Kalsarikänniketju

  • 5 291 119
  • 66 740
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se tunne kun kotona onkin vaan mutsin kone johon et tiedä salasanaa. Nyt pirun äkkiä tänne iPadillä toimivaa striimiä Columbus-Buffalo-matsiin.

E: Meniksätää nyt ihan oikeeseen ketjuun...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Veijo Sony hoitaa, onneksi on PS3. Tuloskin erinomaisen ihana.

T. Oodtan että joku avaa otteluseurannan niin tämä käy tilanneseurannasta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mies tuli vuonolta näyttäen karvakuonolta orjalaisvaimoineen... Könysin faksista, eipä oo kaksista, haimani kritisoi.

Joyce Läskinen
 

A Siente

Jäsen
Tuntuu ku olis vajonnut johonkin transsiin. Mitä helvettiä. Jatkuvasti tulee myös pakkoliikkeitä, jossa käsi nytkähtää olkapäästä asti kuin olisin lyömässä jotakin :D Uusia kokemuksia, nehän aina avartaa vai miten se oli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuntuu ku olis vajonnut johonkin transsiin. Mitä helvettiä. Jatkuvasti tulee myös pakkoliikkeitä, jossa käsi nytkähtää olkapäästä asti kuin olisin lyömässä jotakin :D Uusia kokemuksia, nehän aina avartaa vai miten se oli.

Älä huoli, kohta tulee sydänoireet, se on jatkumo. Toivottavasti ei tule eteen raittius, sekin on joillekin jatkumoa.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ekan kerran katoin Maikkarin Lottoarvonnan. En tiedä miksi, kun en ole edes lotonnut. Juonut olen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tämä finski-viasatin keulakuvaduo - aikuisjonne ja minäminä-m-ääntäjä - ei vaikuta ollenkaan niin dorkalta, kun niitä katselee pienessä juubassa. Itse peli on kyllä vielä näidenkin silmien läpi nähtynä väsynyttä ripulia.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pahat kielet kertovat, että Juice oli mulkku ja narsisti vimpan päälle. Paha sanoa, kun en äijää tuntenu, mutta hyviä biisejä teki. Valkkaria, Extra-Jallua jäillä. Ja ehkä vähän Crowmoore extra dry siideriä, kun valkkari loppuu. Vaimo töissä, taustalla Hames Bond. Ilahduttaa Arsun niukka, mutta budjetoitu voitto.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki Juice lienee ollut mulkku, niin kuin suurin osa meistä. Pientä oli Juicen mulkkuus verrattuna esim. Charles Bukowskin vastaavaan. OK, toinen oli oikea merkkihenkilö ja toinen meille saamelaisille tärkeä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkään olen pohdiskellut tällaista yhteiskunnallisesti hyvin merkittävää asiaa ja varsinkin näin vaalien alla on tärkeää nostaa asiaa framille. Olen aika monta vuotta seurannut kulloisenkin työtilanteen mukaan Ylen aamu-teeveetä. Lähetyksissä on vuosien mittaan esiintynyt lukuisia nuoria tai ainakin nuorehkoja, kivannäköisiä naistoimittajia, mutta valitettavan pienikuppisia sinne on tuntunut valikoituvan. Se, kuka toimittajakokelaat haastattelee, on selvästi fiksoitunut pienirintaisiin naisiin, sillä yhtäkään silmämääräisesti arvioituna edes c-kupilla varustettua toimittajaa ohjelmissa ei ole ikinä näkynyt. Tilanne on vähintäinkin huolestuttava ja siihen pitää saada joku muutos. Jotain katsottavaa meille tissimiehillekin pitäisi heti aamusta tarjota, perkele.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Toki Juice lienee ollut mulkku, niin kuin suurin osa meistä. Pientä oli Juicen mulkkuus verrattuna esim. Charles Bukowskin vastaavaan. OK, toinen oli oikea merkkihenkilö ja toinen meille saamelaisille tärkeä.

Kummallakin se mulkkuus johtui myös oman uransa tuomista lieveilmiöistä.

Ainahan mennään pieleen, jos taiteilijan töitä aletaan arvioimaan tekijän persoonan mukaan sen sijaan, että töitä arvioitaisiin itse pääartiklan sijaan ja kummallakin työt puhuvat vankasti onnistumisen puolesta. Narsistiksi en ole ikinä ennen kuullut kenenkään Leskistä kutsuvan. Toki sen määrittely on myös subjektiivista, joten siimaa on annettava.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vetiköhän Juice ikinä kalsarikännejä? Oluttahan se kotonaan imi kuin pesusieni, mutta oliko kalsareissa?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sori, en kykene enää kirjoittamaan pitkää tekstiä. tullut aamusta saakka hönöteltyä. Mutta olihan Bukowskin elämä se lieveilmiö jo ennen sitä tunnettua uraansa. Mielestäni juuri tuo lieveilmiö, ja etenkin jollakin tavalla siitä selviytyminen, loi Charles Bukowskin. Mies oli kuolla 35-vuotiaana, mutta ensimmäinen romaani julkaistiin viisikymppisenä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ritch Little Bitch! Pala suomalaista rock-historiaa, joka valitettavasti jää heikompiensa varjoon kansan silmissä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vetiköhän Juice ikinä kalsarikännejä? Oluttahan se kotonaan imi kuin pesusieni, mutta oliko kalsareissa?
Kotonaan Juicen kerrotaan käyskennelleen melko usein alaosattomissa, siis munasillaan. Tuosta taisi olla maininta myös viime syksynä julkaistussa Risainen elämä -teoksessa, kirj. Antti Heikkinen. Varmaan Leskinen pukeutui juomaputkiensa aikana myös jonkinlaisiin housuihin välillä, todennäköisesti myös alus-, mutta taiteilijan juomapukukoodi oli kaikesta päätellen hyvin salliva.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää kätevää. Tossa vieressä on hana. Heti herätessä. Eiliseltäkin kyllä askel heittää. Siis mahtava fiilis. Pitää nauttia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat saatana antakaa persettä. Tai ihan mitä vaan. Jotain kuitenkin. Ei hitto mä haluan. Nuolla lipittää. Tytöt mä tykkään teistä. Antakaa hellyyttä. Haleja jne. Mä tykkään niistä. Ja paskat. Mitä sitten häh. No jotain reikää. Ja tisua.
 

A Siente

Jäsen
Eilen sain turpaan joltain naiselta, kun tanssin muka liian lähellä. Vittu kun ei siel kauheasti sitä tilaa ole.

Nyt pysyttelen turvallisesti kalsarikänneissä, niin ei tarvitse nähdä ihmisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös