Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 338 377
  • 66 666

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin eilen kännipyörääni lukon. Ja samalla kortsuja, joutessani. Sanoin: "suojaa elämään". Hävetti. Myyjätär nauroi. Tuplahävetys. Magic.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@adolfhitler, arvostan kunnianhimoasi, mutten ehkä ole samoilla linjoilla humaanipolitiikkasi ja valoittamistesi kanssa. Vai mitä sanoo @stalin @roosevelt?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä nyt? Kuuntele se ghetto mom, ihan vitun kova.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
'es a pussy'ole, blää! e's a G! Blää! Keeping it east london couz'! Friend with no money 'as no weed.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täällä kun tuntuu olevan ruuhkaa niin kysytäämpä: Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gettomamma on sellattis protopunkia mikä skulaa kyl kun heti alkuun lähti roskissoundi. Vähän kuulostaa dictatorsilta, mikä on kova.

Vitun omituinen vertaus, koska Dictatorshan on ihan totaalista idioottimusaa - siis hyvässä mielessä, itekkin diggan ja Dick Manitoban jopa kättelin aikoinaan kiitokseksi hyvin tuotetusta idioottimusasta. Niinkun tällasesta.

godspeed

Jäsen
Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.

Selvästi ohuin halpisbulkkikaljoista, mutta jos vaan tinailee niin tuota mä ainakin sitten otan. Kusta periaatteessa, mutta ei näitä kukaan maun vuoks juo.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, totta. Nyt vielä linkkaan tähän lontoolaisbändin, joka coveroi Hanoita ihan siistillä tavalla. Mä ainakin pidän suuresti, tässä

godspeed

Jäsen
@kalkkifredi mä oon vähän musankuuntelultani jotenkin taantunu, vaikka ns oppi-isäni aikanaan kovasti punkin ja varhaisen rockin osalta koitti kouluttaa. Emmä tiä enää mikä se linjaus on, mut paljolti sitä kyllä diggaa jos tulee jotain uutta vanhoihinkin tottumuksiin liittyen, mutta en mää oikein ole lopulta kovinkaan intohimonen musamies. En pidä sillä puolen itseäni asiantuntijana, enkä sitä kulttuuria ns tunnusta. Enempi elokuviin päin suuntautunu, joskin sekin on kausittaista että mitä jaksaa aina katsoa. Katellaan ja ihmetellään lopulta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy