Kalsarikänniketju

  • 5 291 158
  • 66 740

godspeed

Jäsen
Minä olen kirjoittanut selvinpäin ja kännispäiten moniin ketjuihin. Arvatkaa mihin missäkin tilassa, jos on tylsää. Teksti on ollut järkevää tai vähemmän järkevää. Saatanan kusipäät.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
@Jääkoneenkuljettaja älä tuo kuitenkaan tähän ketjuun otteluseurantaketjun henkeä, vaikka aikaisemmin pohdin mahdollista uuden ketjun alustusta. Ja älä missään nimessä väitä, että minä patsastelen täällä selvinpäin. Aivan väärä diagnoosi. Kyllä mä täällä tonttini hoidan asiaan kuuluvalla vakaumuksella.
Älä suinkaan mene vetämään tätä itseesi, jos muutamalle "veteraanille" vähän piikkiä heitänkin. Tiedän kyllä, että lukevat. Piikki tuli sinulle siinä, että jo tässä vaiheessa luovutaan Pyhästä asiasta.

Hyvin toivottu. Lisää vielä Tikkasen kaveriksi kiekosta elämänsä saanut peruspakki, joka joutuu kantamaan liian suurta taakkaa "voitettujen" mestaruuksiensa kanssa... eli tarkoitan tietysti Ilkka "vitun" Mikkolaa! Mies, joka oli "kapteeni" niin ja niin monta vuotta Kärpissä ja aina valmentajan ihannepoika. Jostain vitun syystä Marjamäki ei sitä käyrälapaista höntsäpaskaa... ai niin, ei lätkäasioita.

No jos hyvillä uutisilla aloitetaan? Maailman ei tarvitse minun lasta nähdä, ei tälläkään kertaa. Hähähä.

Musiikin osalta jatkan hyväksi havaitulla linjalla: Slayer, ja ihan vitun isolla kajareista. Terveisiä vaan yläkerran sekakäyttäjille.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on sellainen haastava ja tässä tapauksessa valitettava tilanne, että pitää autoa ajaa huomenna tovi, joten pitää hyväksyä lakipykälät ja ennenkaikkea arvostaa muita ulkoilmassa eläviä. Jos sä tonne lähdet autolla huitomaan kännissä, niin ei saisi ikinä enää korttia antaa. Melkein voisi kädetkin katkoa.

Ja jokunen sana lätkästä sentään. Ihan sama, kivahan parin hopean jälkeen olisi voittaa. Elämässä kuitenkin isompiakin asioita, toivottavasti on kesän jälkeen vielä palkkataso kohdillaan eikä tarvitsisi kärvistellä tuilla.

@godspeed on sellainen vesseli, että bisselle mennään vielä. Jos ei muuten, niin juoksubisselle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mulla on sellainen haastava ja tässä tapauksessa valitettava tilanne, että pitää autoa ajaa huomenna tovi, joten pitää hyväksyä lakipykälät ja ennenkaikkea arvostaa muita ulkoilmassa eläviä. Jos sä tonne lähdet autolla huitomaan kännissä, niin ei saisi ikinä enää korttia antaa. Melkein voisi kädetkin katkoa.
Rauhassa vaan. Rattiin pitoisuudella ei vaan käy. Josta tulikin mieleeni, että huomenna saatan ehtiä autokaupoille ennen ottelua, mutta olen varannut koeajajan jo valmiiksi. Nimimerkillä väsyneenä ratissa ja auto lunastukseen. En voi edes kuvitella, että mitä se olis kännissä..

No mutta jatkanpas tässä keski-ikäisenä itsenäni naapureiden viehättämistä. Terveisiä vaan yläkerran ihastuttaville tuttavuuksille, jotka toki ovat kanta-astujien klaanin keihäänkärkeä. Mitä nyt perinteistä autovarkaan sakkia ynnämuuta tuntuvat kaikista tunnusmerkeistä päätellen olevan... joten kun tänään heillä ei ole bileitä ja sossu on päästänyt lapsenkin "vanhempiensa kanssa" viettämään aikaa? Miksipäs en muistuta naapureita herkällä hetkellä niistä ajoista kun se vitun äpärä ei olekaan "kotona".

Tässä kaikessa Slayerin humpassa tuli ikävä ketjun myötä tätä biisiä ja miestä, joka tätä edustaa: Mother Love Bone - Man Of Golden Words - YouTube

Ketjun tietäville ei niin paha pala poimia, että ketä lie biisi tarkoittanee.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei perkele, Tampereen kiinnitys ohi ja samalla reissut siihen porilaisten ja oululaisten metropoliin toistaiseksi. Oli siellä joku höntsäkiekkojuttukin tänään, mutta en jaksanut siihen vaivata ajatusta, kun juoksin rautatieasemalle elämäni nopeutta. Nyt vaan kesän urposesonkiin valmistautuen, jonka jälkeen lähden kusipään elkein maasta isompiin ympyröihin, joista sitten palaan parin vuoden päästä häntä koipien välissä maitojunalla himaan, kaiken menettäneenä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jarret Stollin kanssa olisi varmasti mukava istua iltaa. Aika harvasta urheilijasta voi näin sanoa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Eilen oli hauskaa. Kaljaa juotiin paljon.

Puolenpäivän jälkeen kun heräsin niin siristin silmiä ja näkökenttään osui avaamaton punaviinipullo. Siitä se idea sitten lähti. Mikäs sitä lipitellessä kun telkkarista tulee jääkiekkoa ja formuilta yllin kyllin. Kaverikin ilmoitti tulevansa kossulekan kanssa.

Finnesota muuten voittaa tänään. MG naulaa yhden.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eilen oli hauskaa. Kaljaa juotiin paljon.

Puolenpäivän jälkeen kun heräsin niin siristin silmiä ja näkökenttään osui avaamaton punaviinipullo. Siitä se idea sitten lähti. Mikäs sitä lipitellessä kun telkkarista tulee jääkiekkoa ja formuilta yllin kyllin. Kaverikin ilmoitti tulevansa kossulekan kanssa.

Finnesota muuten voittaa tänään. MG naulaa yhden.

Onneksi olkoon krapulan johdosta! Sitä nimittäin punaviini osaa tehdä. Itse aloittelen nyt oluiden laatu- valvontaa. Työ päättyy klo 03.30. Vois väijyä jotain Kabinetti- liigan finaalejakin. Mukana ollaan silti!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No onhan se selvää, että lätkää katsotaan täälläkin ja humallutaan. Taidan kuitenkin jättää laittamatta telkkariin ääniä ja kuuntelen siinä sivussa musiikkia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pakko varmaan vetää kännit tänään. Niin jännäksi kävi tuo kiekkomatsi, että pumppu hakkaa ihan helvetisti ja muutenkin kyllä kuumotti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Juu matsin jälkeen huomasin itsekkin, että pumppu hakkaa vähän kovaa, mutta se saattaa johtua jostain muusta kuin itse ottelusta, jonka lopputulos oli itselleni se ja sama.

Tinnittääkin taas niin maan perkeleesti.
 

A Siente

Jäsen
Pääs taas humala yllättämään. En muista millo olis tullut krapulaa. Ammattilaiset väistävät nämä olotilat.

Mun pumppu joskus tykyttää niin kovaa et alkaa kylkiin sattumaan. On toisaalta hakannu jo muutaman vuoden.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lisää olutta ja musaa. Nyt just soi J.Karjalaisen Soulbeibi. Paikallisella Suistolla olisi tänään CMX, mutta piehtaroin mieluummin kalsareissa himassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Verovapaata tissuttelua Maarianhaminassa. Epäreilua, kun olutta saa ostaa Manner-Suomen ja Ahvenanmaan välillä vain kaksi ltraa, mutta lonkero ja siideri paikkaa puutetta. Amorellan tympääntyneen oloinen kassatäti ei tosin edes kysynyt maininnousukorttia nähtäväksi, niin ehkä Vanha Salakuljettaja Moto olisi saanut helposti muilutettua täyden lastin kuohuvaa takakontissa. No, saa näillä oluilla ja hinttilimppareilla pikkuhiprakat kahdeksi illaksi.

Hassu paikka tämä Maarianhamina. Keskustassa voisi luulla olevansa ruotsalaisessa pikkukaupungissa, kunnes yhtäkkiä nurkan takaa ilmestyy K-Supermarket tai Kotipizza - ja muutamalla askeleella olet esikaupunkialueella, joka voisi olla mistä tahansa pienestä tai keskisuuresta suomalaiskaupungista.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Aih saatana, nyt ollaan isojen asioiden äärellä.

Alkuun pari olutta (Stadin Panimon Extra Special Bitter ja Crew Republicin Drunken Sailor IPA) heavyä kuunnellessa, sitten muutamien Original Long Drinkien parissa ulkosaunaan ja nyt saunan jälkeen lasiin sujahti Brewdogin Libertine Black Ale.

Hölmöhän mä olisin, jos tästä tulisi ihmisten ilmoille lähdettyä. Eukko ehti kyllä saunareissun aikana valtaamaan cd-soittimen, joten se täytyy saada takaisin meikän hallintaan. Ei tuota Ultra Brata kyllä selvinkään päin kuuntele. Nih.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jokohan kohta se Bluesin peli alkaisi. Puuhastelijat saa edes kiekkoa tippumaan ilmoitettuun kellonaikaan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Aih saatana, nyt ollaan isojen asioiden äärellä.

Alkuun pari olutta (Stadin Panimon Extra Special Bitter ja Crew Republicin Drunken Sailor IPA) heavyä kuunnellessa, sitten muutamien Original Long Drinkien parissa ulkosaunaan ja nyt saunan jälkeen lasiin sujahti Brewdogin Libertine Black Ale.

Hölmöhän mä olisin, jos tästä tulisi ihmisten ilmoille lähdettyä. Eukko ehti kyllä saunareissun aikana valtaamaan cd-soittimen, joten se täytyy saada takaisin meikän hallintaan. Ei tuota Ultra Brata kyllä selvinkään päin kuuntele. Nih.

Aij,jumalauta kun hyvän kuulosta/makusta olutta siellä nautitaan.Ultra Bra:ta ei kuuntele mitenkään,oli päihde mikä hyvänsä.

Insomnium - Down With the Sun - YouTube

edit:

unohtui mainita että kalsarit jalassa kiekkoa katsellaan ja balvenietä maistellaan.Maistuu.Go Minnesota!
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ultra Brasta tuli mieleen, että Melasniemellä on monissa biiseissä mielenkiintoisia jippoja noin niinkun musiikillisesti ja olen monesti harmitellut sen omaa linjausta, jossa niitä esittää terhikkokkoset & kumppanit sekä sitä, että niiden lyriikat kusee lähes poikkeuksetta. Hieman myös haittaa niiden maksimaaliset radioystävällisyyteen tähtäävät sovitukset ja instrumentaatiot. Toisessa ympäristössä niistäkin stygeistä olisi tullut häijyjä pop-musiikin hulttiolapsia.
 

Boy Wonder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi Olympialaisissa
Eikö kukaan oo enää kotona juomassa, vai onko kaikki jatkiksen alkkikset painuneet kapakkiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös