Kalsarikänniketju

  • 5 285 703
  • 66 733

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mä tuun tänne, kun yöketjussa olisin pedofiili, ja ne mun uhrit puhuu kolasta ja sipseistä.

Kuskivuorossa olisi ns. hasardihommia juoskennella alkoholipitoisia juomia. Vähän kunnioitusta perunalastuille, sipsi kuulostaa vähättelyltä.

Nyt kipitän äkkiä täältä pois, ei ole mun ketjuni tämä.
 

godspeed

Jäsen
Järjestetään joskus kalsarikännitapaaminen, jonne kaikki ketjussa ansioituneet ovat tervetulleita. Se vasta olisi hauskaa, kun kaikki nämä jutut kuulisi livenä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ku mä tykkään käyttää miesten stringejä ni pelottaa ku perse vilkkuiz.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tossa on toi hörhöin Baldwinien klaanin jäsen. Se tuli uskoon ja hihhuloi jonkun vuoden brittien big brotherin julkkisversiossa. Mukana kisassa oli myös mm.Ronnie Woodin 19-vuotias tyttöystävä, Basshunter ja Vinnie Jones.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikö Helsinki-Napoli - all night long -leffaa lasketa suomalaiseksi elokuvaksi, vai minkä takia jotkut väitää Romanovin Kivet -leffaa ekaksi suomalaiseksi toimintaleffaksi. Sitäpaitsi Helsinki-Napoli on vielä tuhat kertaa parempi elokuvakin. Romanovin Kivien paras saavutus oli se, että sen näyttelijäkaartista kehkeytyi Vintiöt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Helsinki-Napoli on Mika Kaurismäen leffa, jossa on Väänänen pääosassa ja se kuvattiin mm.Berliinissä siihen aikaan kun siellä oli vielä muuri pystyssä. Voihan se tietty olla, että sitä ei lasketa, koska siinä oli paljon ulkomaalaisia mukana. Vitun hyvä leffa.

Vintiöt ei ole perseestä. Ehkä ainut sketsiproduktio, jonka myöhempi tuotanto pesi vanhan. Tässä muutama legendaarinen pätkä ten years afterista.
 

godspeed

Jäsen
En tiedä olenko nähnyt vähemmän lahjakkaalta Kaurismäeltä kuin Last Borderin, joka on hillitön kalkkuna. Ehkä tarvitsisi muutenkin karsia suomalaiselokuvainhoa ja tutustua enemmän. Ihan liikaa ei innosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mika Kaurismäen vanhemmista leffoista ainakin Zombie ja Kummitusjuna kannattaa tsekata. En nyt muista oliko Klaani vielä niitä, jotka ne teki Akin kanssa yhdessä vai ei, mutta se on kanssa hyvä. Yhteistuotannosta tietty Arvottomat on se mainekkain produktio.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Miksei Alkot oo auki sunnuntaisin? Nyt joutuu juomaan about 30 kurkoo että saa edes nousuhumalan päälle. Eihän tämä ole kenenkään etu että Alkot on kiinni sunnuntaina. Kansantalous kärsii kun ei pääse ostamaan kirkkaita sunnuntaina. Ihme touhuu. Toivottavasti Sipilä korjaa tämän epäkohdan ja mielellään jo heti huomenna tai viimeistään tiistaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös