Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 174
  • 66 778

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No juuri näin. Sitten kun on vielä kumi päällä, niin se on sama kuin heiluttelisi kylmää patonkia tyhjässä hallissa.

Ja ilman kumia pystyy vielä sen verran kelaamaan, että entäs jos...ei hyvä. Siihen heikosti liittyen, jätän tähän homopoppilinkin yksinhuoltajuudesta kertovaan kappaleeseen: Ghetto Mom

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin eilen kännipyörääni lukon. Ja samalla kortsuja, joutessani. Sanoin: "suojaa elämään". Hävetti. Myyjätär nauroi. Tuplahävetys. Magic.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@adolfhitler, arvostan kunnianhimoasi, mutten ehkä ole samoilla linjoilla humaanipolitiikkasi ja valoittamistesi kanssa. Vai mitä sanoo @stalin @roosevelt?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä nyt? Kuuntele se ghetto mom, ihan vitun kova.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
'es a pussy'ole, blää! e's a G! Blää! Keeping it east london couz'! Friend with no money 'as no weed.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täällä kun tuntuu olevan ruuhkaa niin kysytäämpä: Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gettomamma on sellattis protopunkia mikä skulaa kyl kun heti alkuun lähti roskissoundi. Vähän kuulostaa dictatorsilta, mikä on kova.

Vitun omituinen vertaus, koska Dictatorshan on ihan totaalista idioottimusaa - siis hyvässä mielessä, itekkin diggan ja Dick Manitoban jopa kättelin aikoinaan kiitokseksi hyvin tuotetusta idioottimusasta. Niinkun tällasesta.

godspeed

Jäsen
Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.

Selvästi ohuin halpisbulkkikaljoista, mutta jos vaan tinailee niin tuota mä ainakin sitten otan. Kusta periaatteessa, mutta ei näitä kukaan maun vuoks juo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy