Kalsarikänniketju

  • 5 220 984
  • 66 665

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
voit mennä sen biisin paskuudesta inttämään sinne toiseen ketjuun jonkun kanssa, jota kiinnostaa.

Ei minua kiinnosta viisut vitunkaan vertaa mutta tuo Claptonin skeba kiinnostaa kovastikin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Saamari ei viitti enää hirveesti tintata, kun tarvii tehdä huomenna puuhommia ja melkenpä päivän saa kuluun tuossa. Onneks on halkomakone, niin kirveksellä loput sitten. Mutta perhana ei nyt kyllä enää paria enempää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mäkin oon landella tällä hetkellä kun sain mökkistudion viikoksi käyttöön. Ei täällä kyllä onneksi mitään pihatöitä tarvitse tehdä. On tossa joku ruohonleikkuri terassin edessä, mutta antaa voikukkien kukoistaa. Eikä täällä mitään sauna - tai muita vastaavia mahdollisuuksia ole. Pelkästään töllö, jotain muita laitteita, vessa ja patja. Niin ja viinaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nyt pitäisi jostain löytää Men At Work -leffa tähän hätään. Perkele kun en omista sitä edes dvd:nä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kamaan @kalkkifredi , mikä tää Claptonin skitta homma oli, mulla on Squierin Strato ja Tokain Les Paul sunburst jotka riittää mulle oikein hyvin. Nyt täytyy mennä nukkumaan jotta herää aamulla töihin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Clapton on alue Lontoossa, tarkemmin se on Clapton Pond ja Murdermile on kutsumanimi sen alueen pääkadulle. Siellä on kanin konttori, josta ostin airlinen. En kai mä nyt mitään Claptonin kitaroita ostaisi. Ei sillä edes olisi myydä mitään muuta kuin jotain stratoja, joita saa kaupastakin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Lonkeroa ja pitsa on ihan vitun huono yhdistelmä. Tai ei kai semmoista yhdistelmää olekaan mihin pitsa sopii. Pizza vai Pitsa? Hyi vittu. Kello on vasta noin vähän ja karsee olo. Lonkerokaan ei maistu enään millekään. Eilen juttelin kaverin kaa siitä biisistä missä katkotaan sormia (joku nainen laulaa tyylin "katkon sun pikkurillin, katkon nimettömän,jne) että mitä jos sen olisikn laulanut mies? Olisiko syntynyt kohu kotiväkivallasta? Miksi nainen saa katkoa sormia?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ihanaa ei ole enään paha olo. Pitsaa tai pizzaan en sorru enään ikinä. Lonkeroa en voi tulevaisuudessakaan vastustaa enkä itseasiassa edes juuri nyt. Mä luen varmaan liikaa @pettter in tekstejä kun dokaan keskellä viikkoa. Vaikutteita siis saan liikaa ja olen niille näköjään altis. Täytyy varmaan vielä tänään mennä sinne Siwaan ostaa pussikaljat ja mäkkärin kautta kotiin :)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Suosikkini Mikko ja ylpeys kostautuu.

Suunnilleen vastaavalla teemalla lähdetään sitä Vasemmistoliittoakin nostamaan. Toikka vaan korvataan Tapolan Mervillä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Täällä ollaan taas. Olin vähän aikaa sitten jo luovuttamassa, mutta nyt on taas nousuvaihde päällä. Koko päivän oon kitannut yön änäripelustä lähtien, joka muuten oli pitkä matsi. Kesti kolme jatkoaikaa kunnes ratkesi. Mutta joo ei ole helppoa ollut tälläiselle amatöörille tämä päivä. Nyt vedän teräviä loppuillan ja huomenna aloitetaan normaali elämä taas. Tai normaali ja normaali. Kuka määrittää normaaliuuden? Laki, Jumala vai avovaimo? Noista ainakin eniten sananvaltaa on avovaimolla. Kai se sitten.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Miksei nykyajan sketsit ole noin hyviä? Ja miksi nykyajan suosituimmat sketsit ratsastavat jollain kantaaottavalla liberaalihumanistishaissella, joka omaan ironiaansa hukkuessaan enemmänkin osoittelee sormella ties mitä ihmisryhmiä niiden tekijät (=Putous) sitten vastustavatkin? Miksei huumori ole lämmintä ja inhimillisiä piirteitä lokeroimatonta, mitä PP Peteliuskin ihmettelee julkisesti, kuten nyt esimerkkinä yllämainittu klippi.

Pitääkö sketsihuumorin olla jotain umpivasuriteatterikorkeakouluspedejen tyrkyttämää pseudoälyllistä poliittista parodian ja satiirin ontuvaa sekoitusta, josta puuttuu kokonaan tilannekomiikka ja psykologisesti katsottuna oikeasti laajojen ihmisen käyttäytymiseen liittyvienkokonaisuuksien hyödyntäminen ja täten nauruhermoon iskeminen. (Poliittisesti latautunutta ja väsynyttä) Yritystä uusilla riittää enemmän kuin koskaan, mutta nuorten tulokset jäävät löysällä munalla tai pillulla runkkaamiseen 7/10 yrityksestä. Siinä toki ovat vanhaan kallellaan, että hyvään sketsiin vaaditaan tietyntyyppisiä näyttelijöitä, jotka ovat jo olemukseltaan hauskoja. Vielä kun osa heistä ymmärtäisi sen, etteivät ole hauskoja ja kannattaisi kokeilla muilla eväillä.

Jos vakavasti aatellaan, niin miksi tuot Kivisen esille aina meikäläisen kohdalla? Tiedät, etten pidä häntä niin suuressa arvossa. Vai juuriko siksi? Toisaalta tällä kertaa toit hänet esille jossain oikeasti hauskassa yhteydessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joskus tykkään jankata asioita, joihin joku tuhahtelee. Vähän niinkun pari kesää sitten olin sellaisten stockan katalogista poimituilta näyttävien hanken-tyyppien kesäjuhlissa, niin jauhoin koko illan konservatiivipurjehduskenkäjuntti-juttua, kun ne aina tuhahteli skumppalaseihinsa sen kuullessaan. Ihme, etten saanut siellä turpaani. Ehkä ne oli liian sivistyneitä rehellisiin flaideihin, tai jotain.

Mutta tohon komedia-juttuun. Näen, että sen suuntautuminen tollaiseen pseudoälykköjen satiiridorkailuun johtuu lähinnä aikakaudesta ja sen paska toteutus vielä vaan korostuu, kun enää ei vanhankaltaista tv-komediaa tehdä, vaan ne on korvattu näillä lavashow-jutuilla, joissa myydään vielä impron illuusiota katsojalle(=Putous). Rappion aikakausi päättyi 2000-luvulle ja viimeinen jollain muotoa sillä leikittelevä produktio oli Ihmebantu. Nykyään ollaan vaan vitun ammattilaisia ja kaikkien tavoitettavissa verkon välityksellä, siinä missä ennen otettiin kahden viikon ränni ja lähdettiin sen pohjalta rakentamaan ideoista kokonaisuutta. Joskus oli aika, jolloin Rööperissäkin dokattiin ja jauhettiin paskoja juttuja, mikä tuntuu hyvin omituiselta kun katselee nykymeininkiä.

Suomessahan ei ole ikinä ollut sellaista ison maailman meininkiä, jossa TV:n komediatähdet olisi spotattu stand-up klubeilta ja annettu niille fyrkkaa alkaa kehittää omaa TV-tuotantoaan, vaan poikkeuksia lukunnottamatta koko komedian kenttä on ollut teatteritaiteen ammattilasten leikkikenttä. Mm.Seinfeldin nerokkuus johtui pitkälti siitä, että sen tekijäryhmä oli ensimmäistä kertaa työstämässä sitcomia omin voimin ja myöhemmin Larry David vei Seinfeldin idean vielä asteen pidemmälle Curb your Enthusiasmissa. Englannissa esim.joku Sean Lockin Fifteen Stories High oli ihan vitun nerokas kaikessa Elephant Castlen synkkyydessään. Mighty Boosh oli taas viety ihan totaalisesti kaiken järjen ulkopuolelle ja siksi se toimi. Ei niissä ollut poliittista latautuneisuutta, vaan simppeleistä asioista rakennettiin toimivaa kokonaisuutta. Sitten jossain Kanadassa on Trailer Park Boys, joka on ihan pelkkää helppoa dorkahuumoria, mutta silti se on ihan helvetin kova.

Jos jaksaisin kaivella syvemmälle, niin tästä tulisi ihan liian pitkä juttu. Ja näin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Suomi on kyllä mediapuolen suhteen tunkkainen takapajula - ei täällä oikeasti tehdä mitään hauskaa. Mutta suurin tragedia on siinä, että median kuluttajat määräävät lopulta mitä tehdään. Eli sitten vain enää putousta tai jotain myllyrinnettä jonka hauskin juttu oli sana vittu. Ei kyllä uskoisi tutkimuksia, joissa väitetään maan koulutuksen olevan maailman kärkitasoa. Tai sitten ne oikeasti fiksut duunaa jotain ihan muuta kuin katsoo Putousta, saati tekee sitä.

Toisaalta on helppo ilmottaa itteni samaan junttien joukkoon, sillä en tiedä muunkaan maailman sketsiohjelmista juurikaan mitään, koska huumorintajuni harvoin kohtaa minkään kanssa mitä kutsutaan stand upiksi, sitcomiksi, sketsiksi ja mitä lie. Oon enempi menestyvän pinnan alla uiva elokuvamies ja huumorin niissä soisi olla varsin mustaa ja yksityiskohtaista, jotta jotain jää käteen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Alkuviikko meni mutsin kasvimaata kääntäessä ja perunoita(Kerhon osakeanti) ja kaikkea muuta istuttaessa. Nyt olen vaan ja otan pari sekä kuuntelen muzakkia. Nyt soi kuulokkeissa Absoluuttinen Nollapiste.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hmm... en ole varma mennä tänne vai yöpuolelle mutta kun bisseä on niin mennään tänne.

Keisarin tuotteita tässä tullut maisteltua ja muutamaa muutakin tuotetta. Nyt jatkan portviinillä. On kyllä kovin makeaa matskua. Tässä katsellut Youtubesta dokkareita liittyen toiseen maailmansotaan. Ihan helmeä meno.
 

Bacon

Jäsen
Kaverilla grillailtu sekä kylkeen juotu vahingossa humala päälle. Nyt sitten joudutaan leikkimään vähän vahvemmilla juomilla, kun muuta ei tarjolla ole. Nukkumaan ei kiirettä.
 

Bacon

Jäsen
No kun muita ei näy mailla eikä halmeilla niin päivitellään tätä ketjua yksin. Suklaalikööri on helvetin pahaa, pitää etsiä jotain muuta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljat loppui. Eilen ostin repullisen tota jotain Olvin Tuntematonta sotilasta. Nyt viinaa mahaan. Saaremaata.

Päivällä muuten Diandra esiintyi Ruoholahden kauppakeskuksessa. On se söpö...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli varattua ens viikolle parit risteilyt, Tallinnaan ja Tukholmaan. Kesäksi noiden hinta aina kallistuu, mutta vielä sai halvalla. Varmaan vähän tulee kotiinkin kannettua jotain. Saa nyt nähdä. Merellä on aina kivaa ja muutenkin reissussa.
 

ace

Jäsen
Kiss, Sao Paolo -94. Ehkä kovin live koskaan, mutta kun en osaa linkittää niin hakekaa itse. Oi jospa noihin aikoihin olisi paluu...
Vähän olin baarissakin, mutta Espiritu De Chile vauhdittaa kalsareissa nyt kotona..

E: Ja Eric Singer on se mikä tästä keikasta kovan tekee, hitto kun sais luvan paukuttaa samanlailla edelleen. Kepa ja Paukka vaan ovat liian konservatiiveja nykyään.
 
Viimeksi muokattu:
E: Ja Eric Singer on se mikä tästä keikasta kovan tekee, hitto kun sais luvan paukuttaa samanlailla edelleen. Kepa ja Paukka vaan ovat liian konservatiiveja nykyään.

Tyylitajuisimpia rock rumpaleita koskaan, Itselläni oli etuoikeus nähdä ja kuulla herra kannujen takana Alice Cooperin keikalla.

Laitetaas ny uusin "löytö" tähän, ei välttämättä Kiss fanille toimi, mutta kokeiles: RED FANG - "Prehistoric Dog" (Official Music Video) - YouTube
 

ace

Jäsen
Tyylitajuisimpia rock rumpaleita koskaan, Itselläni oli etuoikeus nähdä ja kuulla herra kannujen takana Alice Cooperin keikalla.

Mulla ollut kunnia nähdä kuusi kertaa Kissin kanssa, kerran Cooperin kanssa ja kaksi kertaa Eric Singer Projectin keikalla. Nimmari tatuoituna ja juttuakin heitettiin kun sen sain. Kovin ja tyylikkäin rumpali evö!
 
Mulla ollut kunnia nähdä kuusi kertaa Kissin kanssa, kerran Cooperin kanssa ja kaksi kertaa Eric Singer Projectin keikalla. Nimmari tatuoituna ja juttuakin heitettiin kun sen sain. Kovin ja tyylikkäin rumpali evö!

No ainakin on tullut herra tutuksi livenä :D

Mutta joo, rupeaa olemaan meikäläiselle kaljat sen verran vähissä, että parempi mennä pehkuihin. Toivottavasti sattuu osumaan vielä monta Singerin keikkaa kohdille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös