissa ei saisi tuprutella sisällä. Insinööritkin osaavat haistattaa tarpeeksi typerille säännöille, joille lestainsinöörit ei. Jopa Englannissa on lockdownien kaaos, mutta Suomessa on vaan Roskapankin ajoittaiset sisäpiirin juhlat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neljä päivää olin selvänä, viis vuorokautta juomatta. Lälläslää, pystyttekö samaan, mammanpojat! No yks ilta vedin kolme koffia että muka saisi unta ja yks päivä pari kozelia kun olivat tarjouksessa, mutta niitä ei lasketa.

Noh, tänään ostin 12 yksilöä. Pihlajamäki goes blues -festareilla möllötin sitä ennen kolmisen tuntia. Pakkoko se on lähteä reffipubiin saatana.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Totta. Ja ei pidä unohtaa Kraftwerkkiä ja Neubautenia, vitun kovia musavirityksiä kummatkin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kraftwerk on yksi vitun kovimpia bändejä koskaan. Neon Lights!

Totta tämäkin. Kuuntele tosta Neubautenia ja hämmästy. Ihan totaalisen hallittua kaaosta. Blixa lienee jossain tunnetumpi Nick Caven Bad Seeds yhteydestä, mutta vittu näissä on sitä jotain.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Totta tämäkin. Kuuntele tosta Neubautenia ja hämmästy. Ihan totaalisen hallittua kaaosta. Blixa lienee jossain tunnetumpi Nick Caven Bad Seeds yhteydestä, mutta vittu näissä on sitä jotain.

Hei sä oot selvästi hallitun kaaoksen guru, mä hei näen sut. I see you. Tarvitsen hallittua kaaosta. Tää ei vielä täytä kriiiteereitä. Sekopäisempää kiitos!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No punkkia vihaan sinänsä jo periaatteesta, mutta tässä jotain. Noi on tuttuja ja ne nostelee apurahoja. Konservatiivisedät hyökätkää!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä vain vastasin syytöksiin demokraattisessa hengessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos minua aletaan syyttämään jonkin alan guruksi, niin se on sama kuin Vladimir Putinin syyttäminen valloituspolitiikasta. Väärää ja valheellista propagandaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Enempi kyse oli siitä että tiedät vähän punkin olemuksesta, että parhaimmillaan se on tunteen hallittua kaaosta. Ei voi olla vaikeeta hiffata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös