kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No jurrissa edes tunne mitään.
No jurrissa edes tunne mitään.
No juuri näin. Sitten kun on vielä kumi päällä, niin se on sama kuin heiluttelisi kylmää patonkia tyhjässä hallissa.
No juuri näin. Sitten kun on vielä kumi päällä, niin se on sama kuin heiluttelisi kylmää patonkia tyhjässä hallissa.
@pehtoori , ilmeisesti miespuolinen seniori-ihminen, on saanut nimimerkiltä @Käyttäjänimetön pillua. Eikun hä. Oli homoeläimistä alkuillasta puhe. No joku on tyytyväinen iltaan. Hyvä näin.
Peukuttakaamme ihmiset hyvät hyville asioille. Kun on peukku pystyssä, siihen voi joku hyvännäköinen nainen istua. Eikös ole komea viisaus.
Gettomamma on sellattis protopunkia mikä skulaa kyl kun heti alkuun lähti roskissoundi. Vähän kuulostaa dictatorsilta, mikä on kova.
@kalkkifredi tietää näistä enempi kun mää niin kun mää en paljoa tiärä mut hän on eksperttismiehiä. Mut oon vastaanottavainen ja opiskelen ja arvostan rokkenrollia ja kuhan paukkuu. @pehtoori missä mikä Liisa?
Vitun omituinen vertaus, koska Dictatorshan on ihan totaalista idioottimusaa - siis hyvässä mielessä, itekkin diggan ja Dick Manitoban jopa kättelin aikoinaan kiitokseksi hyvin tuotetusta idioottimusasta. Niinkun tällasesta.
Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.