Kalsarikänniketju

  • 5 234 874
  • 66 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo, juon olutta. Repussa on 8 kaljaa ja katselen puistossa tyttöjen perseitä. Mitä sä teet? Katsot vaimon kanssa Emmerdalen uusintoja tai istutat tulppaaneja? Tai sitten nörtteilet ja pelaat jotain nintendoa? Mä olen illalla menossa nuolemaan yhden 25-vuotiaan tytön peppureikää.

Edit. Oho. Väärällä nimellä kirjauduin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onks hyvät tissit?
En mä ole vielä niitä kuvitellut. Se on jännä, kun olin yhden kanssa (2010-2012), asuttiinkin yhdessä, hänellä oli (on) todella hoikka kroppa, tissejäkään ei sit ollut kuin vähän alusta, A-kuppi. Joogasi, lenkkeili yms. Ajattelin, että seuraavalla naisella pitää sitten olla tissit. No joo. Se seuraava sitten oli niin isotissinen, että meni rintojenpienennysleikkaukseen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo juon kaljaa ja katselen naisten perseitä telkkarista eli tennismatsi menossa. Musaa kuuntelen samalla.

Lentismatsia vois seurata sivusilmällä, mutta illan futismatsi onkin jo jotain sellaista mitä tässä todella odotellaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen sitä mieltä, että ihminen, joka ei myönnä olevansa pers(reikä)fetisisti, ei ole ihminen ollenkaan. Saati eläin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo juon kaljaa ja katselen naisten perseitä telkkarista eli tennismatsi menossa. Musaa kuuntelen samalla.

Lentismatsia vois seurata sivusilmällä, mutta illan futismatsi onkin jo jotain sellaista mitä tässä todella odotellaan.

Sama homma, siinäpä se illan ohjelma! Mä juuuuoooooon kaljaaaaaa ainiaaaaaaan, en välitä maksasta pätkäääääkäään
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Piti olla vähään aikaan dokaamatta, mutta sitten kohtalo puuttui peliin ja teki tälläisen lauantain, että on Champparin finaali ja Stanley Cupin finaali samana päivänä. Kohtaloa ei voi vastustaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Bravo bella Cicciolina frutti di mare ferrari!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo kyllä te kaikki muut ootte juoppoja, minä en.

Ei toi lentopallo ole pöllömpi laji näin musiikin kuuntelun lomassa katsella.

Käyn välillä työntään pissaa pippelin päästä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Perkeleen Liv Aid kuuluu tänne tunkkaseen yksiöön kirkkaana. Menen kohta katkaisemaan niiltä sähköt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vaikka Cicciolina onkin pääsääntöisesti tunnettu performanssitaiteestaan ja työstään politiikan kentällä, niin on hän myös jättänyt musiikin saralle lukuisia hittejä, joista parhaimpana tomivat tämä klassikko, josta tulee ihan Nicon Velvetsien jälkeinen sooloura mieleen ja tämä kevyempi romantiikan diskohitti.

Todellinen kansantaiteilija.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Sinutko minä toivotin vittuun. Muistin väärin henkilön. No ei sillä, mutta hankalaa tämä on varsinaisesti olla humalassa kun sitä tavoittelee. Tai sitten on liian tottunut. Ehken lähde enää kaupoille vaan tyydyn tilanteeseen, jotta ei ihan tili tyhjene, koska se on aina vaarana. Ooteltakoon futisfinaalia, jotta siitä ymmärtäiskin jotain.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vittu että saksalaiset on tyhmä kansa. Niihin uppoaa kaikki paska kuin neula pollenarkin suoneen. Joku Sunrise Avenuekin on siellä iso juttu. Scooter on siellä paikallinen Macca. Joskus mietin, että miten joku Juha Tapion kaltainen harmaa seinätapetti voi nauttia relatiivisen suurta suosiota, mutta jossain Saksassa se olisi varmasti isompi kuin Jeesus.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Saksa on ystävämme ja muut pummeja. Vituttaa kyllä futis, mutta jonakin päivänä ne vielä lyödään. Siis Hollannin puolesta ei alajasuomen pellejen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Perkele jos ei Juve voita tänään. Pirlo ansaitsee kaiken gloorian.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Näin taisit tehdä. Huumorilla tosin, näin ainakin sen otin silloin aikoinaan.

Joo sellattisi oli tarkoituskin, mutta muisti sanoo kaput put ja put. Niin kun enklannin kielen epäsäännöllisissä verbeissä. Mutta ei se mitään, koska kun kieli on säännöllistä ja mahdollisista tarkoitusperistä huolimatta ilmiselvää, niin voi toitottaa hyvää vittua ihmisille. Eli haista hyvä vittu.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Saksalaiset on muuten jonkin sortin pikkujenkkejä, paljon pahempia kuon suomalaiset. Ei muuten, mutta tätini on saksalaistunut suomalainen ja hänen lapsensa saksalaistuneita saksalaisia ohuin suomalaisin piirtein. Ei ne ymmärrä mistään mitään, eivätkä ne varsinaiset saksalaisetkaan, joista on kuullut tai heitä nähnyt. Ne on ihan hajateillä unelmiaan jahdatessaan, tai sitten eivät ole ymmärtäneet mihin kykenevät.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei noita suomalaisia jalkapallon "asiantuntijoita" jaksa kuunnella. Kuuntelen mieluummin musaa, perkele.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Saksalaisten typeryys kiteytyy niiden pankkiautomaatteihin. Ollaan olevinaan jotain kraftin edelläkävijöitä ja helvetin ammattilaisia, mutta käytännön nyanssit kusee ja pahasti. Samanlaista helvettiä se on niiden kanssa keskustellessa: ihan normaalit arkijutut on ihan utopiaa. Tyhmä' kansa ja paska maa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Menkää hipit inttiin. Ilman yhteistyötä Saksan kanssa täällä ei kukaan kirjoittelisi mitään. Isot tissit ja bisset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös