Boy Wonder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi Olympialaisissa
Mikä peli? Nuuska huulessa, kalja kädessä ja känni päässä ei tajuu. Änäriä?
Homostelu on miesten hommaa, joten ei nyt ruveta haukkumaan.Homoja te ootte kaikki tai, jos ette, niin ainakin teillä on aasialaiset vaimot, kun ette Suomesta saa. Moon sinkle, mut homot älköön vaivautuko.
Haastatteliko Jussi Chris Kunitzia, tai edes Niinimaata? Niinarihan tunnetusti viihtyy Jumpetissa.Olihan tuolla Oulun baareissa lätkäporukkaa. Jumprussa oli Karri Kivi ja hän itse: Jussi Saarinen. Petrellin saluunassa oli Kari Jalonen. Tai voi ne olla noissa vieläkin. Ihan sama. Minä olen kalsarit jaloissa kotona.
Joo, Niinimaan olen joskus Jumprussa nähnyt. Kerran istuttiin tovi samassa pöydässäkin. Anonymiteettisyistä en viitsi sanoa mitä hänelle sanoin. Mutta nuorisokielellä servasin Jannen. Ja Junnokin siellä Jumprussa toisinaan istuu. Ne on varmaan kaikki siellä. No, Pirnes ei taida olla. Tai no, tiedä vaikka ensi viikolla olisi hänkin. Menkää sinne jos kiinnostaa nähdä lätkätyyppejä. Mua ei oikeastaan kiinnosta. Jukka Rasila ja Mikko Koukikin siellä on olleet. Miksi hitossa mä olen niidenkin kanssa siellä jutellut. Taidan ruveta absolutistiksi. Niinku aina.Haastatteliko Jussi Chris Kunitzia, tai edes Niinimaata? Niinarihan tunnetusti viihtyy Jumpetissa.
Joo, Niinimaan olen joskus Jumprussa nähnyt. Kerran istuttiin tovi samassa pöydässäkin. Anonymiteettisyistä en viitsi sanoa mitä hänelle sanoin. Mutta nuorisokielellä servasin Jannen. Ja Junnokin siellä Jumprussa toisinaan istuu. Ne on varmaan kaikki siellä. No, Pirnes ei taida olla. Tai no, tiedä vaikka ensi viikolla olisi hänkin. Menkää sinne jos kiinnostaa nähdä lätkätyyppejä. Mua ei oikeastaan kiinnosta. Jukka Rasila ja Mikko Koukikin siellä on olleet. Miksi hitossa mä olen niidenkin kanssa siellä jutellut. Taidan ruveta absolutistiksi. Niinku aina.
Toinen lääni ja ihan eri vuosi. Mahtoiko ketään palstan jäsenistä olla paikalla 2013 kesällä Porin Jazzeilla, kun itse Jari Kurri oli ilmestynyt seurueen kanssa ns. rahvaan seuraan? Siinä sisko heitti läpällä "Hei, teltan sisällä olis Jari KULLI!!" (nauratti jurrissa muuten tosi paljon). En tietty heti uskonut ja olihan se pakko mennä teltasta hakemaan oluet ja katsos perkule, siellä Jari kuvatti itseään jo häiriköiden kanssa. Muuhun porukkaan en kiinnittänyt huomiota, että olisko siinä jotain julkimoa ollut. Jazzeilla törmää yleensä monenlaiseen tallaajaan, mutta generalmänäger klo. 1.00 Jazz-kadun kuppillassa oli hauska näky.Nää on näitä. Lista on pitkä, joitaon nähty Jumprussa, jo pelkästään änärimiehistä...
Verovapaata tissuttelua Maarianhaminassa. Epäreilua, kun olutta saa ostaa Manner-Suomen ja Ahvenanmaan välillä vain kaksi ltraa, mutta lonkero ja siideri paikkaa puutetta. Amorellan tympääntyneen oloinen kassatäti ei tosin edes kysynyt maininnousukorttia nähtäväksi, niin ehkä Vanha Salakuljettaja Moto olisi saanut helposti muilutettua täyden lastin kuohuvaa takakontissa. No, saa näillä oluilla ja hinttilimppareilla pikkuhiprakat kahdeksi illaksi.