Tästä on aikaa ja silloin oli hetkiä kun viimeksi kalsaroin täällä. Muistan tapauksen. Olethan toipunut?Tässä on muuten sellattis ongelma, että olut ei kyllä mee enää päähän kun on tarpeeks putkea. Teräviin ei kuitenkaan mieluusti tartu, koska sitten lähtee käsistä. Viimeks kun viskiä otin, niin kämmenselästä katkes pintahermo, koska jalat meni alta ja kaaduin pöydänkulmaan. Perkeles.
Mun mielestä tän ketjun nimi loukkaa alusasuja. Ja humalaisia. Ehdotankin, että tämän ketjun nimi muutetaan poliittisesti korrektiksi alusasuhumalaketjuksi.
Tästä on aikaa ja silloin oli hetkiä kun viimeksi kalsaroin täällä. Muistan tapauksen. Olethan toipunut?
Mielestäni myös sana alusasu loukkaa alusasuja. Heille tulee väkisin vassaritunne. Sopisiko ketjun nimeksi asustehumalaketju.Mun mielestä tän ketjun nimi loukkaa alusasuja. Ja humalaisia. Ehdotankin, että tämän ketjun nimi muutetaan poliittisesti korrektiksi alusasuhumalaketjuksi.
On toivuttu ja arpi jäi muistoks hienosta illasta.
Toisaalta näinkin arpisena kun allekirjoittanut on, niin kyllä alamittaisenkin miehen kropassa täytyy vähintään se puolimetriä olla arpea noin niin kuin yhteensä.
Arvista tulikin mieleeni, että onkos täällä palstalla ketään muita joita olisi joskus puukotettu? Mielestäni paljon arvokkaampi muisto kuin pari perusvekkiä otsassa.
Ehkä lopullinen kysmys on, että miten ihmeessä voi joutua puukotetuks jos ei sellasen kohteeks halua?
Helposti. Huono tuuri. V. 2011 joku 18 v. häiskä halusi vaan tappaa. Kertoi politsaille noin. Mua yritti mitään sanomatta lyödä. Väistin. Kaverini tuli jälkeeni. Rip oli 1-2 sek päässä hällä. 2 vrk. myöhemmin se puukotti poken. 4,5 v. sai.Ehkä lopullinen kysmys on, että miten ihmeessä voi joutua puukotetuks jos ei sellasen kohteeks halua?
Saako näillä kredupisteitä?
Helposti. Huono tuuri. V. 2011 joku 18 v. häiskä halusi vaan tappaa. Kertoi politsaille noin. Mua yritti mitään sanomatta lyödä. Väistin. Kaverini tuli jälkeeni. Rip oli 1-2 sek päässä hällä. 2 vrk. myöhemmin se puukotti poken. 4,5 v. sai.
Ehdottomasti saa. Haluatko mieluummin hymynaama- vai papukaijatarran? Ihan mielenkiinnosta millaisessa tilanteessa istuit tuossa pöydässä jossa pistoolikin oli esillä?