Kalsarikänniketju

• 5 307 543
  • 66 755

godspeed

Jäsen
Onneksi voin halata täällä korvessa sellaista maailmaa, jossa ei vanajia näy, edes pyörätuoliversioita, mutta onhan tuollaisen farssin lukeminen kieltämättä jotain mikä ajaa miehen helposti juomaan. Ne vielä kehtaa väittää että alkoholistit ovat heikkoja eivätkä hallitse itseään, mutta kyllä se menee ihan toisinpäin kun eksyy murheellisen viestinnän äärelle. Ei siinä hallitse enää kukaan ketään ja vähiten itseään.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eräs englantilainen rappiotaiteilija vastasi päihteiden käytöstä kyselleen toimittajan kysymykssen, että ainoa syy siihen on maailman näkeminen sen kaikessa rumuudessaan, jota selvinpäin ei kestä. Vähän samoilla linjoilla oli Silu Seppälän esittämä Zombie Zombie ja Kummistusjuna -leffassa.

Itse olen sitä mieltä, että edustuskelpoisuuden aste nousee promillejen myötä. Suunnilleen tässä tilassa alkaa lähennellä seurapiirikuntoa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ollut Gascoigne. Viimeksi kun kuulin Gascoignesta, niin sillä oli vissiin lähdössä kämppä alta ja fyrkat oli juotu. Sitä ennen olin kuullut siitä pari vuotta aiemmin kun ne oli Liam Gallagherin kanssa tapelleet jossain West Endin yökerhossa. Se oli muistaakseni Pete Doherty, joka toimittajalle noin vastasi. Nykyäänhän se on harmaa läski, mutta sen haastiksen aikaan se oli sukupolven ääni, jossain välissä se oli indieteinien idoli ja joskus se oli vaan vitun ärsyttävä kohelo.

Luulin ennen, että Jesus built my hotrod oli Butthole Surfersin biisi, kunnes jotkut pikkumöröt tuli ojentamaan, että se on Ministryn juttuja.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajattelin tässä euroviisujen ohessa laittaa hakemuksen Vasemmistoliitolle menemään. Aamuyöllä pitää jatkaa paskan nauhoittamista.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne hakee sinne uusia avustajia ja jotain muita työntekijöitä, palkka oli jotain reilut 3000e/kk. Voisin sitten myydä niille idean Mikko Kivisen hyödyntämisestä mainoskasvona.

godspeed

Jäsen
No voi nyt vittu noiden sun kivistes kans, vanha juttu. Mä luulin, että oikeasti lähtisit edistämään humaanisti ihmisten asiaa edeten ministeriksi asti, että ikävien runkkareiden pyrkimykset kohti nousua tuhottais samalla. Mutta ei, kaksoisleukaa taas.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
o se Kivinen munasillaan olisi tärkeä osa puolueen uudelleenbrändäystä. Tasa-arvon nimissä - ja puolueen linjan mukaisesti - voitaisiin naiskasvoksi palkata Mervi Tapola, alasti. Tulisi ihan vitun hyvä.

godspeed

Jäsen
Katsoin äsken takkaa kun se meinasi tukahtua, mutta samantein kun laskin katseeni hiilloksen päällä lepäävään pölkkyyn, niin se syttyi. Mitäs siihen sanot? Katseeni on tulta ja tappuraa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai. Mun katse on muovia ja höttöä.

Ei äänestäneet juntit PKN:ää finaaliin.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katsoin äsken takkaa kun se meinasi tukahtua, mutta samantein kun laskin katseeni hiilloksen päällä lepäävään pölkkyyn, niin se syttyi. Mitäs siihen sanot? Katseeni on tulta ja tappuraa.

Ei kun Tapparaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on yksi Claptonin murdermilen kanista ostettu sähkis, jonka skaffasin sieltä 70 punnan hintaan. Se on ihan totaalinen blues-soitin - varsinkin kun sen iskee fuzziin. Sitä katsellessa aina sytyn ja sitä soittaessa halkean pelosta, kun pelkään että se hajoaa käsiin. Ihan helvetin kova kitara. Joku japsien vanha airline-tyylinen väsäys.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
voit mennä sen biisin paskuudesta inttämään sinne toiseen ketjuun jonkun kanssa, jota kiinnostaa.

Ei minua kiinnosta viisut vitunkaan vertaa mutta tuo Claptonin skeba kiinnostaa kovastikin.

godspeed

Jäsen
Saamari ei viitti enää hirveesti tintata, kun tarvii tehdä huomenna puuhommia ja melkenpä päivän saa kuluun tuossa. Onneks on halkomakone, niin kirveksellä loput sitten. Mutta perhana ei nyt kyllä enää paria enempää.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mäkin oon landella tällä hetkellä kun sain mökkistudion viikoksi käyttöön. Ei täällä kyllä onneksi mitään pihatöitä tarvitse tehdä. On tossa joku ruohonleikkuri terassin edessä, mutta antaa voikukkien kukoistaa. Eikä täällä mitään sauna - tai muita vastaavia mahdollisuuksia ole. Pelkästään töllö, jotain muita laitteita, vessa ja patja. Niin ja viinaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt pitäisi jostain löytää Men At Work -leffa tähän hätään. Perkele kun en omista sitä edes dvd:nä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kamaan @kalkkifredi , mikä tää Claptonin skitta homma oli, mulla on Squierin Strato ja Tokain Les Paul sunburst jotka riittää mulle oikein hyvin. Nyt täytyy mennä nukkumaan jotta herää aamulla töihin.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Clapton on alue Lontoossa, tarkemmin se on Clapton Pond ja Murdermile on kutsumanimi sen alueen pääkadulle. Siellä on kanin konttori, josta ostin airlinen. En kai mä nyt mitään Claptonin kitaroita ostaisi. Ei sillä edes olisi myydä mitään muuta kuin jotain stratoja, joita saa kaupastakin.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Lonkeroa ja pitsa on ihan vitun huono yhdistelmä. Tai ei kai semmoista yhdistelmää olekaan mihin pitsa sopii. Pizza vai Pitsa? Hyi vittu. Kello on vasta noin vähän ja karsee olo. Lonkerokaan ei maistu enään millekään. Eilen juttelin kaverin kaa siitä biisistä missä katkotaan sormia (joku nainen laulaa tyylin "katkon sun pikkurillin, katkon nimettömän,jne) että mitä jos sen olisikn laulanut mies? Olisiko syntynyt kohu kotiväkivallasta? Miksi nainen saa katkoa sormia?

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ihanaa ei ole enään paha olo. Pitsaa tai pizzaan en sorru enään ikinä. Lonkeroa en voi tulevaisuudessakaan vastustaa enkä itseasiassa edes juuri nyt. Mä luen varmaan liikaa @pettter in tekstejä kun dokaan keskellä viikkoa. Vaikutteita siis saan liikaa ja olen niille näköjään altis. Täytyy varmaan vielä tänään mennä sinne Siwaan ostaa pussikaljat ja mäkkärin kautta kotiin :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy