Köyhä ja suihkuton?
Me ollaan taas hävitty tää paska. Mut hei, mä löysin vapaudu vankilasta kortin.
Voisiko tänne saada edunvalvojan poistamaan mun viestejä tarvittaessa?
Itsekin olet kirjoittanut, joten järkeviä ei olla kumpikaan. Selvinpäin en sinne kyllä kirjoita. Miten voisi saada vielä viikon pelikiellon viikon pelikiellon päälle. Toisaalta ei kai se kuukausikaan pahasta olisi. Onko jossain osio missä voin tätä toivoa? Vai haukunko vain moderaattorit mulkuiksi ja toivon sellaista viikkoa-kuukautta? Jotain on tehtävä, koska on puutarhan kunnostusta edessä.Ymmärrät kyllä vähemmästäkin minkä takia otteluseuranta sellaisenaan on kuin idioottien kokoontumisajot. Eihän sinne kukaan järkevä kirjoita riviäkään.
Nyt on kriittinen tilanne!!Kaksi olutta enää. Sen jälkeen mennään höyryillä.
Otan oikeuteni olla juntti. Harmi menetyksistä näin varhaisessa vaiheessa iltaa, mutta ajat ovat mitä ovat. En toki syytä @Oijennus ihan suoraan, mutta vähän: Täällähän ei enää olla tiukasti ketjun hengessä alusta aamuun. Täällä on toisiaan rakastelevia runebergejäkin palstailleet selvistä päissään.Mä poistun nyt. Kiitos @Jääkoneenkuljettaja ja "oikeus" sekä "juntit". Jatkakaa toki.
Älä suinkaan mene vetämään tätä itseesi, jos muutamalle "veteraanille" vähän piikkiä heitänkin. Tiedän kyllä, että lukevat. Piikki tuli sinulle siinä, että jo tässä vaiheessa luovutaan Pyhästä asiasta.@Jääkoneenkuljettaja älä tuo kuitenkaan tähän ketjuun otteluseurantaketjun henkeä, vaikka aikaisemmin pohdin mahdollista uuden ketjun alustusta. Ja älä missään nimessä väitä, että minä patsastelen täällä selvinpäin. Aivan väärä diagnoosi. Kyllä mä täällä tonttini hoidan asiaan kuuluvalla vakaumuksella.
Rauhassa vaan. Rattiin pitoisuudella ei vaan käy. Josta tulikin mieleeni, että huomenna saatan ehtiä autokaupoille ennen ottelua, mutta olen varannut koeajajan jo valmiiksi. Nimimerkillä väsyneenä ratissa ja auto lunastukseen. En voi edes kuvitella, että mitä se olis kännissä..Mulla on sellainen haastava ja tässä tapauksessa valitettava tilanne, että pitää autoa ajaa huomenna tovi, joten pitää hyväksyä lakipykälät ja ennenkaikkea arvostaa muita ulkoilmassa eläviä. Jos sä tonne lähdet autolla huitomaan kännissä, niin ei saisi ikinä enää korttia antaa. Melkein voisi kädetkin katkoa.