Kalsarikänniketju

  • 5 219 442
  • 66 665

ace

Jäsen
No ainakin on tullut herra tutuksi livenä :D

Mutta joo, rupeaa olemaan meikäläiselle kaljat sen verran vähissä, että parempi mennä pehkuihin. Toivottavasti sattuu osumaan vielä monta Singerin keikkaa kohdille!

On tullut, toivottavasti vielä monta kertaa jäljellä. Mulla vielä lasi punkkua ja sit kans unille.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ei perkele. naapuri tuosta kolmen metrin päästä oli käymässä ja juotiin kaljan lisäksi vähän Pernodia kolalla. Miksi lähteä kylille, kun himassa voi ottaa kunnon kännit _ilmaiseksi_? Kaikenlaista paskaa tuli kuunneltua, mutta olipa helvetin hauskaa ryypätä pitkästä aikaa kotona baarin sijasta. Jalassa ei tosin ollut kalsarit vaan verkkarit, mutta nehän lasketaan, eiks je?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lauantaiaamun gallup: a) onko kukaan koskaan maistanut kaljaa? b) tykkäätkö?
A) Kyllä. B) En kai minä nyt sitä muutenkaan joisi.

Jatkokysymyksenä voisi heittää että onko kukaan koskaan juonut viskiä? Hyvää kamaa vaikka aina en single malttia juokaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vat69 tässä kitattu viimeiset pari tuntia. Aika helmi fiilis. Onkohan mulla rahaa meen vielä baariin. Tai sit haen siksarin ja jatkan kalsarointia. Päin vittua nuo kokeet kuitenkin menee. Ryhdyn paskaduunariksi ja hedonistiksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kävin aamulla kippolassa halaamassa ammattilaisia. Sitten kun sinne tuli jotain buddyholly-kakkuloissa pörrääviä dorkia, lähdin kaupan kautta kotiin. Illaksi piti mennä jonnekkin, mutta en tiedä jaksaako, kun himassakin on juomista ja yksin on aina paremmassa seurassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kuus tuntia pyörin Maailma kylässä -festareilla. Lidlistä hain 12 kaljaa, joista yhdeksän imasin siellä. Pizzankin hain ja Ruttopuistossa tungin sen naamariin. Pyysin että leikkaisivat sen neljään osaan, mutta vissiin unohtivat. No ihan sama.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulla on kaapissa yhdeksän tölkkiä vichyä ja yksi olut. Kyllä kai tuo epätasapaino pitäisi korjata. Hyvää palvelusväkeä vaan on niin kovin vaikea hankkia.

Kaverini bändi julkaisi eilen ekan singlensä. Sitä tässä kuuntelen samalla. Hyvää homopoppia. Laulajakin on sen verran homomainen. Idols-Heikki, muistatteko? Ai niin, kovat jätkät eivät sellaisia ohjelmia katso. No tässä se bändin biisi, jos joku haluaa homopopata tovin.

Sola - Tänään - YouTube

Mä lähden ostaan kaljaa.
 

Ameno

Jäsen
Aurinko paistaa ja hieno terassikeli. Sitä ne sanoo. Tykkäsin äsken enemmän ku satoi. Meneeks jengi niinku tällasella säällä terasseille istuskelemaan vaikka oisivat yksin? Mitä siellä tekee? Kaljaa voi juoda kotonakin. En aina ihan ymmärrä...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mitenköhän tästä euroviisujen seuraamisesta selviäisi, jos olisi selvänä? Jurrissakin tekee tiukkaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen kiitollinen siitä, että kerran vuodessa tällä palstalla on kaksi kalsarikänniketjua. Seurataanpa Oiroviisuja espanjalaiselta kanavalta, koska ylellä kokkeliin viittaava äänitalentti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Perkeleen rautainen ruotsalainen ammattitaito my arse. Kolmen markan kiilloitettu junttidiskon täytekappale.
 

A Siente

Jäsen
Aika sairas saa olla jos jotain euroviisuja jaksaa katsella. Kaikki esitykset pelkkää paskaa.

Mulle tuli äsken joku ihme allerginen reaktio jostain. 10 minuuttia aivastelin aivoja pihalle ja naama oli täynnä pieniä punaisia läiskiä. Mulle tosin on ennenkin lonkerosta tullut aivastelukohtauksia. Pitäs vissiin juoda vain viinaa, niin ei tarvis tälläsistä kärsiä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Teininä kun vedin happoa ja sieniä, niin kaikki näytti euroviisuilta. Ainoastaan sillon oli hauskaa, nyt tämä on lähinnä jonkinlainen itsensä rankaiseminen, kun ei parempaakaan tähän hätään keksi. Voisin tietty lähteä baariin, mutta näin lauantaisin ne on täynnä dorkia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauhea krapula. Kymmenen kaljaa vetäsin, mutta ei auta. Pakko ottaa vähän viinaa. Maailma kylässä -festareilla söin jotain kiinalaista. Piritorillakin kävin katsomassa Pertti Kurikan nimipäiviä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Juu, pitää kevyehkö kaksitoistainen korjaussarja ottaa. Enempää ei pysty, kun pitää huomisiltapäivänä olla jo skarppina.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espan lavalla oli Sibelius-lukion bändimaraton. Siellä nurtsilla istuskelin ja repusta kittasin kaljaa. Pizzankin vetäsin. Huomenna Tallinnaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo viime perjantaina aloitin ja onko tänään keskiviikko. Huh. Aamupalaksi puoli litraa mineraalivettä, puoli litraa appelsiinimehua ja litra jotain tummaa vehnäolutta. Päivällä voisin hakea pizzan ja jossain puistossa sen imasta naamariin. Missään sisällä ei varmaan uskalla. Kirjastostakin voisin lainata pari kirjaa. Illalla taas laivalle.
 

Schecter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No niin, korkataas tämäkin ketju.

Keskiviikkoiltaa vauhdittavat The Naked Grouse viski ja Irwinin musiikki; laatuilta siis kyseessä. Kyseisen viskin makuarvosanaksi annan 3,5/5, mutta itse pullo on komein ostamani. Näin arvosanaksi muodostuu 4/5. Suosittelen!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pakkohan se on jatkaa, kun tuli jokunen juotua EL:n finaalin aikana ja viimeinen vapaapäivä ennen sunnuntaita. Tänään lärvit ja huomenna romanttisessa aamubaarissa seitinohut, jota sitten voi pitää yllä sinne jonnekkin maaseudun iltaan saakka, jonka jälkeen voi taas jatkaa jurrilinjalla ja toistaa kaiken uudestaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo puiston penkillä juttelin joidenkin spurgujen kanssa. Niiden seurassa tuntee aina jotain yhteyttä. Mitä sä jollekin pukupellelle sanoisit? Muuta kuin että on ilmoja pidellyt. Joo kaljaa oon koko päivän kitannut. Kanakebabin ranskalaisilla kanssa hain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös