Kalsarikänniketju

  • 5 220 898
  • 66 665

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen pitkän päättelyn jälkeen tullut siihen tulokseen, että Nokia Lumia on akkuporakoneen veroinen demonilaite. Damon Hill, Demon Hell.

Damon Hillillä oli aikoinaan bändi, jonka nimi oli Sex Hitler and the Hormones.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mulla on sellanen luuri jolla pystyy soittaan ja sekstaileen. Vielä en ole muita toimintoja tarvinnut. Olen tässä asiassa vanhanaikaisempi kuin jeesuksen vossiloitunut cacca.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Sitten seuraa toinen tietovisakysymys, jonka pääpalkintona tarjotaan runsaasti hyvää mieltä. Mitäs muita ketjuja täällä on sellaisia, mihin jaksais kirjotella?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mulla oli kanssa pitkään sellainen luuri, jossa oli numeronäppäimistö ja ominaisuuksia soiton ja tekstiviestin verran. Tai no, oli siinä bluetoothkin ja äänentoisto, jonka avulla sain Napalm Deathia soittoääneksi. Joku rockyerickson se taisi olla merkiltään. Sitä ennen omistin Nokian 3110:n, joka oli silkkaa rautaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hallitus- ja maanpuolustus-ketjuihin kannattaa kirjoittaa. Mieluusti kritisoivaan sävyyn, niin saat varmana vastauksia ja opastusta oikeinajatteluun.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ne tietää jo, että mua on ihan turha opastaa. Tai jos joku erehtyykin, niin se ei tiedä millanen velho olen ja olisi parempi olla vain hiljaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Paavo ja muut hampuusit mielenosoituksessa. Lopussa niputetaan Arhinmäki, joten kannattaa katsoa. Tostakin alkaa olemaan jo niin pitkä aika, että lähennellään jo lähinostalgian kynnystä. Muistan kun olin ton jutun aikaan Suomessa käymässä, niin vitutti kun ei päässyt missään kulkemaan sulavasti.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tämä on pakko katsoa. Jotenkin noi tommoset ihmiset, kuten tämä rumpalismies tässä jo alussa, ihmetyttää, että mitä oikeutta ne oikein hakee siltä poliisilta, joka tuntuu olevan kaiken pahan juuri. Mitä jos menisi kotiinsa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noissa kaikissa kansanliike vs valtiokontrolli -jutuissa aina huvittaa se tollakin videolla nähty rajojen testaaminen ja sitten kun sitä kokeillessa astutaan lopulta sen toiminnan kynnyksen yli, niin sitten uhriudutaan samantien ja vingutaan skoudebrutaaliutta, joka siis on luonnollisesti lähtenyt näiden sikaniskanatsien auktoriteetin vallan huumasta ja murhanhimosta vailla mitään syytä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Onhan nuo poliisit tuossa videossa vähän virkaintoisia kuitenkin, vaikka en minä kanssa ymmärrä miksi pitää provosoida ja hakea konflikteja. Jotenkin ei nyt avaudu vastaavanlainen käytös, ja vaikka kaveripiiristäkin löytyy vasuripunkkaria niin ne ei kyllä tuonne menis perseilemään, vaan ovat sitten äänestämällä koittaneet vaikuttaa tai mitä facebookissa itkevätkään ja linkittelevät. Olleet toki nykyisiin hallituspuolueisiin erittäin pettyneitä, mutta saahan sitä sentään vapaasti pettyä vaikka olemattomaan aamuseisokkiin. Sitoutumattomien järkipuolue olisi varmaan se mitä voisin kannattaa, niin saataisiin tämmönen tekohengityksinen ja väenvängällä vastakkainasetteluita hakematon poppoo jalkeille.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tämä Rumble -leffan vodkan ostokohtaus on kyllä kaikessa typeryydessään yksi legendaarisimmista suomalaisen elokuvan hetkistä. Itseasiassa koko leffa on todella aliarvostettu taideteos.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Madonnan Like a Prayer ei ole kuulostanut missään niin hyvältä kuin elokuvassa Gummo. Pistä paremmaksi laittamalla biisi, joka sopii elokuvaan, koska usein piisi paranee kuvan yhteydessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Like a Prayer kuulostaa vitun hyvältä ihan pelkkänä audionakin. Mutta itse kysymykseen tulee ekana helppona mieleen Zombie ja Kummitusjuna, jossa Sabbathin Solitude toimii helvetin hyvin siinä maisemassa.

Pitää miettiä lisää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hehheh, sitten on vielä tämä Harold Faltermeyerin elektroinstrumentaali.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tässä lyhyt filosofia alkoholista ja kaikesta muusta tärkeästä kulttuurikehityksestä.

Tässä avataan viinapulloja.

Tässä ollaan Tampereella.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mites tarkkaan ne Alkossa katsoo papereita? Meinaan, viskiä olisi tehnyt mieli, mutta ikää puuttuu pari kuukautta. Kattooko ne peräti päivämääränkin?

No joo, sentään Lontoon reissu tulossa, pitänee hakea pullo sieltä. Nyt mennään mojitolla ja lonkerolla. Illalla baariin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mites tarkkaan ne Alkossa katsoo papereita? Meinaan, viskiä olisi tehnyt mieli, mutta ikää puuttuu pari kuukautta. Kattooko ne peräti päivämääränkin?

Kai se riippuu henkilöstä ja ulkonäöstä, mutta katsoo ne tiukemman tavaran yleisesti tarkemmin kuin kaupan puolella miedot, joita ostaessani saan kerta toisensa perään näyttää lappuja.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kai se riippuu henkilöstä ja ulkonäöstä, mutta katsoo ne tiukemman tavaran yleisesti tarkemmin kuin kaupan puolella miedot, joita ostaessani saan kerta toisensa perään näyttää lappuja.

Joo, ei taida tällaiselta finninaamalta onnistua.

Kerran sain kyllä kaupasta alkoholia ilman, että myyjä kysyi papereita. Oli aurinkolasit päässä. Voisi joskus kokeilla uudelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös